Mies, oletko koskaan käynyt maksullisissa?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi menisin ulos hampurilaisaterialle, kun kotona saa paahtopaistia?
Alkaa kyllästyttää kun syö aina samaa. Hampurilaisen mausteita ja täytteitä voi vaihdella, paahtopaisti maistuu aina samalta villasukalta.
En vaikka eräs nainenkin sitä minulle ehdotti.
Poikuus 48
Olen. Ja menen vielä monesti, ellen sitten satu kohtaamaan taas suhteeseen sopivaa naista. En ole koskaan pettänyt.
Alkaa kyllästyttää kun syö aina samaa. Hampurilaisen mausteita ja täytteitä voi vaihdella, paahtopaisti maistuu aina samalta villasukalta.[/quote]
Ehkä sä olet syönyt vain huonosti valmistettua paahtopaistia. Paahtopaistin valmistus vaatii taitoa ja toiset vaan osaa sen paremmin! Myös lisukkeita vaihtelemalla saa kotoiseen paahtopaistiin vaihtelua. Joskus paistia voi tarjota hyvinkin tulisten ja kuumien lisukkeiden kanssa ;-)
Ja minähän en huoratalojen palveluksia käytä!
Miehet kykenevät panemaan vaikka oravaa, toisin kuin naiset. Siinä meillä on se ero supupuolten välillä,
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ja menen vielä monesti, ellen sitten satu kohtaamaan taas suhteeseen sopivaa naista. En ole koskaan pettänyt.
Nuori neitsyt hakusessa joka ei vielä osaa vaatia nautintoa itselleen? Nylkytystä ja räpellystä tiedossa seuraavalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei maksullinen ole pettämistä. Se on vain panemista.
Olen käynyt. Olen myös tapaillut alan naista ihan ilman asiakkuutta.
Olen. Joskus nuorena ihan pilllun takia. Sitte opin että seksiä riittää kyllä ilman rahaaki.
Maksulliset opetti semmosii nautintoihin ettei saa ilman rahaa. Jotku kahleet, sitä tunnetta ku ensimmäisen kerra tapaat naisen josta et oikeesti tiiä mitään. Sitoo x-asentoon ja tiukalle, sen jälkeen et voi tietää mitä tapahtuu, et voi saavuttaa toistakertaa saman naisen kans
Joo, tiiän voi vaikka tappaa. Elämä on, jotkut pannee paljaalla
En. Ajatus siitä, että harrastaisin seksiä naisen kanssa, joka ei halua minua ei todellakaan kiinnosta. En ole koskaan nainut halutonta naista, eikä ole tarkoitus naidakaan. Seksin idea ja nautintohan tulee juuri siitä, että nainen haluaa juuri sinua. Maksullisia ei kiinnosta muu kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kykenevät panemaan vaikka oravaa, toisin kuin naiset. Siinä meillä on se ero supupuolten välillä,
Vladimir Solshenitsyn kertoi kirjassaan "Vankileirien saaristo" kuinka cccp:n vankileireillä oli miesten puoli ja naisten puoli. Ulkoilualueitten välissä oli tiheä piikkilanka-aita. Kertoi nähneensä kuinka toisilleen varsin tuntemattomat mies ja nainen olivat tehneet pikaisen panon siten että neito mennyt piikkilangan viereen, ja kun mies oli tullut ulos,tämäkin oli hakeutunut piikkilanka-aidan viereen, housut kinttuun molemmilta, ja piikilankojen välistä pipelo ja pimpukka olivat toisensa löytäneet, vartijoitten kiroillessa ja naureskellessa ja muitten vankien katsellessa. Sanoisin että tuossa ei ole sukupuolten välillä enää suurta eroa ollut. Niin ikään kun on ollut muita tilanteita eri puolilla maailmaa jossa seksiä niukalti erinäisistä syistä niin kyllä tyttöjen halukkuus on purkautunut hyvinkin lyhyellä varoitusajalla ja tuttavuuden kestolla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän naisia keille kelpaa jokseenkin kuka tahansa mies.
Ja itse miehenä en todellakaan kykene panemaan ketä tahansa. En maksullista enkä muutenkaan.
Se siitä yleistyksestä taas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä söisin joka ikinen kerta samaa ruokaa, kun maailma on täynnä monen sorttista herkkua.
Ei, kyllä miehet voivat panna ihan kaikkea mikää liikkuu. Vain osa naisista kykenee siihen, ja silloinkin vain hyvännäköisten. Mihile kelpaa vaikk se orava. Niin suuri osa käy maksullisissakin,niin eihän siinä tunne toista. Ei naiset käy maksullisissa, eihänn niitä edes ole.Ja aurinkorannoilla ovat ENSIN tutustuneet niihin isomunasiin.
Mulle käy orava kun mun avokin sukunimi on orava😂
Keski-ikäisenä setänä on aina välillä kiva päästä nautiskelemaan nuoren tytön vartalosta ja seurasta. Pientä korvausta vastaan nätit parikymppiset opiskelijatytöt antaa tyttöystäväseksiä vanhemmallekin herralle.
Olen käynyt ja käyn säännöllisesti. Ammattilainen on ammattilainen tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa eläimiin sekaantuminen on yllättävän yleistä naisilla, joidenkin lähteiden mukaan jopa yleisempää kuin miehillä. Naisilla koirat yleisimpiä.