Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän kasvojenhoito tuotteet samaa merkkiä?

Vierailija
19.02.2015 |

Siis käytättekö esim. Lumenen ja Nivean tuotteita samaan aikaan? Ja oletteko huomanneet eroa ihon kunnossa, jos tuotteet ovat samaa sarjaa.

Itse en ole löytänyt samalta merkiltä toimivia putsareita ja kosteusvoiteita. Tykkään Nivean puhdistusaineista, mutta en heidän kosteusvoiteistaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut koskaan käyttää ainoastaan saman sarjan tuotteita. Kaikkia iloisesti sekaisin. :) tällä hetkellä käytössä Acure organics kasvoputsari, bellavita kasvovoiteena ja nivea meikinpoistoaineena.

Vierailija
2/6 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta samaa sanaa ne ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole kasvojenhoitotuotteita. Voiteena käytän sinkkivoidetta tai bepanthenia. Pesen suihkusaippualla.

Vierailija
4/6 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:00"]Ei, mutta samaa sanaa ne ovat.
[/quote]

Hups. Alkoi nyt ärsyttää itseäkin.

Ap

Vierailija
5/6 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal omistaa mm. seuraavat merkit: Lancome, Maybelline, The Body Shop, Garnier, Vichy, Kerastase, Matrix sekä hiusvärimerkit Casting, Feria jne.

Pyrin nykyään luonnollisuuteen eli yritän vähentää meikin käyttöä tai käyttää luonnonkosmetiikkaa. Silti käytän toisinaan Nivean kasvorasvaa ja Lumenen CC-voidetta kun ovat niin hyvin toimineet ihollani.

Vierailija
6/6 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ostan kuhunkin tarkoitukseen sellaisen tuotteen, joka minua kiinnostaa. Sekaisin on käytössä tällä hetkellä mm. Clarinsin, Glamglown, Eve Lomin, Ole Henriksenin, Dermalogican ja Erno Laszlon tuotteita.