Naapuri huudattaa pyykkikonetta vaikka yhtiössämme on tilava ja kunnollinen pesutupa
Ärsyttää kun pitää jatkuvasti sitä kuunnella. En oikeasti tiedä, että miksi tuommoiset kovaääniset koneet ovat edes sallittuja, kun meillä on ihan oikeasti erittäin hyvä pesutupa eikä siitä edes tarvitse mitään maksaa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen talo? Miten se muka kuuluu noin hyvin toiseen huoneistoon?
Meillä kuuluu naapurin nukkuminenkin. Mikäli itse haluaa nukahtaa, kolautan jotakin tai pudotan jotain lattialle niin sen jälkee ei nukkuminen hetkeen aikaan taas kuulu ja ehdin ehkä itse nukahtamaan ennen naapuria.
Kannattaa edes vaihtaa sängyn paikkaa, joku päiväksi koottava retkisänky niin tulee kivasti tilaakin. Pahvitalot ei ole asukkaiden vika, mutta sopiihan se että siellä tappelevat keskenään turhasta ja nyssötetään me vaan täällä konttorilla niin kuin ei oltaskaan.
Tasainen pyykkikoneen äänihän on vaan hyvä, voi olla itsekin hipsuttelematta ja vaikka nukahtaa valkoiseen kohinaan.
Väärin asennettu pesukone, jos kolisee ja "hyppii". Naapurit asensivat itse pesukoneen ja ääni on ihan järkyttävä. Minulla asensi putkimies ja ei pidä mitään ääntä. Tavaratkin pysyvät koneen päällä, koneen lingotessa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pesen omalla koneella kuin raahaan pyykkejä pesutupaan jonka on viereisessä talossa. Pesen vain sallittuna aikana.
Sallittuna aikana?? Minulla on Miele, on niin hiljainen etrei edes linkous kuulu olohuoneeseen, 1600 krs linko
Rakennuttajat voisivat valita, haluavatko vähäks aikaa vankilaan vai pitkäksi aikaa omatekemään pahvitaloon ihannenaapureiden viekkuun/alle. Että olis mielenkiintosta kuin Pahvien valinta.
Pelkäävät varkaita tai bakteereja.