Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tympiikö muita Facebook?

Vierailija
19.02.2015 |

Olen vuodesta 2007 ollut aktiivisesti naamakirjassa ja kavereita on vajaa neljäsataa.Nyt on alkanut olan takaa tympimään ihmiset,jotka ahkerasti käyvät lukemassa päivitykseni ja katsomassa kuvani. Mutta eivät koskaan kommentoi tai tykkää mistään. Ja kerran vuodessa päivittävät korkeintaan kolme statusta: Hyvää Joulua, Hyvää Juhannusta ja kiitos onnittelijoille.Eikä aina niitäkään..En viitsi poistaa kavereistani,koska en halua loukata ketään. Olen perustanut suljettuja ryhmiä best friendeille ja luulen,että homma muuttuu paljon näihin suljettuihin ryhmiin juuri tuon yllä mainitsemani syyn vuoksi.Miksi kertoisit ihmisille itsestäsi ja elämästäsi-Jos he ei eivät tee samoin,vaan ainoastaan stalkkaavat?

Facebook on muuttunut huonompaan suuntaan mielestäni-Mielipiteitä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita mitään koska kukaan ei tykkää tai kommentoi juttuihini. Kuviin saan aina sen 10-25 tykkäystä, joten niitä lisäilen silloin tällöin ja saatan niihin kirjoittaa mitämissä milloin.
Olen varmaan tosi ärsyttävä kaveri. :p en myöskaan vastaa aina yv, koska ne tulee mulla puhelimeen, näen ne enkä ehdi/tai muista vastata.

Vierailija
22/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19:Tuota en ole tietänyt..Toihan on ihan jostain.

Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuollainen, joka aloittajaa tympii. Haluaisin päivittää useammin, mutta en vaan tiedä, mitä laittaisin, joten parempi olla vaan hiljaa...

Vierailija
24/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät että ihmiset käyvät juuri sinun sivujasi oikein vaklaamassa, jos eivät kerran käynnistään edes tykkäystä tai kommenttia jätä?

Rupesin miettimään että olenkohan minä tuollainen stalkkaaja. Kirjaudun sisään Facebookin ehkä kerran kuussa. Silloin luen siitä mikä lie pääseinältä muiden päivityksiä ja saatan jopa tykkäilläkin tai kommentoida joitain juttuja. Aikaa tähän käytän n. 30 minsaa ja sen jälkeen fb taas unohtuu kokonaan muutamaksi viikoksi. Omia tilapäivityksiä en tee koskaan. Se vain ei tunnu luontevalta itselleni. En tiedä mitä mä siellä sanoisin.

Tällainen stalkkeriajatus tuntuu minusta kummalliselta. Miksi jaat asioitasi facebookissa jollet halua muiden lukevan niitä?

Vierailija
25/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#6 vielä: minäkään en todellakaan stalkkaa ketään, enkä muista koska olisin varta vasten katsonut jonkun ihmisen profiilia. Katson ne jutut, mitä on feedissä ja tykkään/kommentoin siitä. En tosiaankaan tiennyt, että se on jotenkin väärin ja stalkkausta. Lopetanpa senkin sitten, niin ei tuu muille paha olla.

Vierailija
26/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

! Minulla on yli 1000 kaveria enkä ole koskaan kiinniitänyt mitään huomiota kuka tykkää kuka ei kuka vaan stalkkaa. 

Jos minulla on asiaa postaan sen. Jos joku siitä tykkää tai kommentoi -hyvä, jos se ei herätä mielenkiintoa -ihan sama!

Ehkä minä en ole ymmärtänyt FB:n luonnetta oikein? Ehkä minun pitäisi ottaa enemmän rupia muiden tekemisistä ja eteenkin TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMISISTÄ? 

TAI SITTEN EI! TODELLAKAAN!!!! Taidan valita tämän jälkimmäisen ja jatkaa kuten tähänkin asti!

Vierailija
27/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten fb valikoi kenen päivitykset näkyy?Olen huomannut,että moni kaveri on päivittänyt seinäänsä,on edelleen kaverini ja päivitykset eivät mulle näy.Olen luullut,että ovat itse laittaneet asetukset niin,etteivät näy mun feedissä?

Aloittaja

Vierailija
28/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hitosta sä tiedät, että lukevatko he sinun päivityksiäsi tai käyvätkö koko naamakirjassa? Joillekin on niin vaikeaa tajuta, että kaikki eivät edes käytä profiiliaan, vaikka sellainen olisi. Minäkin kommentoisin ja tykkäilisin, jos voisi vähempää kiinnostaa. Mutta kun ei kiinnosta.

Vierailija
29/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 11:04"]

Miten fb valikoi kenen päivitykset näkyy?Olen huomannut,että moni kaveri on päivittänyt seinäänsä,on edelleen kaverini ja päivitykset eivät mulle näy.Olen luullut,että ovat itse laittaneet asetukset niin,etteivät näy mun feedissä? Aloittaja

[/quote]

Sen mukaan, kenen kanssa olet eniten tekemisissä.

Vierailija
30/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt antako Facebookin määrätä elämästänne. Se on vain ihan kiva lisä sosiaaliseen elämään, mutta kyllä se varsinainen elämä on ihan toisaalla. Itse kuulun niihin, jotka eivät päivystä siellä koko ajan. Normaalisti, jollei mitään erityistä ole juuri meneillään, käyn n. kerran viikossa. Kuulun kahteen ryhmään, joiden kautta saan pidettyä yhteyttä ja luotua uusia yhteyksiä opiskelukavereihin. Juuri tällaisessa Facebook on erittäin hyvä olemassa. Omia juttujani laittelen vain, jos on jotain erityistä, eli muutaman kerran vuodessa. Eikä tämä epäaktiivisuus sitä tarkoita, että stalkkaisin ketään, mistä moinen ajatus oikein edes tulee? On vain niin paljon muuta tekemistä.

Vierailija
31/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen päivityksistä tykkään ja kommentoin?

Vierailija
32/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:n pitäisi vain suosiolla heittää pois kaikki ne kaverit, jotka eivät tykkää juuri hänen päivityksistään. Montako jää jäljelle?

Vierailija
33/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt jo-Viisikymmentä jää ja sen taidan tehdä:D

ap

Vierailija
34/34 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up