Nordealla taas joku häiriö?
Kommentit (8)
Minulla on kadonnut kokonainen tili.
Siellä selvitetään miten muutamat pääsivät puhumaan ohi suunsa koronasta. Paniikki päällä.
Kaiken huipuksi se, että pankki sählää ja sössii ja sitten asiakkaan pitää odottaa puoli tuntia maksullisella puhelinlinjalla, että pääsee selvittämään pankista johtuvaa ongelmaa....
IT:n ulkoistus Intiaan näkyy.
Pitäisi vaihtaa pankkia ihan tämän ulkoistamisen takia.
Vielä en ole saanut aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huipuksi se, että pankki sählää ja sössii ja sitten asiakkaan pitää odottaa puoli tuntia maksullisella puhelinlinjalla, että pääsee selvittämään pankista johtuvaa ongelmaa....
No saahan pankki tietysti kerättyä rahaa silläkin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huipuksi se, että pankki sählää ja sössii ja sitten asiakkaan pitää odottaa puoli tuntia maksullisella puhelinlinjalla, että pääsee selvittämään pankista johtuvaa ongelmaa....
Mutta takaisinsoittopalvelu toimii hyvin, ainakin minulla on toiminut. Liekö tuuria..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huipuksi se, että pankki sählää ja sössii ja sitten asiakkaan pitää odottaa puoli tuntia maksullisella puhelinlinjalla, että pääsee selvittämään pankista johtuvaa ongelmaa....
Mutta takaisinsoittopalvelu toimii hyvin, ainakin minulla on toiminut. Liekö tuuria..
Mistäs se sellainen palvelu löytyy?
eilen oli jotain ongelmaa. saa nähdä paljonko tällä kertaa katoaa