Tytölle nimeksi Anne vai Sari?
Kommentit (69)
Haha! Mun siskon nimi Anne ja minä Sari. Ollaan reilusti alle 50-vuotiaita :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:25"]
Mitä pahaa siinä on, että nimimuoti vaihtuu? Mitä kauheaa siinä on, että 30 vuoden kuluttua Helmi on keski-ikäisten tanttojen nimi ja 60 vuoden kuluttua taas mummonimi ja 90 vuoden kuluttua muotia? Nimet kiertävät. Omasta mielestäni tyhmintä on antaa edellisen sukupolven nimi. Se on niin out kuin olla ja voi.
[/quote]
Pahaa on se, että kun muoti vaihtuu, entinen kiva nimi onkin yhtäkkiä tanttanimi tai mummonimi. Tai joku sanoo, että tuon nimen antaminen on ihan tyhmää ja se on ihan out.
[/quote]
Tai nimestä tulee jopa oksennus, niin kuin numero 28 kirjoittaa. kyllä todella kaamea täytyy nimen olla että siitä tulee ihan oksennus. NOT.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:40"]
Olin aina haaveillut antavani tyttärelleni nimeksi Anna-Mari. Mies kuitenkin humalahuumorillaan sai pilattua tuon aina kauniina pitämäni nimen.
[/quote]
Ohis, mutta mitä ihmettä se mies tuosta nimestä oikein sanoi? Anna-Mari on tosi kaunis (ja ajaton) nimi mun mielestä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Täällä toinen samanniminen sisaruspari. Anne on 55 ja Sari 51. Heh.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Täällä toinen samanniminen sisaruspari. Anne on 55 ja Sari 51. Heh.
[/quote]
Sithän ollaan molemmat n. 25-vuotta teitä nuorempia :D
Jos lapsi on syntynyt 70-luvulla niin Sari. Jos 80-luvulla niin Anne.
Jäikö lapselle nimi antamatta aikoinaan?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:25"]
Mitä pahaa siinä on, että nimimuoti vaihtuu? Mitä kauheaa siinä on, että 30 vuoden kuluttua Helmi on keski-ikäisten tanttojen nimi ja 60 vuoden kuluttua taas mummonimi ja 90 vuoden kuluttua muotia? Nimet kiertävät. Omasta mielestäni tyhmintä on antaa edellisen sukupolven nimi. Se on niin out kuin olla ja voi.
[/quote]
Pahaa on se, että kun muoti vaihtuu, entinen kiva nimi onkin yhtäkkiä tanttanimi tai mummonimi. Tai joku sanoo, että tuon nimen antaminen on ihan tyhmää ja se on ihan out.