Ei löytynyt naista kirjastosta, mistä etsin tänään?
Kommentit (20)
Ei niitä missään ole. Kaikki naiset on varattuja.
Ainiin, R-kioskin sinkkukahvimukikaan ei toimi. -ap
Jostain paikallisesta tapahtumasta, katso paikkakuntasi tapahtumakalenterista mitä siellä tänään on. Mieti mikä tapahtuma houkuttelisi sopivan ikäisiä naisia, esim. taidenäyttely?
Itse kyllästyin jo aikoja sitten edes yrittämään. Ei täällä Suomessa ole vapaita naisia ja jos on, niin ei niille kelpaa kuin joku yli 195 pitkä toimitusjohtaja, turha täällä on miehen haaveilla saavansa mitään seuraa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:08"]
Itse kyllästyin jo aikoja sitten edes yrittämään. Ei täällä Suomessa ole vapaita naisia ja jos on, niin ei niille kelpaa kuin joku yli 195 pitkä toimitusjohtaja, turha täällä on miehen haaveilla saavansa mitään seuraa.
[/quote]
Ootko harkinnut alkaa vanhaksi oveksi, kun oot noin lahjakas narisemaan?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:08"]
[/quote]
Ootko harkinnut alkaa vanhaksi oveksi, kun oot noin lahjakas narisemaan?
[/quote]
Oot varmaan nainen, kun oot saanut kaikki niin helpolla että on vara sanoa noin.
Mitä, jos lopettaisit "etsimisen"? Mene tekemään asioita, joista pidät (hanki vaikka uusi harrastus) ja toivo, että törmäät samanhenkisiin ihmisiin. Ja ennen kaikkea: lopeta palstailu.
Minä kävin tiistaina kolmelta ja etsin sinua:(
Tule mun työpaikalle, teen sulle terveystarkastuksen samalla ja voit yrittää iskeä mua
-en myöskään käy baareissa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:13"]Minä kävin tiistaina kolmelta ja etsin sinua:(
[/quote]
Tänään uusiksi? Viideltä? -ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 05:55"]
Baariin en mene.
[/quote]
muistele mihin jätit sen.
Ap:lle vinkkinä, että sitten Kun (ollaan optimistisia) se nainen löytyy, niin muista mainita harrastukseksi vauvapalstalla pörräily. Se on todellinen turn on.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:21"]Tule mun työpaikalle, teen sulle terveystarkastuksen samalla ja voit yrittää iskeä mua
-en myöskään käy baareissa.
[/quote]no nyt :D -ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:08"]Itse kyllästyin jo aikoja sitten edes yrittämään. Ei täällä Suomessa ole vapaita naisia ja jos on, niin ei niille kelpaa kuin joku yli 195 pitkä toimitusjohtaja, turha täällä on miehen haaveilla saavansa mitään seuraa.
[/quote]
Tosi.
Punnitse & Säästä -kaupasta.