Vatsa valittaa ja pierut paukkuu!
Aivan järkyttävän kovia ääniä kuuluu vatsan läpi. Herään myös keskellä yötä piereskelmään ja siihen vatsan valitukseen. Miten saan tämän loppumaan?
Kommentit (11)
Hei nyt oikeesti. Olen istunu kohta joka aamuyö vessassa jo puolentoista viikon ajan ja herättänyt miehenkin näihi ilmavaivoihin :(
Voisko olla mahatautia? Siinä kun ei välttämättä pahoinvointia ole ollenkaan.
Tai onko ruokavalioosi tullut muutoksia? Oletko esim. käyttänyt maitotuotteita tavallista enemmän tms?
Ei ole vatsatautia. Maitotuotteiden käyttö ei ole muuttunut, tai jos on niin ei ainakaan lisääntynyt. Pikemminkin ehkä jopa vähentynyt. Laktoosivaivaa minulla ei kyllä pitäisi olla, sillä olen kestänyt maitotuotteita hyvin aikaisemmin. Lisätty kasviksia viimeisen kuukauden aikana ja vähennetty hiilareita. Hiilaritkin isoina määrinä pierettää, mutta tätä samaa on aina, kun yritän syödä terveellisemmin. Ap
Aikasemmin laporaskopiassa tosin todettu herkkä suoli mutta mitään en siihen saanut. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 04:50"]
Hei nyt oikeesti. Olen istunu kohta joka aamuyö vessassa jo puolentoista viikon ajan ja herättänyt miehenkin näihi ilmavaivoihin :(
[/quote]
''Hei kulta herää, mul on ilmavaivoja! Kuuntele! Kauhee törinä. Kulta haista mun pierua, haiseeks tää jotenki oudolle, hei? Kulta? Hei? Et kai sä nukahtanu? Herää!!
Kyllä ne pierut on sen ihan herättänyt. Ei ole mitään tarvinnut sanoa. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 05:27"]
Aikasemmin laporaskopiassa tosin todettu herkkä suoli mutta mitään en siihen saanut. Ap
[/quote]
Mitähän siihen olisi pitänyt saada?
Jos sulla on suolistovaivoja, niihin auttaa ruokavalio. Ja siitä sun on itse etsittävä tietoa.
Syö hernekeittoa