Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
N22

Ukko ei suostu näyttämään puhelintaan ja sitä kenen kaikkien kanssa viestittelee. Suojasi nyt puhelimensa salasanalla ja sormenjäljellä.
Yritin nyt viime yönä avata hänen puhelimensa hänen sormenjäljellään, mutta ukko heräsi siihen ja alkasi vaahtoamaan ihan hiilenä.
Mikä siinä on nyt niin vaikeaa olla avoin suhteessa? Mä haluan tietää vain kenen kaikkien kanssa se vietittelee. Aika usein on äijällä hymy korvissa ja pihelin kädessä.

• ylös 7
  • alas 67

Sivut

Kommentit (112)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä en itse seurustelisi henkilön kanssa joka ei voi olla rehellinen. Joo, ne viestit ei kuulu sulle mutta suhteeseen ei myöskään ainakaan omassa suhteessa kuulu salailu tai mahdollinen pettäminen. Sillon sitä suhdetta ei kunnioiteta. 

• ylös 32
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
https://naistenlinja.fi/digitaalinen-vakivalta/

Digitaalista väkivaltaa on toisen viestien salaa lukeminen tai vaatimus niiden näyttämiseen.

Lisäksi niiden salaa lukeminen on yksiselitteisesti rikos.

Tuo on väärin. Jos mä haluan luottaa johonku on hänen pyynnöstä näytettävä kenen kanssa hän kirjoittelee. Muuten hän salaa asioita. Pelkään että miehellä on jokin salasuhde.

• ylös 6
  • alas 38
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Digitaalista väkivaltaa on toisen viestien salaa lukeminen tai vaatimus niiden näyttämiseen.

Tuo on väärin. Jos mä haluan luottaa johonku on hänen pyynnöstä näytettävä kenen kanssa hän kirjoittelee. Muuten hän salaa asioita. Pelkään että miehellä on jokin salasuhde.

Ei ole vaan ihan oikein. Joko sinä luotat tai olet luottamatta, toisen viestien salaa lukeminen on rikos ja painostaminen niiden näyttämiseen on väkivaltaa. Ellet voi hyväksyä sitä ja olet varma, että mies pettää, sinun on parempi erota.

• ylös 32
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Misyä tietää sen minkä sormen jäljellä puhelin on lukittu?

Saattaa nähdä ainakin jos asuu samassa taloudessa.

Vierailija

Kyllä minun mielestäni mulla pitää olla oikeus lukea edes se kenen kanssa hän viestittelee vaikka en viestien sisältöä lukisikaan. Ollaan kuitenkin asuttu yhdessä jo 7kk ja tarkoitus olisi perustaa perhekin tulevaisuudessa. Miten voi perustaa mitään perhettä jos toinen salaa asioita?????

• ylös 7
  • alas 36
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut ymmärtää sanan "luottamus" täysin väärin. Jos sinun pitää pystyä itse varmentamaan joku asia, ei se ole luottamusta. Luottamus on sitä, että kun mies sanoo jotain, niin sinä luotat.

• ylös 33
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mielestäni mulla pitää olla oikeus lukea edes se kenen kanssa hän viestittelee vaikka en viestien sisältöä lukisikaan. Ollaan kuitenkin asuttu yhdessä jo 7kk ja tarkoitus olisi perustaa perhekin tulevaisuudessa. Miten voi perustaa mitään perhettä jos toinen salaa asioita?????

Ei ole mitään oikeutta. Kaikilla on salaisuuksia ja ihmisellä on siihen oikeus.

• ylös 35
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisitte olleet naimissa 35-vuotta, ei sinulla ole oikeutta lukea toisten viestejä.

• ylös 36
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet tainnut ymmärtää sanan "luottamus" täysin väärin. Jos sinun pitää pystyä itse varmentamaan joku asia, ei se ole luottamusta. Luottamus on sitä, että kun mies sanoo jotain, niin sinä luotat.

Näin ne pettäjät pystyy operoimaan vuosikymmeniäkin.

• ylös 7
  • alas 12
Vierailija

Yritit avata puhelinta sen sormella? Ei helvetti. Mä jättäisin sut siltä seisomalta. Mikä psyko.

• ylös 37
  • alas 4
Vierailija

Ei tarvitse näyttää ja on todella loukkaavaa vaatia tuollaista. Jätän naisen heti jos hän vaatii tai käyttää henkistä väkivaltaa. Rikosilmoitus olisi ihan suotavaa tehdä jos toinen on lukenut viestejä salaa.

• ylös 20
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yritit avata puhelinta sen sormella? Ei helvetti. Mä jättäisin sut siltä seisomalta. Mikä psyko.

Noku mä en tiedä sitä salasanaa. En keriinny kunnolla edes kokeelemaan kun ukko heräs.
Ja mä en seukkaakaan sun kans. Ääliö.

• ylös 3
  • alas 24
Vierailija

Itse pistäisin tuollaisen keskenkasvuisen kakaran (ap) pihalle keskellä yötä, pysyvästi. 

• ylös 19
  • alas 5

Sivut