Joulu pilalla koronan takia
Kommentit (32)
Ei ole pilalla koska ei ennenkään mitään "suurta" ja ihmeellistä olla tehty mutta ehkä sellainen jouluun kuuluva asia jää osittain taas väliin mikä on jäänyt nämä koronavuodet. Toki olen korvannut sen toisella tavalla jo parina viime vuotena.
Vierailija kirjoitti:
Miten korona pilaa joulun?
En pääse matkustamaan nmieheni luo ilman että joudun koronatestiin tullessa. En suostu testiin kun ei ennenkään tuollaisiin ole tarvinnut mennä.
Ap on sitten pilannut itse joulunsa
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tehnyt päätöstä piikittömien testaamisesta koronan varalta joten en ole syylinen myöskään jouluni pilaantumiseen.
Koronapiikkiä en ota koska se tuli jakoon julkisenpuolen kautta eikä yksityisen kautta.
Korona ei vaikuta joulunviettooni mitenkään. Niinkauan kuin seuran treenit pyörivät, niin korona ei arjessani juuri näy. Ruokakaupassa toivovat maskinkäyttöä ja siinä se melkein omalta osaltani on.
Laitat joka päivä uuden aloituksen tästä? Mies Ruotsissa, siskolla suurperhe?
Ei vaikuta mitenkään jos eivät peru lentoja Espanjaan, mitä en usko.
Joulu on joulu, muista olosuhteista viis
Laulua mukaillen, joulumieli löytyy sydämestä
Hyvää joulunodotusta
Päinvastoin. Tulisi ihana joulu, jos sais vain yksin makoilla kotona, lukea hyvää kirjaa ja syödä jouluherkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on joulu, muista olosuhteista viis
Laulua mukaillen, joulumieli löytyy sydämestä
Hyvää joulunodotusta
Joulumieltä ei suomesta tule. Mitään ei voi tehdä. Kaikki on samaa paskaa ympärivuoden.
Rokottamattomana saan nauttia joulusta samoin kuin aina ennenkin. Ns. vuotavat rokotteet ovat pahin uhka, rokotetut kun on nyt todettu tartuttajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tehnyt päätöstä piikittömien testaamisesta koronan varalta joten en ole syylinen myöskään jouluni pilaantumiseen.
Koronapiikkiä en ota koska se tuli jakoon julkisenpuolen kautta eikä yksityisen kautta.
Itse oot tehnyt päätöksen olla ottamatta rokotetta. Pilaantunutta joulua sulle sitte vaan :)
Minun jouluuni korona ei vaikuta millään tavalla :)
Juhlin ihan samoin kuin aina ennenkin :)
Ei ole pilannut aiempia eikä tätäkään. Johan meidät on rokotettu ihan vapaasti voi sukuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse matkustamaan nmieheni luo ilman että joudun koronatestiin tullessa. En suostu testiin kun ei ennenkään tuollaisiin ole tarvinnut mennä.
Oma moka !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APn miehelle tulee sitten ainakin ihan ihana joulu, kun tuollainen vaimokulta ei tupsahda paikalle.