Joulu pilalla koronan takia
Kommentit (32)
Meille se toi vaan iloisemman joulun koska esikoinen tulee kuukaudeksi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomana saan nauttia joulusta samoin kuin aina ennenkin. Ns. vuotavat rokotteet ovat pahin uhka, rokotetut kun on nyt todettu tartuttajiksi.
Sinä ja kaltaisesi pilasivat monen joulun. Jalkapuu olisi sinulle oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on sitten pilannut itse joulunsa
Minä en ole tehnyt päätöstä piikittömien testaamisesta koronan varalta joten en ole syylinen myöskään jouluni pilaantumiseen.
Koronapiikkiä en ota koska se tuli jakoon julkisenpuolen kautta eikä yksityisen kautta.
Itse oot tehnyt päätöksen olla ottamatta rokotetta. Pilaantunutta joulua sulle sitte vaan :)
Itsekkyytesi on oksettavaa. Toivottavasti tukehdut virolaisessa sairaalassa jouluna.
Persuja alkaa tipahtelemaan. Kiva joulu on siis tiedossa :)
25-vuotiaalla miehelläni on syöpä, joten joulu menee todellakin pilalle, kun emme voi kokoontua miehen sisarusten ja vanhempien kanssa yhteen, sillä miehen siskolla ja veljellä on pieniä (alle 12 v) lapsia, joita ei ole tietenkään rokotettu ja joiden viimeinen koulupäivä on 22.12., eli juuri mukavasti voivat sairastua jouluksi.
En tiedä vielä, onko mulla jouluna korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten korona pilaa joulun?
En pääse matkustamaan nmieheni luo ilman että joudun koronatestiin tullessa. En suostu testiin kun ei ennenkään tuollaisiin ole tarvinnut mennä.
Eli syyllinen pilluuseen ei olekaan kotona vaan oma päätöksesi.
Kinkku menee uuniin ja kossu pakkaseen kuten aina ennenkin, eli ei vaikuta menoon.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ap:lle on tulossa kylään sinun kaltaisesi "leikin tyhmää enkä ymmärrä" -tyyppi.
[/quote]
Miksi ottaisin kokeellisen piikin joka kaiken lisäksi jaettiin julkisensairaanhoidon kautta eikä rahalla yksityisen kautta. Toisekseen ei ennenkään ole matkustamiseen tarvittu tikkua nenää tai piikkiä käsivarteen, [/quote]
Julkinen terveydenhuolto tekee kaikki raskaimmat=kalleimmat hoidot. Yksityinen ottaa helpot potilaat päältä eikä taatusti hoida sinun koronaasi. Hyvä kun ynseät ensihoitajat suostuvat viemään koronapotilaat sairaalaan.
Ei sitä rokotetta huvin vuoksi kukaan ota.
Kokeellista toimintaa on myös joutua teholle koronan takia tai mennä kännissä uimaan. Aika harva nuorimies sitä lähti hyvillä mielin suomea puolustamaan 80 vuotta sitten.
Nuoruuteen kuuluu riskien ymmärtämättömyys, aikuisuuteen niiden ymmärtäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse matkustamaan nmieheni luo ilman että joudun koronatestiin tullessa. En suostu testiin kun ei ennenkään tuollaisiin ole tarvinnut mennä.
No mitäs et mene testiin, oma vikasi että joulus o pilalla.
Miksi ottaisin kokeellisen piikin joka kaiken lisäksi jaettiin julkisensairaanhoidon kautta eikä rahalla yksityisen kautta. Toisekseen ei ennenkään ole matkustamiseen tarvittu tikkua nenää tai piikkiä käsivarteen,