Sara Chafak ja hyllytetty mainos!
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1424278223717.html
.
Menikö liian pitkälle vai onko ylireagointia"
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:20"] No mainos oli kyllä surkea. Erityisesti Saran "näyttelijäntaidot". Mutta aika helpolla Mynthon mainoksestaan luopu. Olis luullu että oisivat seisoneet enemmän tekeleensä takana. [/quote] Ehkä he saivat mitä halusivat? Huomiota. Minua ahdistaa tuo mainos ajatuksena. Olen hissikammoinen ja mieleeni tuli mainoksesta ajatus, että mitä jos juuttuisin hissiin jonkun idiootin kanssa. Tai että voiko tuon mainoksen provosoimana joku/jotkut pölvästit alkaa kehitellä jotain vastaavaa. Jollakin asioilla ei pitäisi leikitellä. Tuo menee hyvän maun yli. [/quote] no et oo tosissas :) aika monesta mainoksesta voi provosoitua.. j
[/quote]
Olen tosissani. Tuollainen tuli mieleeni, enkä pidä pelkoani edes yhtään epärealistisena, kun olen maailmanmenoa seurannut. En pidä realistisena, että pelkoni realisoituisi omalla kohdallani, mutta Suomen mittakaavassa - kuka tietää.
[/quote] niin miten uskallat kävellä kadulla ? tai tiesikkö että on esim väkivaltasia elokuvia..niistäkin joku voi ottaa oppia..tai jossain elokuvassa raiskataa..tai uutisissa kerrotaa pahoja asioita..jää 4 seinän disälle ja äläkä kato televisiota.tai sitten noihin pelkoihi voi hakea ammattiapua
Ei toi musta ole mitään seksuaalista häirintää. Sehän vaan kysyi että pussataanko. Ei tunkenut lähelle eikä kourinut. Ei ilmehtinyt eikä muuta. Olihan tuo tietysti vähän nolo paikka joillekin, mutta ei toi nyt mitään seksuaalista häirintää ollut. Ei olis vaikka tilalla olis joku mister Finland joka kyselis samaa naisilta. Kai sitä kysyä saa.
Mainoksena vähän kyseenalainen ehkä siksi että ihmiset on hämmentyneitä. Ei ole hauskaa, mainoksesta jää negatiivinen jälkimaku.
Jos joku uskoo ettei tuo video ollut lavastettu, käsikirjoitettu ja ohjattu alusta loppuun, ihmettelen. Ja Sara on kyllä maailman surkein näyttelijä. 10 sekuntia oli kulunut ja tunsin jo myötähäpeää. Luulin että Sara olisi ollut vähän fiksumman oloinen...
Onhan se todellakin häirintää kun joku kysyy että "pussataanko"..... vai olisko sittenkin jollain kukkahattutädillä narut vähän liian kireällä? En kokisi kyllä miksikään ahdisteluksi jos joku koko ajan sosiaalisessa mediassa pylrivä hunks/juontaja/näyttelijä/tms kysyisi hississä että "pussataanko". Enkä kyllä vaikka kysyjä olisi ihan random naapuri, koska eihän tuossa edes koskettu toiseen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:26"]
Tuli myötähäpeä ku sitä katto! "Pussataanko?" "Häh?' "Pussataanko?" "Okei..." "Oot piilokamerassa."
[/quote]
Joo tää oli jotenki niin kauhee! Miten tökerösti se sit sano ja oikee örähti: "Oot piilokamerassa öhöhö"
Ei tarvinu kattoo enempää :D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:10"]
Onhan se todellakin häirintää kun joku kysyy että "pussataanko"..... vai olisko sittenkin jollain kukkahattutädillä narut vähän liian kireällä? En kokisi kyllä miksikään ahdisteluksi jos joku koko ajan sosiaalisessa mediassa pylrivä hunks/juontaja/näyttelijä/tms kysyisi hississä että "pussataanko". Enkä kyllä vaikka kysyjä olisi ihan random naapuri, koska eihän tuossa edes koskettu toiseen.
[/quote]
Jos minä olisin hississä ja joku hunksi minulta kysyisi että pussataanko, niin kyllä saisin paniikkikohtauksen oitis ja olisin jo painamassa hälytysnappia ajatuksella että päästäkää minut ulos...
Mä jo odotin, että toi salmiakkijätskimainoksen kikkarapää olis päässy heittämään lopuksi että " Näiden Mynthoneiden ja Saran kielen kombinaatio tekee aikamoisen juhlan mun suussa."
Kyllä minä kokisin seksuaaliseksi häirinnäksi, tai vähintäänkin erittäin kiusalliseksi tuollaisen tilanteen, jossa joku tuntematon ehdottelee pussailua hississä, mistä ei edes pääse pois. Tilannetta ei muuta yhtään se, onko ehdottelija ns. viehättävän näköinen vai ei.
Se mikä tässä mainoksessa meni vikaan, on se, että seksuaalista häirintää tapahtuu kaikille, myös miehille ja se ei ole leikin asia. Tällaisella asialla ei mielestäni pitäisi vitsailla. Vai onko teidän mielestä nämä "leikin varjolla" tapahtuvat takapuolen kourimiset, suuteluehdotukset, pikkutuhmat vihjailut yhtä sopivia mainoksen aiheeksi?
Ei ideassa mitää vikaa MUT LUOJA MITEN HUONOSTI TOI ON TEHTY XD ehhhhhh
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:43"]Kyllä minä kokisin seksuaaliseksi häirinnäksi, tai vähintäänkin erittäin kiusalliseksi tuollaisen tilanteen, jossa joku tuntematon ehdottelee pussailua hississä, mistä ei edes pääse pois. Tilannetta ei muuta yhtään se, onko ehdottelija ns. viehättävän näköinen vai ei.
Se mikä tässä mainoksessa meni vikaan, on se, että seksuaalista häirintää tapahtuu kaikille, myös miehille ja se ei ole leikin asia. Tällaisella asialla ei mielestäni pitäisi vitsailla. Vai onko teidän mielestä nämä "leikin varjolla" tapahtuvat takapuolen kourimiset, suuteluehdotukset, pikkutuhmat vihjailut yhtä sopivia mainoksen aiheeksi?
[/quote]
Takapuolen kouriminen, lähentely ja jatkuvat pikkutuhmat vihjailut ovat aivan eri asia kuin yksi hississä esitetty "pussataanko...höhöhö piilokamera"-heitto.
Eikai kukaan luule, että Sara Chafak tosissaan pyytäisi pusuja hississä tuntemattomilta ihmisiltä. Eiköhän kaikki tajunnut kyseessä olevan jokin piilokamera. Tämän takia ei voi oikein laskea seksuaaliseksi häirinnäksi yhtä kysymystä, josta kaikki tajuavat olevansa vain vitsin kohteena.
En käsitä miksi toi on kielletty. Wi se ennenkään ole haitannut, että mainos on vaan ihan stanan huno. Luulisi, että tollaisesta seksipomista saisi enemmän irti, mutta tosi nolo esitys. No nihan hyvä, ettei pääse mustamaalamaan naisten asioita.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:43"]Kyllä minä kokisin seksuaaliseksi häirinnäksi, tai vähintäänkin erittäin kiusalliseksi tuollaisen tilanteen, jossa joku tuntematon ehdottelee pussailua hississä, mistä ei edes pääse pois. Tilannetta ei muuta yhtään se, onko ehdottelija ns. viehättävän näköinen vai ei.
[/quote]
Sulla muuten on aika hieno kukkahattu, näkyy kilometrien päähän.... Onnee vaan.
Tosi hyvä. Tykkäsin. Teki mieli mennä pussaamaan jotain hissiin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:49"]
Ei ideassa mitää vikaa MUT LUOJA MITEN HUONOSTI TOI ON TEHTY XD ehhhhhh
[/quote]
Ideassa oli vikaavikaavikaavikaaaaaa!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 04:04"]
Tosi hyvä. Tykkäsin. Teki mieli mennä pussaamaan jotain hissiin.
[/quote]
ihan kiva jos se on vapaaehtoista, mutta jos joku tyrkky tuntematon tulee siihen tarjoamaan huuliaan, niin se on vahvasti ei kiitos.
Kyllä mäkin jäätyisin jos toi vahanaa,a älyttömällä pakkelilla tulis hississä lähentelee.. Ei pahalla mut kaukana naisihanteesta, ruma luonne ja ulkonäkö. Feikki.
Mies82
Enkä kyl ees tajua miten toi mainos liittyy ees mitenkää? Sitenkö, et sun pitää ostaa mynthoneit jos joku sattuis pyytää sua pussailee hissis vai mitä?