Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luitteko 90-luvulla tekstitv:n teinisivuja?

Vierailija
18.02.2015 |

Jäikö teille mieleen niistä jotain? Tajusin että muistan vaikka mitä kirjoituksia sieltä, oon niitä lapsena lukenut ilmeisesti niin tosissani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole tainnut lukea, kun olen ollut jo aikuinen 90-luvulla.

Vierailija
2/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä taisin jopa kirjoittaa sinne. Ja sit siellä oli niitä kirjeenvaihtokaveri-ilmoituksia . Ja Pirkka-lehdessä olin nuorisoraadissa. Ah niitä aikoja! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muistin pitkään ne sivunumerotkin, nyt en enää muista.

Vierailija
4/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aktiivisesti. Muistan, että joku joskus kysyi siellä sivulla, että "miks niin monet nuoret käyttää hiphoppareita". Tarkoitti siis kai löysiä housuja.

Vierailija
5/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös lukeneeni jotain "nuorten palstaa" tms. Nyt menee pitkiä aikoja, ettei teksti-TV:tä tule vilkaistuakaan.

Vierailija
6/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne Metallica ja Nirvana joiden fanit tappeli siellä, kumpi bändi on parempi?

Vierailija
7/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite joskus 2000 luvun ihan alussa siellä seuranhakupalstalla tms chatissa luin niitä viestejä :D:D:D:D joskus jotain terveisii siel lähetinki XD Ihan vitun nolooo :D:D:D

Vierailija
8/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, mä luin esimurrosikäsenä niitä seuranhakuilmotuksia siellä ihan posket punasina :~)

Vierailija
9/9 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lueskelin työttömänä ollessani teksti-tv:stä kaikkkea mahdollista, myös juuri sitä nuorten palstaa, vaikka olin yli 20 v. Tämä siis nimenomaan 90-luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä