Luitteko 90-luvulla tekstitv:n teinisivuja?
Jäikö teille mieleen niistä jotain? Tajusin että muistan vaikka mitä kirjoituksia sieltä, oon niitä lapsena lukenut ilmeisesti niin tosissani.
Kommentit (9)
Joo, mä taisin jopa kirjoittaa sinne. Ja sit siellä oli niitä kirjeenvaihtokaveri-ilmoituksia . Ja Pirkka-lehdessä olin nuorisoraadissa. Ah niitä aikoja! :)
Kyllä. Muistin pitkään ne sivunumerotkin, nyt en enää muista.
Luin aktiivisesti. Muistan, että joku joskus kysyi siellä sivulla, että "miks niin monet nuoret käyttää hiphoppareita". Tarkoitti siis kai löysiä housuja.
Muistan myös lukeneeni jotain "nuorten palstaa" tms. Nyt menee pitkiä aikoja, ettei teksti-TV:tä tule vilkaistuakaan.
Oliko ne Metallica ja Nirvana joiden fanit tappeli siellä, kumpi bändi on parempi?
Ite joskus 2000 luvun ihan alussa siellä seuranhakupalstalla tms chatissa luin niitä viestejä :D:D:D:D joskus jotain terveisii siel lähetinki XD Ihan vitun nolooo :D:D:D
Hih, mä luin esimurrosikäsenä niitä seuranhakuilmotuksia siellä ihan posket punasina :~)
Minäkin lueskelin työttömänä ollessani teksti-tv:stä kaikkkea mahdollista, myös juuri sitä nuorten palstaa, vaikka olin yli 20 v. Tämä siis nimenomaan 90-luvulla.
No enpä ole tainnut lukea, kun olen ollut jo aikuinen 90-luvulla.