Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: miten kauan synnytykseen kun vauvan pää tuntuu lekurin sormiin?

11.09.2006 |

kävin tänään lekurissa ja lääkäri totesi että vauvan pää tuntuu sormiin. aikaisemmin (2vk sitten) on siis ulkosuu ollut sormelle auki ja se on ilmeisesti aika tavallista uudelleen synnyttäjillä. haullakin etsin vanhoja vastauksia mutta ei oikein löytynyt sellaista että mistä olis löytynyt kertomuksia siitä kuinka kauan meni siihen että sekä ulkosuu että sisäsuu ovat auki ja paikat täysin kypsät ja pehmeät..

eli kauanko teillä meni synnytykseen siitä kun lääkäri sai vauvan pään näppeihinsä?

mielenkiinnolla kyselen kun edellinen (toinen) lapsi syntyi viikon päästä siitä kun havaittiin että auki on ulkoa ja sisää 3cm ja kalvot pullottaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo neljäs raskaus oli supistuksineen ongelmallinen ja rv 31 olinkin sairaalassa vuodelevossa ja estolääkityksellä.Tarkistuksessa rv 33 oli kohdunsuu hieman enemmän auki ja pehmeä ja lääkäri sanoi silittelevänsä vauvan hiuksia kun teki tarkistusta.Eli syvällä lähtökuopissa oli poika.

Synnytys oli kuitenkin vasta 40+4!Mulle ainakin sup.esto lääkitys tehosi hyvin(aiheen ohi)!

Leanna ja viisikko ja rv 12+

Vierailija
2/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni meni noin 1.5tuntia kun lääkäri ensimmäisen kerran tunsi pään.. tosin että olin ollut sairaalassa jo monta tuntia odottelemassa käynnistys ultraan, kun kävin ultrassa lääkäri sanoi että pää tuntuu ja n. 1.5tuntia siitä nyt 5kk vanha tyttöni syntyi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen nimittäin että minulle n-lääkäri sanoi vikassa tarkastuksessa (noin 37+) että vauvan pää tuntuu " hyvin sormiin" , mutta kohdunsuu oli kyllä vain hiukan auki eikä kohdunkaulakaan lyhentynyt kuin vähäsen. Oletin että tarkoitti että pää tuntuu siitä kohdun " alaseinämän" läpi, koska niin se ainakin tuntuu nyt omin sormin koitellessa...

Coe rv 34+1

Vierailija
4/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinhan tuo ulkosuu aukeaa ilman että sisäsuu on auki.

mielenkiinnolla näitä lueskelen.

leanna: mullakin on supistusten estolääkkeet, mutta eipä niitä ole edes kummemmin tullut. tuntuu tuo painekin tekevän tehtäväns. nyt vaan toivotaan ettei synnytys käynnisty ja heti lääketippaan sairaalaan jos alkaa tulla.

Vierailija
5/5 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vielä lisää niin johan voi olla huoleti=)

Kaikkea hyvää,Leanna