Lentokentän metallintarkastus, mites lävistykset? :D
Alkaa vissiin kirurgin teräksen takia piippaamaan? Kiva näyttää kieltä sit tarkastajalle :D
Kuinka helposti usean vuoden vanha kielilävistys menee umpeen jos oon iöman korua neljä viis päivää? Oon ollut ilman maks puol päivää. En vaan koe kovin hygieeniseks ulkomailla plarata sen korun kanssa. Vai pääseekö tarkastuksesta helposti läpi.
T ap ekaa kertaa lentokoneeseen :))
Kommentit (14)
Tuskin se niin pienestä piippaa. Jos piippaa niin sit näytät kieltä. Ei se nyt sen vaikeempaa ole.
Ei piippaa. Monta kertaa lentäny napakorun kanssa eikä koskaan mitää
Hahaha, ei lävistyksissä ole sellaisia metalleja, jotka piippaisivat, harva varmaan rautakaupasta lävistyskorujaan ostaa ;D Onhan ihmisillä lävistyksiä mitä intiimeimmissä paikoissa, oishan se nyt naurettavaa jos näin olisi että ne piippais ja sit käytäis kopeloimaan vähän väliä ;D Rintaliivien metalliset kaarituet sensijaan saattaa hälyttää...nimim. jatkossa matkustan vain kaarituettomissa...
Okei kiitti kaikki vastauksista, mutta nyt aloin panikoimaan rintsikoista :D mun kaikki rintsikat on kaarituellisia, paitsi urkkarintsikat...
Ei piippaa lävistykset, eikä kaarituet. Vyönsolki voi piipata.
Mitä se haittaa vaikka piippaaki? Sillon ne yleensä vaan taputtelee kropan vaatteiden päältä lävitte. Ei sitä heti joudu takahuoneeseen jossa tungetaan sormet pyllyyn.
Mulla on aina kaarituelliset liivit, eikä koskaan ole sen takia piipannut.
Mulla on ollu navassa, nänneissä, korvissa, nenässä lävärit, ikinä ei ole niiden takia piipannut. Ei myöskään rintsikan kaarituet. Vyönsolki ja korkkarit on sen sijaan piipannut moneen kertaan.
Mulla taas jostain syystä piippaa vaikkei olekaan mitään. Ei koruja, vyötä, ei edes kaaritukia. Piip piip. Ei ole paha juttu joutua kopeloitavaksi, se on niin rutiinia niille. Mukavaa matkaa!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:36"]
Mulla on ollu navassa, nänneissä, korvissa, nenässä lävärit, ikinä ei ole niiden takia piipannut. Ei myöskään rintsikan kaarituet. Vyönsolki ja korkkarit on sen sijaan piipannut moneen kertaan.
[/quote]ai juu, kielessäkin myös. :)
Hyvä, jos ei ota häikkää niistä :D Läväreitä on navassa, nänneissä ja tuolla.. alhaalla :D Muutama :D
- ei ap -
Näytät vaan sitä siellä jos piippaa?