Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentokentän metallintarkastus, mites lävistykset? :D

Vierailija
18.02.2015 |

Alkaa vissiin kirurgin teräksen takia piippaamaan? Kiva näyttää kieltä sit tarkastajalle :D

Kuinka helposti usean vuoden vanha kielilävistys menee umpeen jos oon iöman korua neljä viis päivää? Oon ollut ilman maks puol päivää. En vaan koe kovin hygieeniseks ulkomailla plarata sen korun kanssa. Vai pääseekö tarkastuksesta helposti läpi.

T ap ekaa kertaa lentokoneeseen :))

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät vaan sitä siellä jos piippaa?

Vierailija
2/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se niin pienestä piippaa. Jos piippaa niin sit näytät kieltä. Ei se nyt sen vaikeempaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reagoi noin pienee määrään.

Vierailija
4/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla ikinä ollut ongelma.

Vierailija
5/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piippaa. Monta kertaa lentäny napakorun kanssa eikä koskaan mitää

Vierailija
6/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, ei lävistyksissä ole sellaisia metalleja, jotka piippaisivat, harva varmaan rautakaupasta lävistyskorujaan ostaa ;D Onhan ihmisillä lävistyksiä mitä intiimeimmissä paikoissa, oishan se nyt naurettavaa jos näin olisi että ne piippais ja sit käytäis kopeloimaan vähän väliä ;D Rintaliivien metalliset kaarituet sensijaan saattaa hälyttää...nimim. jatkossa matkustan vain kaarituettomissa...

Vierailija
7/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitti kaikki vastauksista, mutta nyt aloin panikoimaan rintsikoista :D mun kaikki rintsikat on kaarituellisia, paitsi urkkarintsikat...

Vierailija
8/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piippaa lävistykset, eikä kaarituet. Vyönsolki voi piipata.

Vierailija
9/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa vaikka piippaaki? Sillon ne yleensä vaan taputtelee kropan vaatteiden päältä lävitte. Ei sitä heti joudu takahuoneeseen jossa tungetaan sormet pyllyyn.

Vierailija
10/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kaarituelliset liivit, eikä koskaan ole sen takia piipannut.

Vierailija
11/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu navassa, nänneissä, korvissa, nenässä lävärit, ikinä ei ole niiden takia piipannut. Ei myöskään rintsikan kaarituet. Vyönsolki ja korkkarit on sen sijaan piipannut moneen kertaan. 

Vierailija
12/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas jostain syystä piippaa vaikkei olekaan mitään. Ei koruja, vyötä, ei edes kaaritukia. Piip piip. Ei ole paha juttu joutua kopeloitavaksi, se on niin rutiinia niille. Mukavaa matkaa!

Vierailija
13/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:36"]

Mulla on ollu navassa, nänneissä, korvissa, nenässä lävärit, ikinä ei ole niiden takia piipannut. Ei myöskään rintsikan kaarituet. Vyönsolki ja korkkarit on sen sijaan piipannut moneen kertaan. 

[/quote]ai juu, kielessäkin myös. :)

Vierailija
14/14 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos ei ota häikkää niistä :D Läväreitä on navassa, nänneissä ja tuolla.. alhaalla :D Muutama :D

- ei ap -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi