oo Koiran hankkinut niin oletko salaa katellinen vekoille?
Kommentit (10)
Haluaisin liittyä vapaaehtoisesti koirattomien yhdistykseen! Voisiko joku perustaa!? Yhdistys voisi sitten tehdä yhteiskunnallisia kannanottoja alistetusta asemastaan koiraihmisten varjossa ja kokoontua palaveroimaan siitä kuinka ihanaa on elää ilman koiria ja kuinka yhteiskunnan tulisi arvostaa koirattomuutta.
Haluaisin myös mennä koirafoorumeille kertomaan miten ihanaa on koiraton elämä ja kuinka rikasta ja ihanaa on elämäni ilman haisevia ja vaativia piskejä, joiden kanssa en voisi toteuttaa itseäni. :-)
Tästä tulikin mieleeni että olen unohtanut vastata kasvattajalle. Mulle voi sit muut vekat pillastua kun vaihdan ryhmää. Ennen olin vannoutunut veka, niin se elämä muuttuu.
Mitä helvettiä, vapaaehoisesti koiraton? Minäpäs olenkin veki = vapaaehtoisesti kissaton. Olen myös veha = vapaaehtoisesti hajuton sekä vepö = vapaaehtoisesti pöydätön!
Olen kyllä! Erityisesti Vela-Vekoille. Kirmailevat töiden jälkeen salille ja drinksuille kun minä rämmin kiireellä tarhaan ja kusettamaan koiraa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:01"]
Olen kyllä! Erityisesti Vela-Vekoille. Kirmailevat töiden jälkeen salille ja drinksuille kun minä rämmin kiireellä tarhaan ja kusettamaan koiraa.
[/quote]
Minä onnellisena kirmaan tarhaan ja ulkoilutan kahta koiraa. Haluaisin molempia lisää :) Minusta elämässä on muutakin ihanaa kun ah-niin-ihana-minä-itse.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:01"]
[/quote]
Minä onnellisena kirmaan tarhaan ja ulkoilutan kahta koiraa. Haluaisin molempia lisää :) Minusta elämässä on muutakin ihanaa kun ah-niin-ihana-minä-itse.
[/quote]
Minä kirmaan onnellisena kotiin, päästän koirat tarpeille, syötän lapset, ja lähdetään kaikki yhdessä ulos :) uusi pentu on kasvattajalta varattu jo, sit mulla on 3 lasta ja 3 karvakaveria :)
Ah. Minulla on vapaaehtoisesti 3 koiraa ja 5 kissaa! Ja miettikää vielä vauvat tulossa tähän eläinsirkukseen! O-ou...
Minä olen. Minulla on ollut koiria "aina", en ole itsenäisesti asunut ikinä niin ettei vähintään yhtä koiraa olisi .Yleensä on ollut 2. Tällä hetkellä enää 1 kun vanhus kuoli 16-vuotiaana viime alkusyksystä.
Ja mulla on nyt tullut sellainen keski-iän villiitys, että enää en aio ottaa koiria tai muita eläimiä. Ennen minua ei haitannut eläinten sitovuus, kun olin kotihiiri kumminkin, mutta nyt on tullut halu että haluaisin vapaasti matkustaa, mennä shoppailemaan töiden jälkeen, tai baariin, tai mitä vaan. Jäljellä oleva koirani on 11-vuotias joten kyllä tässä vielä jokunen vuosi menee, että olen "vapaa". Ja toivon toki että se saa elää pitkän hyvän elämän ja hoidan sen niin hyvin kuin osaan sen elämän loppuun asti.
Ömmm.. Mitä?