Tunnetko ketään hevosenomistajaa
Kommentit (6)
Täällä myös paljon tuttavia ja ystäviä, joilla hevosia yhdestä moneen kymmeneen. Eipä pysty mitenkään määrittelemään, että yleensä ovat jotain tiettyä tyyppiä, ihan on laidasta laitaan porukkaa näissä(kin!) piireissä.
Tunnen useita. Melkoisia kopukoita ovat nämä hepparouvat.
Tunnen aika monta. Olen kengittäjä. Ja mukaan mahtuu ihmisiä ihan laidasta laitaan.
Just tänään juttelin yhden kanssa. Keski- ikäinen keskijohdon työskentelevä, hiukan armeijahenkinen mies.
Tunnen pari ja ovat ystäviäni, mukavia ja ystävällisiä ihmisiä. Kumpaakin yhdistää ainakin se, että he tykkäävät paljon lapsista ja kaikista eläimistä.
Noh.. Mutta..olen lapsesta asti pyörinyt talleilla ja työskennellytkin alalla ja voin kyllä sanoa, että paljon olisi myös pahaa sanottavaa ja vastaan on tullut aivan todella ilkeitä ihmisiä. Niin ilkeitä, että minulla tekee ihan pahaa ajatella heitä.
Tunnen montakin, itseni mukaan lukien. Monenlaista väkeä ja monenlaisia ihmisiä mahtuu siihen porukkaan. Ei oo olemassa mitään tiettyä tyyppiä tai tiettyä ominaisuutta joka olisi vain hevosenomistajien ominaisuus.