Paljonkohan voisinpyytää lähes täydellisestä Pentik vanilja astiastosta?
Haluaisin myydä kerralla koko sarjan, ei paria lautasta kerralla. Liian työlästä.
Kommentit (32)
Hei laitatko mullen sähköpostia jos astiasto ei ole mennyt. Kiinnostaa tosi kovin :)
Elikkäs minna4@suomi24.fi
Minä voin ostaa koko Pentik Vanilija Astiaston
Onko sekin liian työlästä, että selvität hinnan itse?
Voin tehdä sen puolestasi. Provikka 15%
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilu astiat, kulhoja ja kannuja eri kokoja. Mukit ja kahvikupit+asetit. Jne.
ap
Jos luulet saavasi astiaston kaupaksi, sun on jaksettava tarkistaa joka kappale, kuvata ja ottaa mitat, selvittää postikulut.
On jaksettava etsiä ostaja.
Luultavasti joudut myös postittamaan.
Pitää jaksaa hankkia laatikot, pakata huolellisesti ja viedä postiin.
Siinä on vaivaa kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
1 laatua kaikki. Ja ei kyllä 200 € ole oikea hinta.. Tai ainakaan niin halvalla en myy.
Ap
Älä myy, ei siitä noin paljon kukaan maksaisikaan.
Kirpparit ja netti vyöryy astiastoja joita kukaan ei nurkkiinsa huoli.
Että käytön jälkiäkin on, joo-o.
Paljon, sitä ei valmisteta enää. Itsellä haussa tasan yksi ruokalautanen
Vierailija kirjoitti:
1 laatua kaikki. Ja ei kyllä 200 € ole oikea hinta.. Tai ainakaan niin halvalla en myy. Ap
Käytetty mikä käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on rahaa ostaa koko astiasto kerralla eli myyntiaika voi venyä ostajaa odottaessa/etsiessä, siis jos halut hyvän hinnan. Jos haluat vaan myydä ja tuot hinnan alaspäin niin löytyy helpommin ostajia.
No ei ole kyllä mitenkään harvinaista että jollain on varaa ostaa kokonainen käytetty astiasto kerralla.
Kamalia savikippoja. En ottaisi edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
8 hlö kaikki. Olen kyllästynyt sarjaan ja haluaisin tilalle esim teema astiaston. Taitaa kylllä olla niin et harvassa on koko sarjalle ostajaa kerralla.
ap
Näin on. Esimerkiksi meillä on Vanilja-astioita ja yhteen lautaskokoon tarvitsisin päivitystä, mihinkään muuhun en. Tuon kyseisen koon lautasia katsastelen torista kun muistan, mutta en ole valmis maksamaan niistä ylihintaa enkä ostamaan niitä paketissa muiden astioiden kanssa.
Taitaa olla jo astiat myyty, mutta toi vanilja sarja on mielestäni hieno, en kyllä teemoihin vaihtaisi.
Missäpäin astiasto sijaitsee, voisin olla myös kiinnostunut?