Paljonkohan voisinpyytää lähes täydellisestä Pentik vanilja astiastosta?
Haluaisin myydä kerralla koko sarjan, ei paria lautasta kerralla. Liian työlästä.
Kommentit (32)
Harvalla on rahaa ostaa koko astiasto kerralla eli myyntiaika voi venyä ostajaa odottaessa/etsiessä, siis jos halut hyvän hinnan.
Jos haluat vaan myydä ja tuot hinnan alaspäin niin löytyy helpommin ostajia.
Hinta riippuu kuinka suurelle henkilömäärälle astiasto on, 6/12/20 henkeä? Sisältääkö kaikki mahdolliset lautaset, kupit, lasit? Tarjoiluastiat?
8 hlö kaikki. Olen kyllästynyt sarjaan ja haluaisin tilalle esim teema astiaston. Taitaa kylllä olla niin et harvassa on koko sarjalle ostajaa kerralla.
ap
Mitä hintahaarukkaa olet astiastolle miettinyt?:)
Tarjoilu astiat, kulhoja ja kannuja eri kokoja. Mukit ja kahvikupit+asetit. Jne.
ap
Hinta on täysi kysymysmerkki. Pitää laskeskella. Astiat on hyvässä kunnossa. Juhlapäivinä olleet käytössä. Pari uunivuokaa käytetty enemmän -> käytönjälkiä.
Onko kaikki 1 laatuisia vai onko 2 laatua mukana?
1 laatua kaikki. Ja ei kyllä 200 € ole oikea hinta.. Tai ainakaan niin halvalla en myy.
Ap
Tuskinpa kukaan siitä paljoa enempää maksaa kuin 200e
Arvioisin, että 50-60% normaalihinnasta voisit saada. Yli 70% tuskin, sillä noita saa joskus esim. Stockan tarjousseteleillä ostettua käytännössä -20%.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:15"]1 laatua kaikki. Ja ei kyllä 200 € ole oikea hinta.. Tai ainakaan niin halvalla en myy.
Ap
[/quote]
Saat paremmin rahaa kun myyt osissa.
Mä voin vaihtaa teema astiastoon!
Kannattaa mieluummin myydä osissa. Tuo on sen verran arvokas setti, ettei kellään luultavasti ole varaa ostaa kaikkea kerralla. Oletko jäsenenä Facen Pentik-kirpparilla? Sieltä voisit saada myös hinnoitteluapua ja mahdollisesti ostajia :)
Tuo 200€ voi olla realistinen, jonka saat koko astiastosta kerralla. Harvemmalla on useita satasia säästössä käytettyyn astiastoon. Omiasi et tule saamaan missään nimessä takaisin, hyvä jos kolmasosan rahoista. Et myöskään pysty kattamaan uuden astiaston ostoa tuolla. Vanilja ei myöskään ole kovin haluttu sarja, menee enemmän tähän häälahjalistan vakiokalustoon. Kaunis sarja kyllä.
Just huutokauppakeisarissa myytiin 6kpl Vaniljan jälkiruokakuppeja hintaan 55€ :)
Joko olet myynyt, olisin kiinnostunut.
Heipä :)
Joko olet kerennyt myydä astiaston, olisin kovin halukas kuulemaan mitä kaikkea astia-sarja sisältää ja jos ei ole mennyt, hinnasta voidaan kyllä neuvotella ?
Itse olen hakemassa astiastoa kesämökille ja mitä kirppiksiä olen katsellut, niin saan samaan hintaan kaupasta käyttämättömät.
Teemaa/Kiltaa haeskelin, tai sitten Kermasaven valkoista Oliivia.
20 eur