Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et osta vaatteita kirppiksiltä?

Vierailija
18.02.2015 |

Siis jos et osta niistä koskaan..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä että missä tai kenen päällä olleet... Hyiiiiii

Vierailija
2/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ajatuksesta että joku on käyttänyt niitä. Ja ne on aina jotenkin nyppyisiä ja venähtäneitä ja haiskahtaa omituisilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:45"]

Ei tiedä että missä tai kenen päällä olleet... Hyiiiiii

[/quote]

Eikös se ole parempi kun ei tiedä..

Vierailija
4/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydän hyvin harvoin mitään mieleistä. Yleensä myynnissä on kulahtaneita, venähtäneitä ja epämuodikkaita HM:n tai Lindexin tai vastaavien vaatteita verrattain korkein hinnoin. En halua sellaisia.

Vierailija
5/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, en halua edes mennä katsomaan jotakin vanhoja rytkyjä. Käyn töissä ja ostan ihan varmasti vain uusia vaatteita.

Vierailija
6/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanpa

Vierailija
7/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Vanhoja kuluneita 10 vuoden takaisia pissisvaatteita. Usein myös kauhean hintasia jos sattuis muuten olemaan kivoja. Viimeksi ginan shortsit 7 €.

Vierailija
8/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ravata kirppiksillä. Kun jonkun harvan kerran siellä käyn, en löydä mitään sopivaa itselleni. Jonkun äitiyspaidan olen joskus vuosia sitten tainnut ostaa.

Vierailija
9/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näitäkin alapeukutetaan :'D Pakko ostaa rumia ja kalliita vaatteita kirpparilta kun ei löydy mitään mistä tykkäis?

Vierailija
10/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ihan mielelläni osan vaatteistani kirppareilta, myynhän itsekin käyttämättä tai pieneksi/suuriksi jääneitä vaatteita eteenpäin. Aika harvoin vain löytyy mieleisiä, sopivan kokoisia tai hinnaltaan järkeviä.

Vierailija
11/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:47"]

En pidä ajatuksesta että joku on käyttänyt niitä. Ja ne on aina jotenkin nyppyisiä ja venähtäneitä ja haiskahtaa omituisilta. 

[/quote]

Joo, se on kylllä kumma. Toppatakitkin ovat venähtäneitä, kun ne on ostettu kirpparilta.

Vierailija
12/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lama-ajan lapsena/teininä mulla ei ollut muuta kuin kirppisvaatteita. Vanhemmillani oli todella tiukkaa taloudellisesti ja varaa ei ollut uusiin vaatteisiin kuin ihan äärimmäisen harvoin. Niissä ei sinänsä ollut mitään vikaa, mutta en halua enää pukeutua käytettyihin vaatteisiin. Sain siitä tarpeekseni teininä jolloin kadehdin muiden uusia muodikkaita juttuja, ja omillani ollessani en ole kirpparilta vaatteita ostanut. Muita juttuja kylläkin, sisustusjuttuja ja huonekaluja yms. 

Vierailija
13/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kyllä tosi outo käsitys kirppiksistä. Huomaa kyllä ettette käy.

Vierailija
14/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut ostamaan ylihintaisia käytettyjä vaatteita, varsinkaan kun niitä ei voi edes sovittaa.

Vierailija
15/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaate on hyvin pidetty ja hyvälaatuinen, ei ne ole venähtäneitä. Ostan lähes kaikki vaatteet ja asusteet kirppiksiltä. Säästän useita tuhansi vuodessa.

Vierailija
16/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn viikottain kirppiksellä mut entistä enemmän suunta on sitä että vaatteet on ylihinnoiteltuja kuntoonsa nähden. Ale-myynneistä löytyy samaan hintaan ja ilman edeltäjän hajuja. 

Vierailija
17/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jos löydän jotain hyväkuntoista ja laadukasta. Valitettavasti vain kymmenesosa kirpparilla myynnissä olevista vaatteista on sellaisia joita kukaan ostaa. En ymmärrä miksi ihmiset tukkivat pöytänsä virttyneillä ja tahraisilla lumpuilla. Hinnatkin ovat niin naurettavia että joskus tekisi mieli jättää post it-lappu kyseiseen pöytään ja hiukan valistaa myyjää oikeasta hintatasosta.

Vierailija
18/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä hinnoista valittajia. Jos teille on liikaa maksaa se 7 euroa paidasta, niin jättäkää ostamatta. Niin tekee moni muukin. Ei kun vaan seuraavalle hyllylle penkomaan.

Itse löydän tosi harvoin mitään ostettavaa. Suurin osa tosiaan on niitä kulahtaneita, venyneitä ja nyppyisiä rytkyjä. Omaan tyyliin sopivia, oikeankokoisia ja hyväkuntoisia vaatteita löytyy niin harvoin, etten jaksa kovin usein kirppiksillä kierrellä.

Vierailija
19/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa usein halvemmalla. Vauvan vaatteita ostan paljon, niissä hinnat enemmän kohdillaan.

Vierailija
20/20 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin onko minulla käytössä mitään toisen vanhaa ja onhan mulla, auto. Sen ostin vähän käytettynä. Yhtään mitään muuta ei ole ja tuskinpa tuleekaan kun olen 40 vuotta tottunut uutta ostamaan. Ei mulla ole aikaa ja mielenkiintoa lähteä kirppiksiä koluamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi