Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu, kun yrittää saada henkeä mutta ei kertakaikkiaan saa loppuun asti vedettyä??-+

Vierailija
11.09.2006 |

Ei ahista. sellanen ällöttävä, et tuntuu et happi loppuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuuko hengitys?

Käy lukemassa astmasta täällä: http: //www. astmaonline. com

Voi myös johtua rintalihasten ja selän lihasten jumiutumisesta tuo kuvailemasi. Tai yksi mikä tulee mieleen, niin paniikkihäiriö. Ja en sitten ole lääkäri, arvailen vain..

Vierailija
2/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireista kärsinyt enää aikoihin (2-4 vuoteen ehkä?). Ja minulla ei ainakaan ole mitään astmaa. Syytä en tiedä, mutta se pistos sydämessä, kun ei saa henkeä, on tosi epämiellyttävää. Ja just se, kun ei saa vedettyä henkeä, eikä tiedä, mitä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan kuin rinnan ja selän läpi menisi sellainen ' kipupiikki' , eikä uskalla hengittää syvään kun luulee että tulee sydäri..

Vierailija
4/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oireista kärsinyt enää aikoihin (2-4 vuoteen ehkä?). Ja minulla ei ainakaan ole mitään astmaa. Syytä en tiedä, mutta se pistos sydämessä, kun ei saa henkeä, on tosi epämiellyttävää. Ja just se, kun ei saa vedettyä henkeä, eikä tiedä, mitä tekisi.

sitten kerran kysyin lääkäriltä mistä mahtaisi johtua, sanoi että kylkiluiden välissä on lihaskudosta joka voi " venähtää" ja siitä kipu usein syntyy. siihen auttaa venyttely. eli kun kipuja on venytä itsesi niin pitkäksi kuin mahd. maaten esim. lattialla.

Vierailija
5/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekin voi olla jos sulla on ollut keuhkoputkentulehdus mutta et ole kuntoutunut.

mulla oli kerran " flunssa" joka olikin ollut keuhkoputkentulehdus. nestettä oli kertynyt keuhkoihin. havaittiin röntgenissä. meni ohi itsestään ajan kanssa.

Vierailija
6/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuri diagnosoi sen tulehdukseksi kylkiluissa tms. Hoitona kuumia kääreitä kipukohdissa.

Vierailija
7/7 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kipua siis,mutta en vaan pysty vetämään ilmaa keuhkot täyteen. Ajattelin aina ennen, että kyse on hengitystekniikasta, eli hengitän pinnallisesti enkä pallean avulla, ja varmaan niin onkin, mutta mulla myös pari vuotta sitten diagnisoitiin astma. Mitään muuta oiretta ei ole koskaan ollut, ainoastaan toistuvia hengitystietulehduksia (minkä takia alettiinkin tutkimaan).