Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies masentunut,?

Vierailija
18.02.2015 |

Voiko mies olla masentunut jotenkin . Jos kerron jotain mitä olen tekemässä vastaus on vai aha tms. Yhteisen ajan löytäminen tuntuu olevan vaikeaa. Mies lähtee aikaisin töihin ja tulee illan suussa. Ei halua pitää lomia vaan työ on kaikki kaikessa.

Nyt tajuan miten työnarkomaanit pilaavat suhteensa. Vaikka olisi työpaikka niin ei kai siellä tarvitse viettää joka ikistä minuuttia arki iltana. Tästä johtuen mies ei ehdi tehdä mitään kotitöitä. Kaikki jäävät minulle vaikka itsekin olen töissä. Ei voi suunnitella mitään että vaikka viikonloppuna mentäisiin kylpylään tms.

Työ on ykkös puheen aihe myös kaverien keskuudessa. Jotenkin oksettaa sellainen ylenmääräinen työtermin syöttö puheena koko ajan. En enää juurikaan tajua mitä miehen päässä liikkuu. Luulisi että miehelläkin on tunteet . Itse ainakin olen välillä uupunut töistä, mutta mies näyttää jaksavan painaa tahdilla 60h viikko , eikä valita ainakaan. Kukaan ei pakota häntä olemaan läsnä työpaikalla kuin sen n. 8 h. Tulee jotenkin mieleen, että meinaako painaa eläke iän jälkeenkin vai miksi ei näe muuta elämässä kuin työn vaikka on tyttöystävä eli minä.

Jos kotona ei ole hyvä olla niin miksi ei voi sanoa.

Jos joskus satumme olemaan kahdestaan jossain, niin eikös kaverit rimputa ja vaadi baariin tms. Miksi ei voi laittaa puhelinta pois siksi ajaksi. En ole kieltänyt näkemästä kavereita, mutta on kohtuutonta että jos on sovittu meillä jokin meno niin taas pitäusi lentää jonkun kaverin luo.

Ehkä pitäis tajuta etten ole enää 1 sijalla miehen elämässä...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut? Mistä ihmeestä sä ton keksit? Eihän tossa ole mitään masennukseen viittaavaakaan! Se ei vaan yksinkertaisesti välitä susta enää. Tai ehkä sillä on siellä työpaikalla joku toinen nainen?

Vierailija
2/2 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, masennus voi ilmetä pakkomielteisenä suhtautumisena työhön. Jos aistit, että miehesi on alakuloinen, niin todennäköisesti hän myös on. On myös mahdollista, että kokee suhteen olevan hieman väljähtänyt, mutta ehkei kannatta heti heittää pyyhettä kehään. Nosta kissa pöydälle ja puhu asiasta! Jaksamista! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme