Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi värjätä hiukset liian tummiksi?

Vierailija
18.02.2015 |

Tätä olen aina ihmetellyt. Näyttää tasan yhtä feikiltä jotkut mustat hiukset suomalaisella kuin ihan vitivalkoisetkin. Ajatteleeko ihmiset ikinä mikä heille sopii? Aivan hirveitä hiuksia näkyy katukuvassa. En ymmärrä miksi pitää rumentaa itseään tahallaan...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaalea pisamainen iho, vihreät silmät ja luonnostaan mustanruskea tukka. Ei ole saamelaisia tai ulkomaisia sukujuuria eikä olla romaneira, mutta niin vain minulla ja sisaruksillani on kaikilla tällaiset hiukset (myös tummat ripset ja paksut kulmat).

Vierailija
62/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:42"]80% ihmisistä ei ole minkäänlaista esteettisyyden tajua. Sen vuoksi noita naisia näkee niin paljon. Joku ulkomaalainen kerran ihmetteli, miksi suomalaiset värjäävät hiuksensa niin oudoilla väreillä. Kaikista yleisimmät värit taitavat olla kellertävät blondin sävyt, punaruskeat ja sitten ne sinimustat. Koko ristiriitaisuus paistaa 2 km päähän. Suomalaiset ihon haalea ja läpikuultava pigmentti ei kestä niin suurta kontrastieroa. Yleensä naama on pakko meikata, ettei näytä haudasta nousseelta. Ilmeisesti suomalaiset pullanaamat yrittävät näyttää jotenkin skarpimmalta värjäämällä hiuksensa "me ollaan tällaisia rohkeita punapäitä ja räväköitä rokkarimimmejä!!!!!!1".
[/quote]

Höpöhöpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:49"]Mulla on vaalea pisamainen iho, vihreät silmät ja luonnostaan mustanruskea tukka. Ei ole saamelaisia tai ulkomaisia sukujuuria eikä olla romaneira, mutta niin vain minulla ja sisaruksillani on kaikilla tällaiset hiukset (myös tummat ripset ja paksut kulmat).
[/quote]

Ja lisätään vielä, että olen aina tykännyt värityksestäni :) myös monelle "maantienharmaalle" sopii mielestäni kivasti musta, kunhan vaan värjää juurikasvua tarpeeksi usein, ettei näytä kaljulta.

Vierailija
64/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:24"]

Samaa voisi kysyä, miksi vaalentaa liian valkoisiksi. Vitivalkoiset hiukset on yleensä luonnostaan vain albiinoilla. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/46/3e/27/463e27999355565610200d71d4b448b8.jpg

[/quote]

Vau, onpa kaunis nainen!

Vierailija
65/65 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sopii yllättävän monelle suomalaiselle, toisin kuin vaikkapa punainen tai lämmin blondi.