Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sossun pitää maksaa.

Vierailija
18.02.2015 |

Mistä ihmeestä kumpuaa ajatus, että kaikilla pitäisi olla varaa kaikkeen. Omien rahojen loppuessa, sossun pitäs maksaa kaikki. Eikö vain voi todeta ettei ole tohon varaa, eikä hakea rahoittajia muista. Otetaan esim. harrastukset pitääkö todella kaikilla olla mahdollisuus harrastaa mitä vain, rahatilanteesta välittämättä? Kyllä sossun pitää maksaa periaatteella.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa äitiyspakkaukseen kitara niin maailma pelastuisi.

Vierailija
22/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 06:37"]Maksaako sossu köyhien lääkkeet?
Kolme sydänkohtausta saanut laitakadun kulkija tuli pummaamaan rahaa lääkkeisiin, 15 euroa puuttui, en antanut mutta harmitti kyllä jälkeenpäin jos näin tosiaan on, eikä hän kyllä ryyppääväiseltä näyttänyt.
[/quote]

Sossusta saa maksusitoumuksen lääkkeisiin. Lisäksi maksetaan terveyskeskus-, hammaslääkäri ja muut lääkärilaskut. Mutta sitä varten täytyy tehdä hakemus sossuun ja aika moni laitapuolen kulkija jättää byrokratiat hoitamatta eli eivät hae sossusta rahaa vaan sinnittelevät kelan tuilla pelkästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 21: Hyvä, että sinua tuettiin kitaralla.

Vierailija
24/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 on törkee!

Vierailija
25/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen palstalla käskettiin ostaa koululaiselle tietokone, jota tarvitsisi vain peruskoulua varten. Sama, onko rahaa vai ei. Kai senkin sitten sossusta saa kaikki koululaiset?

Vierailija
26/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 21. Voi helvetti sentään. Ihan ko vaan kitaralla parannuit itsetuhoisuudesta jne?? Joo et saa anteeksi. Mäki haluaisin pianon mut joo ei oo nyt rahaa, mutta en mä nyt silti rupee viilteleen jne.

Vierailija
27/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:34"]Mutta kun tulee paha mieli. :(
[/quote]

Tai ehkä köyhyys ei ole lasten vika. Ei kai aikuisten harrastuksia siellä maksetakaan vaan lapsille 1-2 kohtuuhintaista harrastusta/vuosi (yht. max 200e/vuosi/lapsi).

Täällä puhutaan taas paskaa. Tai äänessä on sellaiset ihmiset, jotka ei tiedä, kun se pää on omassa perseessä niin syvällä.

-sossun asiakas, jolle ei harrastuksia makseta, mutta lapselle maksetaan-

Vierailija
28/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:04"]Mun mielestä jos ei ole varaa niin ei kuulu saada. Ihan rankalla kädellä ei yhtään mitään.
[/quote]
On taas niin empaattista-elliä liikenteessä että päätä huimaa. Lapsilta vaan pois harrastukset! Joo.

Vierailija
29/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:34"]Mutta kun tulee paha mieli. :(
[/quote]

Tai ehkä köyhyys ei ole lasten vika. Ei kai aikuisten harrastuksia siellä maksetakaan vaan lapsille 1-2 kohtuuhintaista harrastusta/vuosi (yht. max 200e/vuosi/lapsi).

Täällä puhutaan taas paskaa. Tai äänessä on sellaiset ihmiset, jotka ei tiedä, kun se pää on omassa perseessä niin syvällä.

[/quote]
Pitääkö niitä lapsia tehdä, jos niistä ei ole vara huolehtia. Mun lapsi haluais harrastaa lentämistä eikös sossu vois piffata sille koneen?

Vierailija
30/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:34"]Mutta kun tulee paha mieli. :(
[/quote]

[/quote]
Pitääkö niitä lapsia tehdä, jos niistä ei ole vara huolehtia. Mun lapsi haluais harrastaa lentämistä eikös sossu vois piffata sille koneen?
[/quote]

Suksi sinä vittuun. Ehkä tilanteet muuttuu. Eihän tuo (200e) ole kuin 15e/kk. Ja siitäkin olisit ottamassa. Ei saatana mitä porukkaa!

Vierailija
31/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:34"]Mutta kun tulee paha mieli. :(
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Suksi sinä vittuun. Ehkä tilanteet muuttuu. Eihän tuo (200e) ole kuin 15e/kk. Ja siitäkin olisit ottamassa. Ei saatana mitä porukkaa!
[/quote]

Juu. Eihän tuolla 15e paljoa harrasteta kuukaudessa!

Kitsasta sakkia koko kööri.

Vierailija
32/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:05"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:01"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:34"]Mutta kun tulee paha mieli. :(
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]

Juu. Eihän tuolla 15e paljoa harrasteta kuukaudessa!

Kitsasta sakkia koko kööri.
[/quote]
Niinpä alkaa pikkuhiljaa vituttaan, kun joutuu maksaan omia juttuja niin paljon.

Vierailija
33/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe tienaa 50e yli tt-tuen. Vituttaa, koska kaikki täytyy maksaa itse, kun naapurin perhe saa harkinnanvaraisena milloin mitäkin, niillä on varaa käydä laivalla jne. Meillä ei ole varaa mihinkään. Asutaan 72 neliössä 5 henkeä. Naapurilla 30 neliöö enemmän. Olen kateellinen. Työssäkäynti ei kannata.

Vierailija
34/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä kun valitetaan oikeista asioista eikä herrojen ylisuurista palkoista, palkkioista ja optioista, joita halutaan vielä korottaa lisää. Annetaan vaan köyhien kuolla nälkään ja lasten ja nuorten saada mielenterveysongelmia olemattomien säästöjen takia jättiläistyöttömyyden pahoinvointivaltiossa, jossa sosiaaliturva on häpeällisesti Romanian tasolla. On taas ilo nousta päivään. Häpeän olla suomalainen. T. tuleva sossu

Vierailija
35/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:19"]Meidän perhe tienaa 50e yli tt-tuen. Vituttaa, koska kaikki täytyy maksaa itse, kun naapurin perhe saa harkinnanvaraisena milloin mitäkin, niillä on varaa käydä laivalla jne. Meillä ei ole varaa mihinkään. Asutaan 72 neliössä 5 henkeä. Naapurilla 30 neliöö enemmän. Olen kateellinen. Työssäkäynti ei kannata.
[/quote]
Oletko huomioinut toimeentulotuessa ansiotulon positiivisen merkityksen tuloja huomioidessa? 150 euroa saa tienata työstä niin, ettei sitä huomioida tulona.

Vierailija
36/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:32"]On se hyvä kun valitetaan oikeista asioista eikä herrojen ylisuurista palkoista, palkkioista ja optioista, joita halutaan vielä korottaa lisää. Annetaan vaan köyhien kuolla nälkään ja lasten ja nuorten saada mielenterveysongelmia olemattomien säästöjen takia jättiläistyöttömyyden pahoinvointivaltiossa, jossa sosiaaliturva on häpeällisesti Romanian tasolla. On taas ilo nousta päivään. Häpeän olla suomalainen. T. tuleva sossu
[/quote]
Muutama herra vs. 500000 sossu pummia. Kumpi pahempi ongelma?

Vierailija
37/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tarkoitat kaikki pitää maksaa? Tuttuni on täysin sosiaalitukien varassa, kahden lapsen yksinhuoltaja ja sairauseläkkeellä. Ei hän mitenkään leveästi elä, en ymmärrä mitä tarkoitat.

Vierailija
38/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:32"]

On se hyvä kun valitetaan oikeista asioista eikä herrojen ylisuurista palkoista, palkkioista ja optioista, joita halutaan vielä korottaa lisää. Annetaan vaan köyhien kuolla nälkään ja lasten ja nuorten saada mielenterveysongelmia olemattomien säästöjen takia jättiläistyöttömyyden pahoinvointivaltiossa, jossa sosiaaliturva on häpeällisesti Romanian tasolla. On taas ilo nousta päivään. Häpeän olla suomalainen. T. tuleva sossu

[/quote]

Heh...melkoisen naiivi katsomus sinulla. Ei se mitään, pari päivää kun teet sitä tulevaa työtäsi, niin huomaat minkälaista porukkaa siellä passataan. Veikkaan, että mielesi muuttuu aika äkkiä.

Vierailija
39/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:55"]Nro 21. Voi helvetti sentään. Ihan ko vaan kitaralla parannuit itsetuhoisuudesta jne?? Joo et saa anteeksi. Mäki haluaisin pianon mut joo ei oo nyt rahaa, mutta en mä nyt silti rupee viilteleen jne.
[/quote]

En viillellyt sen takia, ettei minulla ollut kitaraa, mutta pystyin lopettamaan viiltelyn, koska sain purettua pahan olon kitaraan (soittamiseen) itseni sijasta.

- nro 20 -

Vierailija
40/61 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:55"]Nro 21. Voi helvetti sentään. Ihan ko vaan kitaralla parannuit itsetuhoisuudesta jne?? Joo et saa anteeksi. Mäki haluaisin pianon mut joo ei oo nyt rahaa, mutta en mä nyt silti rupee viilteleen jne.
[/quote]

En viillellyt sen takia, ettei minulla ollut kitaraa, mutta pystyin lopettamaan viiltelyn, koska sain purettua pahan olon kitaraan (soittamiseen) itseni sijasta.

- nro 20 -
[/quote]

* - nro 21 -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä