Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu vasektomiaan, miksi ei suostu?

Vierailija
18.02.2015 |

Ollaan nelikymppinen pariskunta ja meillä on lapsiluku täynnä. En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä joten ollaan jo vuosia menty kondomilla. Mies ei suostu vasektomiaan. Miksi se olisi niin vaikeaa?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:03"]

Monet miehet pelkäävät, että jos piuhat vedetään rusetille, niin sitten ei ehkä enää otakaan eteen eli velttona lirputtaa pikkujalka.

[/quote]

Toi taitaa olla aika yleinen syy ja luulo, yksinkertaisiahan, ja jotenkin juntteja, tuollaiset miehet on jotka luulee että miehisyys/miehekkyys tuossa jotenkin vähenee.

Vierailija
22/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:19"]

Ollaan nelikymppinen pariskunta ja meillä on lapsiluku täynnä. En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä joten ollaan jo vuosia menty kondomilla. Mies ei suostu vasektomiaan. Miksi se olisi niin vaikeaa?

[/quote]

Miksi et itse suostu menemään vetämään piuhoja poikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:32"]

Meillä mieheni meni vasektomiaan kolmen lapsen jälkeen, olemme kolmekymppisiä. Ei hänkään halunnut että joudun syömään hormoneja, onhan niissä riskinsä. Operaatio tehtiin yksityisellä, sujui hyvin ja mies parani nopeasti. Mutta no, mieheni on minuun ja lapsiin sitoutunut ja rakastaa minua ja lapsia. Hän ei tarvitse "takaporttia" jos löytää uuden tms. Kysy suoraan mistä on kysymys! Vasektomia on paljon helpompi kuin naisen sterilointi.

[/quote]

Ikinä en itse suostuisi vasektomiaan.

Naisella on paljon enemmän ehkäisyvaihtoehtoja kuin miehellä.

Vierailija
24/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:24"]

Miksi sä et mee kohdunpoistoon!?

[/quote]

Kohdunpoisto on iso leikkaus eikä sitä tehdä pelkästään ehkäisyn vuoksi.

Vierailija
25/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies kommentoi asiaan, että "no mitä orgasmille sitten käy?"

Ehkä se on ihan aiheellinen näkökulma asiaan. Jos piuhat on poikki, mälli ei lennä.

Vierailija
26/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:03"]

Monet miehet pelkäävät, että jos piuhat vedetään rusetille, niin sitten ei ehkä enää otakaan eteen eli velttona lirputtaa pikkujalka.

[/quote]

Toi taitaa olla aika yleinen syy ja luulo, yksinkertaisiahan, ja jotenkin juntteja, tuollaiset miehet on jotka luulee että miehisyys/miehekkyys tuossa jotenkin vähenee.

[/quote]

Kuka ottaa riskin? Kun erektio on asia joka on miehelle tärkeämpi kuin mikään. Et näytä tajuavan miten tärkeä asia se on miehelle? Jos vaikka 40 vuotias mies menettäisi kykynsä saada erektion niin kyllä siinä itsemurhaa mietittäisiin. Itse olen mies enkä pahempaa asiaa voisi keksiä kuin että vehkeeni ei enää toimisikaan.

Vierailija
27/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

Ei naiselta tarvitse kohtua poistaa jos haluaa lapsen teon estää

Vierailija
28/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tavallaan ymmärrän - koskaan ei tiedä jos nykyinen parisuhde ei kestäkään tai pahimmassa tapauksessa menettää lapset.

Miehellä on tossa iässä vielä pitkään mahkut tehdä lapsia. En itse uskaltaisi mennä steriin, vaikka lapsiluku onkin täynnä enkä lisää haikaile tähän elämäntilanteeseen, mutta koskaan ei voi tietää miten elämä heittelee.

Vierailija
29/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:19"]Ollaan nelikymppinen pariskunta ja meillä on lapsiluku täynnä. En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä joten ollaan jo vuosia menty kondomilla. Mies ei suostu vasektomiaan. Miksi se olisi niin vaikeaa?
[/quote]

Miksi et asennuta kuparikierukkaa?? Ja mitä tulee kysymykseesi, kysy mieheltäsi

Vierailija
30/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:32"]

Täällä mies kommentoi asiaan, että "no mitä orgasmille sitten käy?" Ehkä se on ihan aiheellinen näkökulma asiaan. Jos piuhat on poikki, mälli ei lennä.

[/quote]Orgasmi tulee ja mälli lentää, mutta siinä ei ole mukana siittiöitä. 

Vierailija
31/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:32"]Täällä mies kommentoi asiaan, että "no mitä orgasmille sitten käy?"

Ehkä se on ihan aiheellinen näkökulma asiaan. Jos piuhat on poikki, mälli ei lennä.
[/quote]
Paitsi että lentää. Eturauhanen sen nesteen tuottaa, kivekset tuottaa vain siittiöt.

Vierailija
32/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steriloi sinä itsesi, kun et kerran lapsia enää halua.

Vierailija
33/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:19"]Ollaan nelikymppinen pariskunta ja meillä on lapsiluku täynnä. En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä joten ollaan jo vuosia menty kondomilla. Mies ei suostu vasektomiaan. Miksi se olisi niin vaikeaa? [/quote] Miksi et asennuta kuparikierukkaa?? Ja mitä tulee kysymykseesi, kysy mieheltäsi

[/quote]

Koska se ei sovi mulle. Ja mulla vielä ehkä muutama vuosi aikaa tehdä lapsia siksi en sterilisaatiota tee jos vaikka tässä vielä vaihdan miestä.

Vierailija
34/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme kommentteja tässä on? :

Mikset itse mene steriloitavaksi? Mä en ikinä (!!!) haluaisi että mun mies menis vasektomiaan, ajatuskin on totaalinen turn-off. Sen sijaan mulle laitettiin viimeisen lapsen synnytyksen (sektion) yhteydessä klipsit. Eipä tuo iso homma nykyään ole muutenkaan naisellekaan (esim. essure, googlaa).

Vierailija
35/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Paitsi lestadiolaisille.

Vierailija
36/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:32"]Täällä mies kommentoi asiaan, että "no mitä orgasmille sitten käy?"

[/quote]
Paitsi että lentää. Eturauhanen sen nesteen tuottaa, kivekset tuottaa vain siittiöt.
[/quote]
Q. Will I still be able to ejaculate after vasectomy?
A. Yes, semen is made in the seminal vesicles and the prostate gland. These are not affected by a vasectomy. Sperm make up only 2 to 5 per cent of the ejaculate so you will not be able to notice any difference in the volume of your ejaculate.

Vierailija
37/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:19"]Ollaan nelikymppinen pariskunta ja meillä on lapsiluku täynnä. En voi käyttää hormonaalista ehkäisyä joten ollaan jo vuosia menty kondomilla. Mies ei suostu vasektomiaan. Miksi se olisi niin vaikeaa? [/quote] Miksi et asennuta kuparikierukkaa?? Ja mitä tulee kysymykseesi, kysy mieheltäsi

[/quote]

Koska se ei sovi mulle. Ja mulla vielä ehkä muutama vuosi aikaa tehdä lapsia siksi en sterilisaatiota tee jos vaikka tässä vielä vaihdan miestä.
[/quote]

Hah, älä vaadi toiselta sitä mitä et vois tehdä itse!

Vierailija
38/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:39"]

[/quote]

[/quote]Paitsi lestadiolaisille.

[/quote]

Mistä sinä tuollaista olet keksinyt?

Ei lestadiolaisiltakaan poisteta kohtua pelkän ehkäisytarpeen vuoksi. Eiköhän kohdussa ole silloin jokin sairaus, jos se poistetaan. 

Usko nyt huviksesi, että kohdunpoisto on niin suuri leikkaus, ettei sitä tehdä ihan huvikseen. 

Vierailija
39/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:03"]Nelikymppisellä naisella lapsenteossa häämöttää jo perälauta, mutta samanikäinen mies on siitoskykyinen vielä vuosikymmeniä.

[/quote]

No onpa typerää! Kannattaa varmaan selvittää faktat. Ei vaikuta erektioon ja lasti lentää, ilman niitä siimahäntiä joita ei haluta. Millä poppamiehellä miehet käyvät?

Vierailija
40/89 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:32"]Täällä mies kommentoi asiaan, että "no mitä orgasmille sitten käy?"

[/quote]

Väärin. Kyllä lentää, lähes sama määräkin kuin ennen. Kai tiedätte, että suurin osa spermasta on kuitenkin eturauhasnestettä ja siittiöiden osuus on alle 10%? Ja huonostipa miehet tuntevat omaan anatomiaansa liittyviä asioita. Eli seisoo ja lentää...