Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulehdusarvot 50 ja minut päästettiin kotiin?

Vierailija
18.02.2015 |

Olen raskaana viikolla 37. Minulla on kova kurkkukipu ja kuumetta. Nieluviljely otettiin ja CRP oli 50. Päästivät minut kotiin, huomenna vasta 12 jälkeen saan tietää tulokset. Pelottaa, että joudun taas sairaalaan. Viimeksi olin siellä joulukuussa viikon keuhkokuumeessa, tulehdusarvot ehtivät nousta silloin jo 300. Nyt on täysin samanlainen olo paitsi, että keuhko ja rinta kipu puuttuu. Kurkku on yhtä kipeä kuin silloinkin.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinut edellisen kerran laitettiin sairaalaan, niin kuka hoiti lastasi? Olisiko mahdollista, että tällä kertaa hoitaisit itse itsesi kuntoon ennakoimalla, lepäämällä tarpeeksi ja huolehtimalla, että saat nukuttua. Lapsi voisi hoitua samalla tavalla kuin silloin, kun olit sairaalassa.

Nimittäin olet nyt vähän uusavuton ja oletat että on hoitohenkilökunnan ja yhteiskunnan tehtävä huolehtia sinun lepäämisestäsi ja että  itse et ole vastuussa omasta kehostasi saatikka omista lapsistasi. Laita se vilkas taaperosi hoitoon. Lepää, juo nesteitä ja odota tuloksia. Jos olo pahenee, mene päivystykseen. Olet aikuinen ihminen ja sinä vastaat siitä, että saat riittävää lepoa. Sairaalan tehtävä se ei ole ennen kuin olet riittävän sairas, ja vain tyhmä tekee itsestään omilla valinnoillaan riittävän sairaan, jos voi jotenkin sen estää.

Vierailija
2/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:22"]50 ei ole niin korkea, se voi nousta tuohon tasolle ihan virustaudissakin.  [/quote] Ei olekaan, mutta tuntuu jotenkin kummalta, että viime kerrasta on vain 2kk ja taas toistuu samat virheet. Leikki-ikäisen lapsen kanssa kotona kun olen en saa edes levättyä yhtään. [/quote] Voi pyhä jeesus. Sinun olisi pitänyt saada jäädä sairaalaan ilman todellista syytä, kun sinulla on raskasta leikki-ikäisten lasten kanssa. Just joo. Jo on todellisuudentaju taas kaukana.  [/quote] En ole sanonut näin. Älä pistä sanoja suuhuni. Olen peloissani sillä viimeksi meinasi henki lähteä, joten anteeksi jos olen huolissani. Viime kerta on niin tuoreessa muistissa, että minua aivan oikeasti pelottaa. Joten jos menisit pyhä jeesustelemaan muualle sillä se ei auta nyt mielentilaanin yhtään.

[/quote]

Oho. Onpa rouva ärhäkällä päällä. Olisit lääkärille kiukutellut! Nyt hoidetaan tätä sairautta, ei sitä vanhaa.
[/quote]

Tottakai olen ärhäkällä päällä. Kyllä sinäkin varmasti olisit jos olisit peloissasi ja joku vähättelisi pelkoasi ja kun kyse ei ollut siitä, että on raskasta leikki-ikäisen kanssa ja siksi haluan osastolle. Vaan nimenomaan siitä, että en halua osastolle! Kaiken lisäksi en ole nukkunut yhtään sitten noin 34 tuntiin. Sillä viime yönä en pystynyt nukkumaan kurkkukivultani. Nenän kautta hengittäminen ei onnistu ja suun kautta jokainen hengen veto sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:05"]Kun sinut edellisen kerran laitettiin sairaalaan, niin kuka hoiti lastasi? Olisiko mahdollista, että tällä kertaa hoitaisit itse itsesi kuntoon ennakoimalla, lepäämällä tarpeeksi ja huolehtimalla, että saat nukuttua. Lapsi voisi hoitua samalla tavalla kuin silloin, kun olit sairaalassa.

Nimittäin olet nyt vähän uusavuton ja oletat että on hoitohenkilökunnan ja yhteiskunnan tehtävä huolehtia sinun lepäämisestäsi ja että  itse et ole vastuussa omasta kehostasi saatikka omista lapsistasi. Laita se vilkas taaperosi hoitoon. Lepää, juo nesteitä ja odota tuloksia. Jos olo pahenee, mene päivystykseen. Olet aikuinen ihminen ja sinä vastaat siitä, että saat riittävää lepoa. Sairaalan tehtävä se ei ole ennen kuin olet riittävän sairas, ja vain tyhmä tekee itsestään omilla valinnoillaan riittävän sairaan, jos voi jotenkin sen estää.
[/quote]

Silloin lapsen hoiti päivisin anoppi tai äitini ja illalla töiden jälkeen mieheni kolmena iltana. Muina lapsi oli yötä äidilläni tai anopilla. Heillä kaikilla on töitä ja vapaata ottivat vain, koska oli sillon pakko. Pakko oli, koska olin sairaalassa. Nyt ei kukaan suostu ottamaan vapaata töistään vain sen takia, että saisin levättyä. Vasta siinä kohtaa näin tapahtuu kun on pakko.

Vierailija
4/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:59"]

Lepo ei ikävä kyllä onnistu ennen kuin mies tulee kotiin. Äh, on vain kauhea pelko, että joku hoitovirhe käy minun tuurillani tai jotain muuta. Ahdistaa olla joka kuukausi kipeänä ja nyt vielä sitten jossain "pahemmassa" taudissa kuin pienessä nuhakuumeessa.

[/quote]

Pitäisikö sinun etsiä niitä syitä sairasteluusi. Eli tee olosuhdekartoitus esim. home, hygienia, jne...

Onko sinulla nyt sitten todettu, joku pahempi sairaus nyt ja aiemmin tuota joulukuista(ehkä silloin) vai oliko se vain joku yksittäistapaus. Tulehdusarvot kuitenkin kohoavat 100 ja ylinkiin ihan tavallisessa nuhakuumeessa. Arvosi on kuitenkin siihen verrattuna matalat.

Taidan vaan olla niin väsynyt, että ylireakoit. Eikö mies ihan oikeasti voi pitää yhtään vapaata ja sinä mennä vaikka hoteliin, tai ystävälle lepäämään sairaalan sijaan. Taidat vaan käyttää tavallista flunssaa pirun huonona tekosyynä päästä vähän lepäämään.

Vierailija
5/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:04"]Niin, kirjotin että OPETA lapselle rauhottumista. Ja tuon ikäsenä sen voi kyllä aloittaa. Siitä tulee oleen hyötyä varsinkin kun kohta sulla on siellä kaks pientä.
[/quote]

No kun ei sille noin vain OPETETA sitä, lapsi on todella yli vilkas. Ei edes unissaan pysy paikallaan. Menettää hermon todella nopeasti ja rauhoittumaan ei meinaa saa sitten millään. Silloin kun lapsi oli vielä päivähoidossa hetken aikaa hoitajat jaksoivat aina kertoa, kun ei siltä löydy kärsivällisyyttä, eikä sitä saa rauhoittumaan millään. Kun se päättää suuttua niin suuttu sitten kanssa ja mikään ei auta muuta kuin se. Syliin kun ottaa huutaa vain enemmän. Usko kaikkea on kokeiltu, tuttikaan ei auta. Temperamentti vain vie.

Vierailija
6/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit jäädä sairaalaan ja pelkäät että joudut taas sairaalaan? En ymmärrä logiikkaasi. En lukenut koko ketjua, kun tuntui jankkaamiselta. Vähän ristiriitaiselta vaikutat.

Vierailija
7/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei lopeta stressaaminen.Se hoitovirhe raskaana olevien naisten kohdalla on tosi alhainen,Suomessa on maailman parhaimpaan kuuluvaa sellainen hoito.Ne antibiootit on turhia jos ei tiedetä mitä hoidetaan,tuhoavat turhaan sun oman bakteerikannan ja lapsesikin altistuisi niille.Osastolle otetaan vasta kun on pahempi tilanne,muutenhan kaikki siellä lomalla pötköttelisivät.Odottelehan nyt tulokset ja jos et lapsien kanssa pärjää niin sitten apua siihen jostain.Lepoa ja lepoa vaan nyt.Sillä Se kroppa itseään parantaa.

Vierailija
8/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:38"]Hiton bimbo! Tollasten takia meil on sairaalas ruuhkaa, eikä osastolle pääse.
Antibiootteja jos määrätää huvin vuoks ja ne on väärä, tulee pöpöstä vastustuskykysempi eli vaikeempi hoitaa. Jos niit syödää turhaan raskaana ollessa, niin omat riskinsä vauvalle. Tampio
T. Tulehusarvot 400, raskaana ja kotona.
[/quote]

Valehtelet, olisit jo sairaalassa noilla arvoilla. Bimboksi ja tampioksi haukkuminen ei tee sinusta yhtään sen viisampaa kuin aloittajakaan.
[/quote]

Hauska, täällähän mä kotona istun. Onneks sä tiiät :D
[/quote]

Sinuna olisin oikeasti huolissani. Joko et ole raskaana tai olet saanut muuten huono terveydenhoitoa ja crp 400, ei enää kuulu istua kotona.
[/quote]

Olen raskaana. Sairastan kroonista munuaistulehusta ja nyt angiina päälle. Antovat antibiootit ja sanovat että kotia lepäämään.
[/quote]

Etkö ole huolissasi? Onko sinulla muita lapsia kuin mahassa oleva? Eli saatko oikeasti levättyä voihan se nimittäin olla, että pistivät minut sairaalaan silloin vain sen takia, että kotona ei lepo olisi onnistunut.
[/quote]

Niin ja millaiset oireet sinulla on angiinan suhteen?
[/quote]

Olen tottakai huolissani, mut tää on uhkaavan arkipäivää. Muita lapsia ei ole ja mies onneks kotona auttamassa. Angiina nostaa kuumeen ja kurkku tosi turvoksissa, nieleminen vaikeeta, yöl myös hengittäminen

Vierailija
9/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:59"]

Lepo ei ikävä kyllä onnistu ennen kuin mies tulee kotiin. Äh, on vain kauhea pelko, että joku hoitovirhe käy minun tuurillani tai jotain muuta. Ahdistaa olla joka kuukausi kipeänä ja nyt vielä sitten jossain "pahemmassa" taudissa kuin pienessä nuhakuumeessa.

[/quote]

Pitäisikö sinun etsiä niitä syitä sairasteluusi. Eli tee olosuhdekartoitus esim. home, hygienia, jne...

Onko sinulla nyt sitten todettu, joku pahempi sairaus nyt ja aiemmin tuota joulukuista(ehkä silloin) vai oliko se vain joku yksittäistapaus. Tulehdusarvot kuitenkin kohoavat 100 ja ylinkiin ihan tavallisessa nuhakuumeessa. Arvosi on kuitenkin siihen verrattuna matalat.

Taidan vaan olla niin väsynyt, että ylireakoit. Eikö mies ihan oikeasti voi pitää yhtään vapaata ja sinä mennä vaikka hoteliin, tai ystävälle lepäämään sairaalan sijaan. Taidat vaan käyttää tavallista flunssaa pirun huonona tekosyynä päästä vähän lepäämään.

[/quote]

Ei mies suostu jäämään pois töistä. Aamulla itkin sille kuinka olen aivan loppu. En käytä tavallista nuhaa syynä jäädä lepäämään. Minulla on koko elämäni ollut ilmeisesti huono vastustuskyky. Jo ennen raskautta ja esikoista olin ainakin joka toinen kuukausi kipeä. Olen siis tottunut olemaan kipeä, enkä hakeudu lääkäriin muuta kuin siinä kohtaa kun on oikeasti paha olla. Muuten istuisin siellä jopa kahden viikon välein. Kynnykseni lääkäriin menoon on hyvin korkea, en jaksa vaivautua pienen nuhan tai yskän takia, vaan sitten kun en vain enää pysty tai kykene olemaan.

Vierailija
10/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:05"]

Tottakai olen ärhäkällä päällä. Kyllä sinäkin varmasti olisit jos olisit peloissasi ja joku vähättelisi pelkoasi ja kun kyse ei ollut siitä, että on raskasta leikki-ikäisen kanssa ja siksi haluan osastolle. Vaan nimenomaan siitä, että en halua osastolle! Kaiken lisäksi en ole nukkunut yhtään sitten noin 34 tuntiin. Sillä viime yönä en pystynyt nukkumaan kurkkukivultani. Nenän kautta hengittäminen ei onnistu ja suun kautta jokainen hengen veto sattuu.

[/quote]

En minä missään verkossa kiukuttelesi kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkin, kun kaikki ei mene niin kuin itse haluisi.

Rahalla saa sekä terveyden-, että lapsenhoitoa! Kai sinulla sentään vakuutus on?! 

Vierailija
11/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:14"]Halusit jäädä sairaalaan ja pelkäät että joudut taas sairaalaan? En ymmärrä logiikkaasi. En lukenut koko ketjua, kun tuntui jankkaamiselta. Vähän ristiriitaiselta vaikutat.
[/quote]

Ei en halua sairaalaan, enkä ole missään kohtaa sanonut haluavani. Haluan helpotusta olooni esimerkiksi antibiiotteja niin, että pystyisin taas nukkumaan. Sekin auttaisi asiaa. Kaipaan yksinkertaisesti lepoa.

Vierailija
12/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:04"]Niin, kirjotin että OPETA lapselle rauhottumista. Ja tuon ikäsenä sen voi kyllä aloittaa. Siitä tulee oleen hyötyä varsinkin kun kohta sulla on siellä kaks pientä. [/quote] No kun ei sille noin vain OPETETA sitä, lapsi on todella yli vilkas. Ei edes unissaan pysy paikallaan. Menettää hermon todella nopeasti ja rauhoittumaan ei meinaa saa sitten millään. Silloin kun lapsi oli vielä päivähoidossa hetken aikaa hoitajat jaksoivat aina kertoa, kun ei siltä löydy kärsivällisyyttä, eikä sitä saa rauhoittumaan millään. Kun se päättää suuttua niin suuttu sitten kanssa ja mikään ei auta muuta kuin se. Syliin kun ottaa huutaa vain enemmän. Usko kaikkea on kokeiltu, tuttikaan ei auta. Temperamentti vain vie.

[/quote]

Tainut lapsi tulla äitiinsä. :D

Vierailija
13/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:22"]50 ei ole niin korkea, se voi nousta tuohon tasolle ihan virustaudissakin.  [/quote] Ei olekaan, mutta tuntuu jotenkin kummalta, että viime kerrasta on vain 2kk ja taas toistuu samat virheet. Leikki-ikäisen lapsen kanssa kotona kun olen en saa edes levättyä yhtään. [/quote] Voi pyhä jeesus. Sinun olisi pitänyt saada jäädä sairaalaan ilman todellista syytä, kun sinulla on raskasta leikki-ikäisten lasten kanssa. Just joo. Jo on todellisuudentaju taas kaukana.  [/quote] En ole sanonut näin. Älä pistä sanoja suuhuni. Olen peloissani sillä viimeksi meinasi henki lähteä, joten anteeksi jos olen huolissani. Viime kerta on niin tuoreessa muistissa, että minua aivan oikeasti pelottaa. Joten jos menisit pyhä jeesustelemaan muualle sillä se ei auta nyt mielentilaanin yhtään.

[/quote]

Oho. Onpa rouva ärhäkällä päällä. Olisit lääkärille kiukutellut! Nyt hoidetaan tätä sairautta, ei sitä vanhaa.
[/quote]

[/quote]
Ota särkylääkettä. Se auttaa myös kurkkuun. Usein kurkkukipu tulee kurkun kuivumisesta, juo lämmintä. Jos pystyt käyttämään mitään avaavaa lääkettä, käytä sitä. Kosteuttavaa pystyt raskaanakin käyttämään: keittosuola, höyryhengitys. Kun saat nenän auki, ei tarvitse hengittää suun kautta. Kun saat kosteutta limakalvoille, ei nieleminen niin satu.

Vierailija
14/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:38"]Hiton bimbo! Tollasten takia meil on sairaalas ruuhkaa, eikä osastolle pääse.
Antibiootteja jos määrätää huvin vuoks ja ne on väärä, tulee pöpöstä vastustuskykysempi eli vaikeempi hoitaa. Jos niit syödää turhaan raskaana ollessa, niin omat riskinsä vauvalle. Tampio
T. Tulehusarvot 400, raskaana ja kotona.
[/quote]

Valehtelet, olisit jo sairaalassa noilla arvoilla. Bimboksi ja tampioksi haukkuminen ei tee sinusta yhtään sen viisampaa kuin aloittajakaan.
[/quote]

Hauska, täällähän mä kotona istun. Onneks sä tiiät :D
[/quote]

Sinuna olisin oikeasti huolissani. Joko et ole raskaana tai olet saanut muuten huono terveydenhoitoa ja crp 400, ei enää kuulu istua kotona.
[/quote]

Olen raskaana. Sairastan kroonista munuaistulehusta ja nyt angiina päälle. Antovat antibiootit ja sanovat että kotia lepäämään.
[/quote]

Etkö ole huolissasi? Onko sinulla muita lapsia kuin mahassa oleva? Eli saatko oikeasti levättyä voihan se nimittäin olla, että pistivät minut sairaalaan silloin vain sen takia, että kotona ei lepo olisi onnistunut.
[/quote]

Niin ja millaiset oireet sinulla on angiinan suhteen?
[/quote]

Olen tottakai huolissani, mut tää on uhkaavan arkipäivää. Muita lapsia ei ole ja mies onneks kotona auttamassa. Angiina nostaa kuumeen ja kurkku tosi turvoksissa, nieleminen vaikeeta, yöl myös hengittäminen
[/quote]

Oireesi ovat samat kuin minulla. Ehkäpä olen angiinassa ja se selviää sitten huomenna, toivottavasti niin. Paranemisia sinulle!

Vierailija
15/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:05"]

[/quote]

En minä missään verkossa kiukuttelesi kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkin, kun kaikki ei mene niin kuin itse haluisi.

Rahalla saa sekä terveyden-, että lapsenhoitoa! Kai sinulla sentään vakuutus on?! 
[/quote]

Lapsella on vakuutus, itse en aikoinani saanut sairastettuani nuoruudessa masennuksen. Siksi en yksityiselle voi mennä kun eivät myönnä tuon masennuksen takia vakuutusta ja omasta pussista ei ole varaa maksaa niitä kuluja. Lapsen vien aina yksityiselle, sillä hänellä on se vakuutus.

Vierailija
16/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:14"]Halusit jäädä sairaalaan ja pelkäät että joudut taas sairaalaan? En ymmärrä logiikkaasi. En lukenut koko ketjua, kun tuntui jankkaamiselta. Vähän ristiriitaiselta vaikutat. [/quote] Ei en halua sairaalaan, enkä ole missään kohtaa sanonut haluavani. Haluan helpotusta olooni esimerkiksi antibiiotteja niin, että pystyisin taas nukkumaan. Sekin auttaisi asiaa. Kaipaan yksinkertaisesti lepoa.

[/quote]

Sitten sinä lepää! Ei se mitään amerikantiedettä ole! Kun miehesi tulee kotiin menet yksityisenlääriaseman kautta hotellille lepäämään. Kyllä se mies sitä lasta hoitaa kun on pakko tai järjestää asian toisin. Ei niitä asioita kukaa sinun puolesta tee. Eikä varsinkaan lapsellinen kiukuttelusi paranna asiaa yhtään!

Vierailija
17/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:04"]Niin, kirjotin että OPETA lapselle rauhottumista. Ja tuon ikäsenä sen voi kyllä aloittaa. Siitä tulee oleen hyötyä varsinkin kun kohta sulla on siellä kaks pientä. [/quote] No kun ei sille noin vain OPETETA sitä, lapsi on todella yli vilkas. Ei edes unissaan pysy paikallaan. Menettää hermon todella nopeasti ja rauhoittumaan ei meinaa saa sitten millään. Silloin kun lapsi oli vielä päivähoidossa hetken aikaa hoitajat jaksoivat aina kertoa, kun ei siltä löydy kärsivällisyyttä, eikä sitä saa rauhoittumaan millään. Kun se päättää suuttua niin suuttu sitten kanssa ja mikään ei auta muuta kuin se. Syliin kun ottaa huutaa vain enemmän. Usko kaikkea on kokeiltu, tuttikaan ei auta. Temperamentti vain vie.

[/quote]

Tainut lapsi tulla äitiinsä. :D
[/quote]

Olen normaalisti kärsivällinen. Nyt olen vain aivan loppu ja peloissani. Mieheltäni lapsi on tuon kärsimättömyytensä perinyt.

Vierailija
18/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Ota särkylääkettä. Se auttaa myös kurkkuun. Usein kurkkukipu tulee kurkun kuivumisesta, juo lämmintä. Jos pystyt käyttämään mitään avaavaa lääkettä, käytä sitä. Kosteuttavaa pystyt raskaanakin käyttämään: keittosuola, höyryhengitys. Kun saat nenän auki, ei tarvitse hengittää suun kautta. Kun saat kosteutta limakalvoille, ei nieleminen niin satu.
[/quote]

Olen syönyt särkylääkettä nyt kolmatta päivää niin paljon kuin on sallittua, auttaa alentamaan kuumetta muuten ei olo kohene. Bafucinia olen syönyt, mutta sekään ei auta. Kurkku on turvonnut ja pysyy sellaisena ja henki ei kulje. Höyryhengitys ei auta vadista tai mukista hengitettynä, mutta saunassa olo auttaa niin kauan kuin siellä vain olen. Heti kun tulen pois olo on taas sama, enkä voi istua sielläkään koko päivää kun on tuo lapsi. Räkä ei ole ongelma nenä tukoksessa vaan limakalvojen turpoaminen.

Vierailija
19/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:05"] Tottakai olen ärhäkällä päällä. Kyllä sinäkin varmasti olisit jos olisit peloissasi ja joku vähättelisi pelkoasi ja kun kyse ei ollut siitä, että on raskasta leikki-ikäisen kanssa ja siksi haluan osastolle. Vaan nimenomaan siitä, että en halua osastolle! Kaiken lisäksi en ole nukkunut yhtään sitten noin 34 tuntiin. Sillä viime yönä en pystynyt nukkumaan kurkkukivultani. Nenän kautta hengittäminen ei onnistu ja suun kautta jokainen hengen veto sattuu. [/quote] En minä missään verkossa kiukuttelesi kuin pikkulapsi, jolta on viety kaikki lelut ja karkin, kun kaikki ei mene niin kuin itse haluisi. Rahalla saa sekä terveyden-, että lapsenhoitoa! Kai sinulla sentään vakuutus on?!  [/quote] Lapsella on vakuutus, itse en aikoinani saanut sairastettuani nuoruudessa masennuksen. Siksi en yksityiselle voi mennä kun eivät myönnä tuon masennuksen takia vakuutusta ja omasta pussista ei ole varaa maksaa niitä kuluja. Lapsen vien aina yksityiselle, sillä hänellä on se vakuutus.

[/quote]

Varaa ei ole, mutta lapsia pitää pukata lisää ja millaisella miehelle. Joka ei suostu edes töistä poissaolemaan...varo nyt vaan ettei masennus uusiudu. Ei tuollainen panikointi ole tervettä.

Vierailija
20/115 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:14"]Halusit jäädä sairaalaan ja pelkäät että joudut taas sairaalaan? En ymmärrä logiikkaasi. En lukenut koko ketjua, kun tuntui jankkaamiselta. Vähän ristiriitaiselta vaikutat. [/quote] Ei en halua sairaalaan, enkä ole missään kohtaa sanonut haluavani. Haluan helpotusta olooni esimerkiksi antibiiotteja niin, että pystyisin taas nukkumaan. Sekin auttaisi asiaa. Kaipaan yksinkertaisesti lepoa.

[/quote]

Sitten sinä lepää! Ei se mitään amerikantiedettä ole! Kun miehesi tulee kotiin menet yksityisenlääriaseman kautta hotellille lepäämään. Kyllä se mies sitä lasta hoitaa kun on pakko tai järjestää asian toisin. Ei niitä asioita kukaa sinun puolesta tee. Eikä varsinkaan lapsellinen kiukuttelusi paranna asiaa yhtään!
[/quote]

Varaa ei ole yksityiseen ja vielä siihen päälle hotelliin. Mies kyllä hoitaa lasta kun tulee töistä kotiin, mutta ei suostu jäämään pois töistä! Olen jo pyytänyt moneen otteeseen sanoo vain, että ei voi kun poissa oloja on niin paljon muutenkin ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä