Naiset, mitä muuttaisitte itsessänne?
Olen sama heppuli joka teki turn off-keskustelun. Itse myönsinkin keskustelussa, että aika moni turn offeista osuu minuun.
Alkoi kiinnostamaan, että mitä pidätte itsessänne turn offina. Siis jos katsotte itseänne tavallaan miesten silmin niin mikä teissä on niin "ei viehättävää"? Uskaltaakohan tähän edes kukaan vastata kun pitäisi myöntää omia heikkouksiaan?
Kommentit (22)
Ne asiat, joista ei tykätä, ovat vähän vaikeita muuttaa. Esim. leveistä kasvoista olen joskus saanut ikävän kommentin - kun olen jo hoikka, niin eipä sille minkään mahda, millaisen luuston olen saanut. Luonne ei miellytä kaikkia vaikka yleisesti ottaen minua pidetään kivana tyyppinä, en usko että olisi mahdollista muuttaa perusluonnettaan (enkä kyllä suostuisikaan).
Minussa on tietysti huonoja puolia, joihin voi vaikuttaa. Olen pyrkinyt muuttumaan vähemmän piikikkääksi ja pitämään suuni kiinni vaikka tekisi mieli sanoa jotain, eli siltä osin kun voin muuttua, yritän koko ajan. Lähipiiri voi minua paremmin arvioida, onnistuuko.
Nyt keksin yhden pinnallisen jutun: olen tosi karvainen. Varmaan miehiä miellyttäisi jos poistaisin häiritsevät karvat pysyvästi, sheivauksen jälkeen on aina sänkeä kuitenkin. Eipä siihen yksikään parisuhde tosin ole kaatunut.
Suurentaisin toisen rinnan kasvaimen poiston jäljiltä takaisin ennalleen. Siis jos jotain täytyisi muuttaa, ei noiden eriparisuus mua juurikaan häiritse.