Naiset, mitä muuttaisitte itsessänne?
Olen sama heppuli joka teki turn off-keskustelun. Itse myönsinkin keskustelussa, että aika moni turn offeista osuu minuun.
Alkoi kiinnostamaan, että mitä pidätte itsessänne turn offina. Siis jos katsotte itseänne tavallaan miesten silmin niin mikä teissä on niin "ei viehättävää"? Uskaltaakohan tähän edes kukaan vastata kun pitäisi myöntää omia heikkouksiaan?
Kommentit (22)
Haluaisin olla sirompi ja kasvoni saisivat olla kapeammat.
Olis varmaan hyvä olla vähemmän analyyttinen ja miettiä asioiden seurauksia vähemmän. Jos tähän pystyis niin mun elämä miesrintamalla olisi varmaan ollut paljon vilkkaampaa. Toisaalta pidän itsestäni joten en ole varma tekisikö tuo minusta itsestäni onnellisempaa vai olisinko vain muutamaa kokemusta rikkaampi.
Näitä asioita vihaan itsessäni ja ne tuskin viehättävät miehiä: perseleuka (lovi leuan keskellä), vain B kupin rinnat, leveät hartiat, pullea maha, jenkkakahvat!
En tiedä miten saisin nämä kaikki pois.. varmaan kauneusleikkaukset ja laihdutus olisivat ratkaisuja..
Koulutuksen. Muuten olen melko tyytyväinen itseeni. Olen aivan epätäydellinen monin tavoin, mutta pidän itsestäni.
No mulla on pienet ei niin pyöreät tissit, joita pidän rumina ja pitää varmaan miehetkin, eivät ole vain uskaltaneet myöntää. Onhan mulla myös mm. liian pitkät kädet, lyhyehköt jalat, pattipolvet jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mutta en usko noiden tekijöiden olevan miesten mielestä rumia. Tissien vain :(
En yhtään tykkää sisäreisistäni. Mutta jos haluaisin niistä täydellisen olemattoman kiinteät, pitäis varmaan laihduttaa melkeen luurangoksi asti, oon jo aika solakka, 172cm/56kg. Eikä se niin iso juttu oo että miestä kiinnostaisi.
Vaikea kysymys. Olen 40 vuotias ja sinut itseni kanssa. Tottakai sitten on säätöä muutamassakin asiassa, mutta vain osaan pystyy vaikuttamaan. Vatsanahkani on raskausvatsojen jälkeen lörö, sen voisi leikata timmiksi. Muutaman kilon ylipainon laihdutin pois jo. Luomia on aika paljon, mutta ne ovat jo työn alla ja selästä niitä ei ensimmäisenä huomaa. Ulkonäkö siis saa luvan kelvata ja eihän minun tarvitse miellyttää toki kaikkia miehiä, yksi mies riittää hyvin. Luonne on aika ok myös, mutta voisin opetella puhumaan tunteistani enemmän. Toki oikean ihmisen kanssa osaan puhua. En näe siis mitään kovin pahaa ja enpä sinkku olekaan ainakaan vielä.
akne arvet saisivat häipyä, niiden takia en voi käyttää toppeja yms koska arpia olkapäissä ja selässä ja häpeän niitä yli kaiken. en voi edes uimassa käydä kun en bikini yläosaa halua pukea päälleni !
Litteämpi vatsa, ohuemmat reidet ja käsivarret, parempi takamus, kauniimmat rinnat, kauniimmat kasvot, suuremmat huulet.
Haluaisin oppia pitämään itsestäni sellaisena kuin olen.
Haluaisin että mulla ois parempi itsetunto. Tällä hetkellä haluaisin hoikemmat reidet ja takapuolen. Olen viimesillään raskaana ja en ole pyöristynyt sievästi vain mahasta. Olo on turpea ja tunnen olevani vastenmielinen.
Kaikki miehet ei varmaan tykkäisi pituudestani, 184cm. Itse olen kuitenkin tyytyväinen :)
Miesten näkökulmasta olisi varmaan nämä:
- tupakointi
- shokkiväriset hiukset
- silikonit
+ Ehkä se, että en ole korkeasti koulutettu. (Hyvässä työssä olen kuitenkin tästä huolimatta, että tuskin täysin poissulkeva.)
Omasta mielestäni tästä voisi vaikka mitä viilailla, kroppaa kiinteyttää hieman, hampaisiin tehdä jotakin remonttia, leukaa viilata pienemmäksi, nenän ulkomuotoa operoida jne jne jne, mutta näistä "puutteista" en usko miehille olevan mitään ongelmaa.
Rumat jalat, siis jalkaterät. Jotenkin leveät. Kengänkoko kuitenkin kohtuullinen 39.
Rinnat saisivat olla isommat, nyt ovat c:t.
muutama luomi sais lähtee jos tälläsia pinnallisia syitä etsitään..
Varmaan mussa "miehen silmin" on paljonkin heikkouksia, mutta omissa silmissäni pidän itsekin kuitenkin mieluumin tämmöisenä.
up