Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani ottaa osaa facebookissa Juha Sipilän menetykseen

Vierailija
18.02.2015 |

ja toivottelee voimia.

Olen ehkä pudonnut somen kelkasta mutta en kertakaikkiaan ymmärrä. Hän ei ole J.H:n facebookystävä joten kenelle hän toivottelee? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko päivitys edes julkinen? :D

Vierailija
2/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on suhde Sipilän kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä sama kaveri alkaako etunimi s- kirjaimella?

Vierailija
4/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol :D Kamalaa, ei saisi nauraa. Mut onhan näitä tapauksia jossa (vanhemmat) miehet, toki naisetkin, postaa jonkun näyttelijän kuvan seinälleen ja kirjoittaa heille terkut. tai vaikka jakaa niiden kuvan seinällään ja samalla lailla olettaa että nyt menee terkut perille. Paras tapaus minkä olen nähnyt oli kun eräs herra postasi Scarlett Johanssonin kuvan ja siinä tönköllä rallienkulla toivoi että soittelisi hänelle, jos koskaan Tampereen seudulla tulee käymään. oli puhelinnumero ja kaikki :')

Vierailija
5/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa älykääpiöt loistaa!

Vierailija
6/6 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:26"]

lol :D Kamalaa, ei saisi nauraa. Mut onhan näitä tapauksia jossa (vanhemmat) miehet, toki naisetkin, postaa jonkun näyttelijän kuvan seinälleen ja kirjoittaa heille terkut. tai vaikka jakaa niiden kuvan seinällään ja samalla lailla olettaa että nyt menee terkut perille. Paras tapaus minkä olen nähnyt oli kun eräs herra postasi Scarlett Johanssonin kuvan ja siinä tönköllä rallienkulla toivoi että soittelisi hänelle, jos koskaan Tampereen seudulla tulee käymään. oli puhelinnumero ja kaikki :')

[/quote]

Mitä luulet, oisko se kuitenkin voinut olla vitsi...? Tosikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä