Sinä joka olet maistanut ja niellyt spermaa, ehdotitko sitä itse miehelle uteliaisuuttasi vai laukesiko mies vain suuhusi?
Kommentit (13)
Mun mies laukeaa usein mun rinnoille joten sen vuoksi on aika helppoa maistella. Mausta en niin välitä, mutta mällin lentämisen katseleminen on kiihottavaa.
Kun olin vaimoni kanssa ensimmäisen kerran, vaimo otti pyytämättä ja kysymättä suuhun. Kun aloin lähetä laukeamista, ääntelin siihen malliin, että vaimo varmasti tiesi, että tulossa on. Jatkoi vain, joten laukesin suuhunsa.
Jotenkin hälyyttävää että nykyään teineilläkin tylsään arkiseksiin kuuluvista normijutuista kysellään posket punoittaen 1950-luvun tyyliin että "Kukaan Suomessa ei varmaan ole mitään näin äärimmäisen pervoa tehnyt mutta jos olet kuulut niin..."
Vanha ukko kirjoitti:
Kun olin vaimoni kanssa ensimmäisen kerran, vaimo otti pyytämättä ja kysymättä suuhun. Kun aloin lähetä laukeamista, ääntelin siihen malliin, että vaimo varmasti tiesi, että tulossa on. Jatkoi vain, joten laukesin suuhunsa.
Mulla oli tämä sama ja kun edellinen oli niin helvetin estynyt, myös suuseksissä niin tuntui aivan ihanalta kun uusi nainen ei välittänyt ollenkaan ja nieli vielä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hälyyttävää että nykyään teineilläkin tylsään arkiseksiin kuuluvista normijutuista kysellään posket punoittaen 1950-luvun tyyliin että "Kukaan Suomessa ei varmaan ole mitään näin äärimmäisen pervoa tehnyt mutta jos olet kuulut niin..."
Olet saapunut peräkammarin poikien ja tyttöjen mekkaan! :D
Puoliso otti kerran pyynnöstäni suihin loppuun saakka. Laukesin niin kovalla paineella suuhun, että spermaa meni puolison nenään saakka ja sen koommin ei ole halunnut spermaa suuhunsa. Lupaili tosin uusintaa joskus kun tästäkin keskusteltiin seksistä jutellessa ja sanoin että se kiihotti kovasti, samoin kuin kiihottaisi muuallekin kuin pilluun/pyllyyn spermaaminen välillä.
Kyllä haluan ne normaalisti aina sisälle. Joskus kun ollaan yhdessä suihkussa, pistän pyyhkeen lattialle ja otan suihin ja nielen. Ensimmäisellä kerralla mies meinasi lopettaa, mutta annoin ymmärtää, että minä määrään, mitä tehdään. Hänen spermansa on melko mautonta vertattuna aikaisempiin miehiini, joten sitä on helppoa niellä. Samanlainen maku se on kuin kananmunan valkuaisessa.
Eka kerralla pyysin ja anelin että saisin lastin suuhun. Ja tulihan se sieltä kun imin ja nuolin aikani. Kiihottaa valtavasti kun katsoo muna suussa ylöspäin kun miehellä alkaa naama vääntymään nautinnosta ja kun muna sykkii suussa ja samalla kun tuntee kuinka suuhun tulvii spermaa. Nielen aina kaiken.
Vanha ukko kirjoitti:
Sama
Shemaleltä otin spermat suuhuni kun se oli ensin pannut minua. Ihan hyvältä se maistui. Enemmän tykkään kuitenki ite laueta naisen suuhun. Pitää se lasti niellä ja nuolla kalu puhtaaksi.
Tästä puuttuu vaihtoehto, jossa mies itse kysyy voiko tulla suuhun.
Perhetuttua imin 65v ja minä 34v m
Mies piti päästäni kiinni ja laski suuhun, oli pakko niellä !
Se vaan on se juttu että saat nauttia miehen mahlat,seksinki keskytän yleensä ennen loppua että saan niellä nuo lemmen nektarit...oon niin ujo nainen...