Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun imetys ahdistaa :(

Vierailija
18.02.2015 |

Elämän pitäisi pyöriä vauvan ympärillä, mutta se pyöriikin tissien ympärillä. En arvannut tämän olevan näin vaikeaa :( Rinnanpäät on rikki, koittanut rintoja suihkutella ja tehdä kaalihauteita... Pumpulla saan ulos 20ml per rinta, sekin vähäinen tilkka sekoittuu vereen helposti ja pumppaaminen sattuu. Imettäminen sattuu joka kerta niin että itkettää. Tällaistako tämä nyt on? Olenko todella huono äiti jos ajattelen etten jaksa :( Kuljen ilman paitaa neljän seinän sisällä kun iho on niin arka ettei liivejä voi edes harkita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Kuinka vanha vauvasi on? Itse imetän nyt toista lastamme, joka on viikon ikäinen ja rinnanpäät ovat rikki ja ruvella ja todella kipeät. Imuote on oikea ja silti sattuu. Puren hammasta ja käytän lansinohia ja yritän kestää, koska samanlaista oli esikoisenkin kanssa, imetin ja itkin. Tällä kertaa kuitenkin tiedän että muutamassa viikossa helpottaa.
Jos kuitenkin tuntuu ettet vaan kestä, niin anna olla, siinä ei ole mitään väärää.

Vierailija
22/22 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin joo, tuo maidonkerääjä on hyvä, jos pitää ulos lähteä! Se tosiaan ei koske nännipihaan ja antaa sen hengittää! En kyllä kovin pitkiä aikoja sitä käyttäisi, eli kotona pitäis hengailla edelleen ilman paitaa. Mutta mikäs siinäkään, ei tuo vaihe kauaa kestä!
Ja en ole testannut mutta ajatuksena tuo kylmä maitorahka kuulostaa aivan loistavalta lääkkeeltä nännikipuun. Kaalinlehdet ei minulla auttanut rikkonaisiin nänneihin, täysinä tykyttäviin, pakkautuneisiin rintoihin kyllä.
Ja muistaakseni imettää sai myös tulehduskipulääkkeen kanssa eli buranat kehiin vaan! Korjatkaa jos olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi