Siis eikä Samsungin kännykällä (Galaxy II) voi torkuttaa ?
Kommentit (6)
mikä on teidän lemppari torkkupituus? Minulla yleensä 10 minuuttia kerrallaan, jos pitää puolen tunnin sisään nousta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:13"]mikä on teidän lemppari torkkupituus? Minulla yleensä 10 minuuttia kerrallaan, jos pitää puolen tunnin sisään nousta.
[/quote]
Mä nousen kun kello herättää.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:13"]mikä on teidän lemppari torkkupituus? Minulla yleensä 10 minuuttia kerrallaan, jos pitää puolen tunnin sisään nousta. [/quote] Mä nousen kun kello herättää.
[/quote]
Kuka jaksaa heti..
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:13"]mikä on teidän lemppari torkkupituus? Minulla yleensä 10 minuuttia kerrallaan, jos pitää puolen tunnin sisään nousta. [/quote] Mä nousen kun kello herättää.
[/quote]
Kuka jaksaa heti..
[/quote]
No totuuden nimissä sanottakoon että monesti herään ja nousen ennenkuin kello herättää.
-4
5: Helpommin sitä jaksaa, kun laittaa kellon soittamaan silloin kun oikeasti pitää nousta. Ethän sinäkään enää mitään kunnon unta saa niille torkutusminuuteille. Jos suoraan laittaisit herätyksen puoli tuntia myöhemmin, niin saisit nukkua koko sen ajan.
Minulla polussa kello - herätys - asetukset - torkkuajan pituus.