Pahimmat turn offit miehen ulkonäössä ja vartalossa
Millainen tyyli miehellä on turn off? Entä mitä turn offeja löydätte vartalosta?
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:47"]
paksut huulet
[/quote]
Mitä hemmettiä? Olet itse sitten täydellinen?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:36"]
ylipaino, rumat viikset, osittaiskalju (kokokalju voi olla jopa seksikäs jos sopii olemukseen), keskivartalolihavuus, jenkkakahvat, huonot hampaat, junttimainen pukeutuminen, laihalla miehellä kapeat hartiat ja naismaisen pienet kädet/jalat...
[/quote]
Mikä on junttimainen pukeutuminen?
Noi tepposäkkis-tyypit on hyi yök. Ei myöskään sytytä jos peseytyminen on tuntematon käsite, siilitukka, liian lihaksikas tai toisaalta ruipelo kukkakeppi.
Kyllä joskus kun aina lukee näitä naisten "ostoslistoja" siitä minkälainen sen miehen pitää olla ja millainen se ei missään nimessä saa olla, niin en ihmettele sinkkuuttanne :D
Liian tumma Iho. Huutaa yhtenään Allah Akhbaria ja on Rasisti.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:56"]
Kyllä joskus kun aina lukee näitä naisten "ostoslistoja" siitä minkälainen sen miehen pitää olla ja millainen se ei missään nimessä saa olla, niin en ihmettele sinkkuuttanne :D
[/quote]
Juuri näin. Noi vaatimukset on aivan naurettavia ja järjettömiä.
Itse olin treffeillä erään Naisen kanssa.
Ensimmäiset lauseet oli tyyliä "Vaadin Mieheltä että"...
Omasta vaatimusluettelostani hän ei ollut pätkääkään kiinnostunut kun kerroin vastavuoroisesti siitä hänelle...No. Ihan ironialla tosin.
Ne treffit loppui lyhyeen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:59"]
Oho! Tämä keskusteluhan saikin suosiota :O Ajattelin, että muutama vain vastaa. Ihan kiva lukea näitä turn offeja vaikka itselläni on pehmeäpiirteinen ja pyöreä naama sekä leveä lantio.
AP
[/quote]Hyi. Olet juuri siis turn-off
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:55"]
Tässä miehessä tiivistyy kaikki se, mitä en jaksa nyt kirjoittaa:
https://c1.staticflickr.com/9/8359/8409307774_4ea959edc6.jpg
[/quote]
Ihan GAY, yäk!
Jos on lyhyt. Liian pitkä. Lihava. Sliipattu. Epäsiisti.
Ei liian bodattu mutta Lihaksia pitää silti olla. Ei käytä liikaa alkoholia mutta tykkää silti bilettää. Siis silloin kun minäkin haluan.
Laittaa Ruokaa. Tiskaa. Vie Roskat. Tekee rempat ja Lumityöt.
Paksu Lompakko ja Ferrari. Upea Talo Kauniaisissa.
Harrastaa Syvänmerensukellusta ja Riippuliitoa.
Ammatti voisi olla vaikka Astronautti tai Rock laulaja...
Itse olen 37v Yh 4 lasta Jakomäestä. 159cm ja 98kg
Ottakaa yhteyttä Pliiis!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:00"]
Itse olin treffeillä erään Naisen kanssa.
Ensimmäiset lauseet oli tyyliä "Vaadin Mieheltä että"...
Omasta vaatimusluettelostani hän ei ollut pätkääkään kiinnostunut kun kerroin vastavuoroisesti siitä hänelle...No. Ihan ironialla tosin.
Ne treffit loppui lyhyeen.
[/quote]
Itse lähtisin kotiin pötköttelemään jos joku nainen alkaisi treffeillä vaatia minulta jotain hurjia.
AP
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:10"]Jos on lyhyt. Liian pitkä. Lihava. Sliipattu. Epäsiisti.
Ei liian bodattu mutta Lihaksia pitää silti olla. Ei käytä liikaa alkoholia mutta tykkää silti bilettää. Siis silloin kun minäkin haluan.
Laittaa Ruokaa. Tiskaa. Vie Roskat. Tekee rempat ja Lumityöt.
Paksu Lompakko ja Ferrari. Upea Talo Kauniaisissa.
Harrastaa Syvänmerensukellusta ja Riippuliitoa.
Ammatti voisi olla vaikka Astronautti tai Rock laulaja...
Itse olen 37v Yh 4 lasta Jakomäestä. 159cm ja 98kg
Ottakaa yhteyttä Pliiis!
[/quote]
Just. Kato kun ne jotka "vaativat" mieheltä ovat niitä joilla on vara vaatia. Minä olen kaunis enkä todellakaan tyydy kakkosvaihtoehtoon jos voin saada ykkösen. :)
Miettikää vähän lapsia, mitä he vaativat. Pitää olla sitä ja tätä. Ihan kuin naiset :) Naiset ovat siis isoja lapsia.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:59"]
Oho! Tämä keskusteluhan saikin suosiota :O Ajattelin, että muutama vain vastaa. Ihan kiva lukea näitä turn offeja vaikka itselläni on pehmeäpiirteinen ja pyöreä naama sekä leveä lantio.
AP
[/quote]Hyi. Olet juuri siis turn-off
[/quote]
Olen turn off ja ylpeä siitä! Olen myös laihaläski ja minulla on lievä akne.
"Sporttiset mimmit ottakee yhteyttä! KIAIII!!"
AP
amisviikset, huonot hampaat, pienikokoisuus & hentous ( että voisi vaikka kainaloon napata!),Tauski-tyyli, Matti Nykäs-Tyyli, homofobia, jatkuva kiroilu
Sovinismi on täydellinen turn-off.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:14"]
Miettikää vähän lapsia, mitä he vaativat. Pitää olla sitä ja tätä. Ihan kuin naiset :) Naiset ovat siis isoja lapsia.
[/quote]Monilla naisilla on semmoinen päähänpinttymä, että miehellä on joku velvollisuus tehdä hänet onnelliseksi. Vaikka ei siinä, kyllä niitä on vastaavasti miehissäkin.
Nainen on semmoinen teini-ikäänsä jämähtänyt prinsessa, joka olettaa kaiken pyörivän vain hänen ympärillään ja sellaiset ihmiset ovat "lassukoita", jotka eivät hänen maailmankuvansa jokaista piirrettä täytä. Miehillä taas vastaavasti tämä ilmenee semmoisena äidintissiin kiinnijäämisenä tai että sitä äitihahmoa haetaan siitä naisesta, jolla on velvollisuus hoivata häntä.
Molempia vaivaa huono itsetunto ja kyvyttömyys kasvaa aikuiseksi.
Ilkeys, itsekeskeisyys, julmuus, bodareista en myöskään tykkää vaikka itse urheilen kohtuudella.