Pahimmat turn offit miehen ulkonäössä ja vartalossa
Millainen tyyli miehellä on turn off? Entä mitä turn offeja löydätte vartalosta?
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:43"]Jos käyttää marimekkoa. Pitkät ja laihat (ei lihasta YHTÄÄN). Muuten karvattomat, mutta nännikarvoitus on tuuhea. Yhteenkasvaneet kulmakarvat. Miestissit. Liian lyhyet housut. Alle 170-senttiset. Hippityyli. Fedorat. Kaulaketjut. Jack&jonesin printtipaidat.
[/quote]
Tämän tuuheanännisen kerrospukeutujan haluaisin nähdä :D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:10"]Jos on lyhyt. Liian pitkä. Lihava. Sliipattu. Epäsiisti. Ei liian bodattu mutta Lihaksia pitää silti olla. Ei käytä liikaa alkoholia mutta tykkää silti bilettää. Siis silloin kun minäkin haluan. Laittaa Ruokaa. Tiskaa. Vie Roskat. Tekee rempat ja Lumityöt. Paksu Lompakko ja Ferrari. Upea Talo Kauniaisissa. Harrastaa Syvänmerensukellusta ja Riippuliitoa. Ammatti voisi olla vaikka Astronautti tai Rock laulaja... Itse olen 37v Yh 4 lasta Jakomäestä. 159cm ja 98kg Ottakaa yhteyttä Pliiis! [/quote] Just. Kato kun ne jotka "vaativat" mieheltä ovat niitä joilla on vara vaatia. Minä olen kaunis enkä todellakaan tyydy kakkosvaihtoehtoon jos voin saada ykkösen. :)
[/quote]
Et saa ykköstä, etkä kakkosta etkä edes kolmosta. Saat ne jämät mitä kukaan muu ei kelpuuta
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 15:37"]
Olisi mielenkiintoista nähdä kuvat näistä listojen tekijöistä. Täytätkö itse säätelemäsi ehdot?
[/quote]
Miksi pitäisi täyttää? Paljon on parejakin, joissa toinen puoliso on "tarkoituksella" ylipainoinen. On miehiä sekä naisia, jotka tykkäävät ylipainoisista, vaikka itse olisivatkin hoikkia. Eikö hoikka siis saisi toivoa kumppaniltaan ylipainoa tai ylipainoinen saisi taas kokea hoikkaa viehättävänä ja ylipainoisia vähemmän viehättävänä, vaikka itse ylipainoinen olisikin?
[/quote]
Itse pitää aina täyttää kriteerit mitä vaatii toiselta asiassa kuin asiassa
Pitkä selkä, lyhyet jalat, ei tukkaa, ei ihokarvoja, iso/pieni pää, töpselinenä.
Likaisuus, outo body language, huonot hampaat. Ulkomuoto muuten (siis onko komea vai ei) ei ole oikeestaan koskaan vaikuttanut, vaan tyyli ja se jokin - karismaksi sita vois kai kutsua. Sita ei voi harjoitella, sita vaan on joillain, eika se vetoa kaikkiin samalla tavalla.
Epähygieenisyys(likainen tukka, haiseva hengitys jne), manboobsit, isot jenkkakahvat, tietokonepelien pelaaminen, tupakointi, sovinistivitsit, rasistiset puheet, mustaksi värjätty tukka muuten vaalealla miehellä, kaverin kännissä tekemät rumat tatuoinnit, huumori-T-paidat, kulmalävistys renkaalla, harvakasvuinen partahaiven, töykeys, liika totisuus, tyhjännauraminen, kusipäisyys
Hups, ^tuli lueteltua muitakin kuin ulkonäköjuttuja, sorryy!
Liian karvanen/Liian karvanen selkä/Tummat karvat/Käyttää aina samoja kulahtaneita vaatteita/Huonot hampaat/
Kaljapullohartiat, kaulassa törröttävä aataminomena.
Pitkät kynnet