Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroottinen fiktio ahdistaa vauva--arjessa!

Vierailija
18.02.2015 |

Mitä enemmän sitä luen tai katson, sitä tyytymättömämmäksi tulen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:20"]

Toisaalta kirjojen lukeminen on saanut minut rakastamaan mieheeni enemmän ja muistelemaan sitä, millaista oli kun tapasimme ja suhtautumaan suopeammin miehen kontrollifriikkiyteen ja vaativuuteen... ap

[/quote]

Toivotaan, että homma alkaa pian tasoittua, ja pääset takaisin normaaliin tilaan. :) Tuollaiset eroottiset kirjat saattavat aiheuttaa outoa myllerrystä ihmisissä. Tässä oli mielenkiintoinen katsaus aiheeseen tieteellisestä näkökulmasta: http://elitedaily.com/women/women-are-obsessed-with-50-shades-of-grey/934181/

Mulla oli muuen jossain vaiheessa myös sama homma, että aloin kaivata suhteen alkuaikaa, kun kaikki oli uutta ja seksiä saattoi harrastaa vapaasti miten ja missä tykkää, kun ei ollut lasta. Toisaalta tuo voi olla hyvä nykyisen parisuhteen tilan kannalta, kun arvostaa enemmän niitä hetkiä, jolloin olisi mahdollisuus harrastaa seksiä.

Mun mies on hyvin erilainen kuin Christian Grey... Onneksi! :) Hyvin sallivainen, lämminhenkinen, ei lainkaan kontrollifriikki tai mustasukkainen. Loistava isä ja arvostaa tasa-arvoista suhdetta. Tulisin varmaan oikeasti hulluksi sellaisen mustasukkaisen ja ailahtelevan kontrollifriikin kanssa.

Vierailija
22/23 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies onneksi ole mielestäni liian mustasukkainen, mutta on kyllä. Ja on sanonut, että kelpuutti minut lastensa äidiksi koska olin neitsyt tavatessamme. Ja saattaa kokeilla säärtäni ja sanoa esim. näin, että onko sulla legginsit? Ai on, no ei sitten kiinnosta, kun ei ole sukkahousut. Hyvin Greymäistä, eikö? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up