¤¤plussanneet CLOMISTIT, viikko 37¤¤
heippa kaikille :)
Täällä on hiljaista,mutta avataanpa viikkomme kuitenkin ;)
Tietysti kun ei niin hirveästi kerrottavaakaan ole tällä hetkellä..odotellaan vaan. itsellä oli neuvola aamulla ja sydänäänet kuului komiasti taas. sain myös kelan hakemuspaperit ja niitä tuossa juuri täyttelin. kuun lopussa menen TAYS:ssiin sitten juttelemaan siitä synnytyspelosta ja siellä kuuluu ultrakin sitten mukaan, se on mukavaa...näkee kaverin taas :)
mutta hyvää viikonalkua kaikille ja jokohan kohta alkaa vauvauutisia kuulumaan :)
kuullaan...yöö ja asukki 22+1
Kommentit (9)
Täällä olo ollut hieman parempi, jotenkin energisempi, en tiiä mistä moinen :)
Tosin ei kyllä liikaa jaksa rehkiä sen huomasin tänään kun pesin ikkunoita niin eipä sitä pitkään jaksanut kun piti heittää jo sohvalle pitkälleen. Mutta pikku hiljaa muutama ikkuna kerrallaan niin ei tule paineita.
Välillä iskee kauhea " pesänteko" vietti ja tekisi jo mieli pestä kaikki vauvan vaatteet ja laittaa jo paikkoja valmiiksi, mutta vielä yritän hillitä pääni. Aikaa kyllä on liikaakin vielä...
Välillä tulee ostettua joku potkupuku, mutta yritän välttää liikaa ostamistakin kun pienet koot menee niin äkkiä pieniksi.
Onneksi ei mitään isoja hankintoja olekaan kun kaikki on tullut säästettyä isommilta lapsilta.
Eipä tässä erikoista, seuraavaan neuvolaankin on vielä aikaa vaikka kuinka.
viliweera 28+4 ...kai?
[size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Yöö [size=2][color=#000000]Ikä 31 ja mies 37v. 2 lasta (poikaa), tulleet luomusti, nyt kolmas tärppäsi kolmannesta clomikierrosta
[size=2][color=CD1076]LA 14.01.07
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000]Minä sekä mieheni 33v. Kaksi lasta on jo, esikoinen tyttö s.-98, tärppi saatu kahdella Terokuurilla + yhdellä Clomikuurilla. Toinen lapsi täysin luomusti heti perään, poika s.-99 ja nyt tämä 3. lapsi kolmen Terokuurin + kahden Clomikuurin tuloksena. Tämän 3. lapsen alkuunsaamisen esteenä oli lieväasteinen PCO.
[size=2][color=CD1076]LA 18.11.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Uuniomena [size=2][color=#000000]Ikä 29. Toinen tulollaan. Taustalla pco, molemmat lapset siis saaneet alkunsa clomit+terot yhdistelmällä. [size=2][color=CD1076]LA ehkä 29.3.07
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]Olen 28 vee ja esikoista odotan, taustalla pco ja clomi+terot yhdistelmällä tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.
[size=2][color=CD1076]LA 13.11.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]Olemme mieheni kanssa yli kolmekymppisiä ja esikoinen on tulossa. Aika pitkään ehdimme yrittää, mutta onneksi sitten clomien avulla onnistui. Plussasin ekasta clomikierrosta.
[size=2][color=CD1076]LA 23.12.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]art [size=2][color=#000000]Itse 32, mies 31. Yksi clomilapsi s.11/04 joka sai alkunsa 3. clomikierrosta + luget. Pikkukakkonen 1. clomi-kierrosta ilman muita avuja.
[size=2][color=CD1076]LA 8.10.2006
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]Ikää minulla on kohta 35 v, puoliso on 39 v. Perheessä on kolme poikaa, syntyneet 3/1994(puolisoni poika), 11/2002 ja 7/2004. Kolmas raskaus alkoi ensimmäisestä clomikierrosta. Esikoiseni on myöskin clomeilla+terolutilla plussattu, toisen poitsun kohdalla riitti lugesteron. Taustalla minulla on lievä pco, keltarauhashormonin puutetta.
[size=2][color=CD1076] LA 10.10.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kipzu [size=2][color=#000000]Ikää kummallakin 26 ja mulla taustalla PCO:ta. Vauvaa toivottiin ja yritettiin 1,7v ja sit kun luovutettiin ja satsattiin ajatukset ja rahat tuleviin häihin niin otti ja plussahti!
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]Itse olen 28v. ja mies 38v.
Ennestään luomutytöt -00 ja-01 syntyneet. PCO:n takia clomit+lugesteron käyttöön ja kolmannesta clomikierrosta vihdoin plussa.
[size=2][color=CD1076]LA 30.11.06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]Itse 23v. mies 25v. ja meillä on 07/04 syntynyt tyttö, joka saatiin siis luomuna. Nyt toinen raskaus meneillään ja tärppäsi toisesta clomi+tero kierrosta. [size=2][color=CD1076] 15.04.2007
Pieni virhe listassa mutta korjaan sen sitten suraavalle kerralla.
Kiva kuulla taas teidän kuulumisia. Koittakaahan jaksaa isojen mahojen kanssa :)
Aloitin tässä kierrossa luget joten saa nähdä miten käy, kp19/26 olis menossa mutta voipi olla että kierto vähän pitenee tai mitä sille sitten käykin mutta varmaan loppuviikosta saan jo ruveta piinailemaan.
Käyn taas lukemassa teidän kuulumisia ja kertomassa omia, jospa pian saisin liittyä seuraan :)
Iloista syksyn jatkoa kaikille!
hei,hanna! toivottavasti nyt olis apua noista...ja pääsisit pian meidän joukkoon :)
Jaksamista kaikille iso-mahoille :)
terv. yöö ja " poika"
Ihan ensiksi: -hanna- kovasti täällä pidän peukkuja Lugesteronin tehojen suhteen, jotta saisimme sinutkin tänne odottajien pinoon!
Täällä todellakin odotellaan...viikko 31 meneillään ja kaikenlaiset jomotukset, kolotukset yms. vaivaavat.
Viime perjantaina kävin neuvolassakin. Kaikki ihan ok, mutta menkkajomotuksen ja runsaan valkovuodon vuoksi varattiin aikaa tälle päivälle neuvolalääkäriin.
Vauvalla kaikki oli hyvin, syke edelleen tyttölukemissa, eli korkea :-) Kohdunsuu oli hieman alkanut pehmetä, mutta se oli napakasti kiinni ja korkealla. Ei siis syytä huoleen. Iskias vaivaa nyt kun vauva oli raivotarjonnassa pää alaspäin. Parempi sekin kuin se kohdun alaosassa poikittain kelliminen, joka oli todella tuskallista, varsinkin kun vauva tuntui viihtyvän siellä viikkotolkulla.
Kaikenlaista pientä on jo tullut hankittua vauvaa varten. Vaunutkin olen jo varannut. Pikkuhiljaa tässä alkaa uskoa, että loppua kohden mennään. Paljon on kuitenkin vielä tehtävää ennen vauvan tuloa. Jos uskaltaisin, ostaisin ihanan vanhan roosan värisen talvipuvun vauvalle jo nyt, mutta mietin koko ajan, että entäs jos ultraaja näkikin väärin ja tulokas onkin poika...? Eikös nuo Clomivauvat ole yleisemmin tyttöjä? Muistan jostakin lukeneeni, että näin on...saa nähdä montako tyttöä meille Clomisteille oikein tulee ;-) Pitävätkö tilastot paikkansa...
Noin kuukauden sisään pääsen vielä ultraan kurkkaamaan tulokasta. Katsotaan, minkä kokoinen hän on, minulla kun tuo sf-mitta taas huitelee reilusti ylärajan yläpuolella. Luultavasti käy niin, että synnytys käynnistetään sovitusti, ettei tule taas 5kg painoista jötikkää.
Veikkaisin vauvalla olevan painoa jo lähemmäs pari kiloa. Hän tuntuu täyttävän koko kohdun ja potkut ovat melkoisen voimakkaita.
Tsemppiä kaikille! Onneksi viikot vierivät eteenpäin kaiken aikaa ;-)
Kanelisokeri 30+3
Hannalle paljon tärppionnea!
Mulla oli nuo luget clomien kanssa käytössä ja niiden avulla kiertokin pysyi kurissa ja vuodot tuli, jota ei olisi tapahtunut ilman niitä.
Paremmin toimi siis mitä terot joita söin ennen clomeja ja gyne sitten haukkuikin terot maan alle ja sanoi ettei itse niitä määrää vaan aina luget jos kerran tarvetta on.
Tsemppiä!
Mulla hieman samanlaista " vainoharhaisuutta" tuon sukupuolen suhteen mitä kanelisokerillakin :)
Meille taas ultran mukaan olis poika tulossa, mutta itse myös aristelen sinisten vaatteiden ostoa ihan siltä varalta että jos sittenkin ei ultra pidä paikkaansa...
Pari sinisävyistä olen ostanut ja muut sellaisia neutraaleja lähinnä vaaleita sävyjä " varmuuden vuoksi" .
Mutta marraskuun puolella on sitten vielä ultra ja ajattelin kysäistä sitten vieläkö siellä on pojan vehkeet tallessa.
viliweera 28+5
missäs muuten kaikki muut clomistit..?
Vaikka eipä noissa kovin ihmeellistä kerrottavaa ole. Kaikki oli ok, kohdunkaulaa vielä hyvin jäljellä ja napakasti kiinni, eli eipä ole vielä lähiaikoina synnytys käsillä. Parempi asennoitua niin, että yliaikaiseksi menee.
Vai, että olisi clomivauvat useammin tyttöjä ... no, mielenkiintoista seurata miten tässä clomistien joukossa. Me emme tiedä tulokkaan sukupuolta, on aina jäänyt ultrissa salaisuudeksi. Vaatehankintoja en ole juurikaan tehnyt, ei ole tarvetta ainakaan ihan vauvan ensimmäisiin viikkoihin, sisaruksilta on jäänyt hyväkuntoisia vaatteita. Pari Ruskovillan juttua olen hankkinut, mutta niissä nyt ei värit meinaa mitään kun ostin sitä luonnonvalkoista.
Kaikkia ihanuuksia lastenvaatemarkkinoilla kyllä löytyisi, pitää oikein tsempata ettei tule tehtyä heräteostoksia. Kovasti nyt on vielä harkinnassa unipussi ja sitten talveksi sellainen toppahaalari jossa on pussimainen alaosa (mikä se nyt oikealta nimeltään olikaan, en muista!). Minä kyllä tykkäisin ostaa vaikka mitä, mutta tiedän että ukko närkästyy jos hankin paljon tavaraa uutena; meillä on perheessä tietty ekologisuus in ja hankimme paljon asioita käytettynä. Mutta jotain uutuuksia kun ei kerta kaikkiaan käytettynä löydä ja onhan se kiva jotain ikiomaa uutta jokaiselle lapselle hankkia. Ehkäpä onnistun hankintani ukolle perustelemaan sillä että ne hankitaan niillä äitiysavustusrahoilla, pakkausta kun ei meille otettu. Ja tuleehan lapsukaisille lapsilisiäkin joka kuukausi.
Olo alkaa olla aika väsynyt; sellainen totaali väsymys iski viikonloppuna, liekö flunssan " jälkitautia" vai normaalia tässä vaiheessa raskautta. Pieniä projekteja tässä kotona olen yrittänyt toteuttaa normaali arkirumban lisäksi ( 2 ja 4 vuotiaat poitsut pitävät huolen siitä että liian rauhaisaa ei meillä ole). Siivoilin keittiön kaapit ja seuraavaksi yritän saada ikkunat sisäpuolelta pestyksi. Vauvalle en ole vielä laittanut sänkyä tai vaatteita valmiiksi, ehtiihän nuo vielä.
Mukavia syyspäiviä kaikille
toivottaa Severon rv 36
niin,meillä ei ainakaan ilmeiseti pidä tuo tyttö veikkaus clomien kohdalla paikkaansa,kun niin varmaksi poikaa veikkasi :) ja olen itsekin varma että poika siellä on kun kaksi jo on,mihinkä se siitä vaihtuisi ;) :).
Eikä kyllä paljon muutakaan kummempaa kerrottavaa, vielä. Huomenna olisi lääkärineuvola, joten sitten voi olla jotain kerrottavaakin. Viime päivinä on kyllä ollut melkoinen paineentunne tuolla alapäässä, joten on TOSI mielenkiintoista päästä lääkäriin ja kuulla tilanne. Supistuksia ei kylläkään ole paljoa ollut, lienevät sitten paikat vielä kiinni.
No, eihän tässä vielä oikeasti ole mikään hätä supistusten perään minun kohdallani. Hyvä on, jos vauva saa vielä pari viikkoa kohdun suojissa kasvaa. Vaikka oma olo on henkisesti kyllä päivä päivältä kypsempi ja tekee vietävän kipeää kun asukki melskaa kohdussa niin lujaa. Mutta ihan oikeasti, ei tätä olotilaa jatku enää kuin noin neljä viikkoa, maksimissaan kuusi viikkoa. Että kyllä tämä jotenkin kestetään, vaikka ukko saakin joka päivä kuulla valituksiani ja uikutusta nukkumaan mennessä.
Severon rv 35+6