Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sappirakon poisto paransi masennukseni

Vierailija
18.02.2015 |

Taustani oli toki otollinen väärään diagnoosiin. Elin kymmenen vuotta raa'an väkivaltaisessa suhteessa.

Kävin todella hyvässä terapiassa ja sain vahvistusta elämäntielleni.

Sen jälkeen alkoi ruoka nousta nielemisen jälkeen kurkkuun ja suuhun. Vatsakivut veivät minut sairaalaan.

Ihminen on käynyt kuussa? Silti minuun työnnettiin puutarhaletku, kun mahalaukkuani ja suolistoani tutkittiin. Hyi saatana mikä kokemus.

Tulehtineet suolet ja mahalaukku "hoidettiin" lääkkeillä.

Sappirakon poiston jälkeen elämäni muuttui. En tunne "masennuksen" painoa, koska vatsani ei ole kipeä!!!

Elämä on muuttunut sellaiseksi, mitä se oli kymmenen vuotta sitten. Olen täynnä virtaa. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Itse meinasin kuolla sappirakon poistossa. Se laukaisi pahan paniikkihäiriön. Nykyään olen kyvytön tekemään yhtään mitään.

Masennus on kuule jotain ihan muuta kuin painon tunnetta mahassa. Kiva, että sappirakon poisto auttoi sekoboltseiluusi blasebon lailla.

Vierailija
2/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:36"]Onnea. Itse meinasin kuolla sappirakon poistossa. Se laukaisi pahan paniikkihäiriön. Nykyään olen kyvytön tekemään yhtään mitään.

Masennus on kuule jotain ihan muuta kuin painon tunnetta mahassa. Kiva, että sappirakon poisto auttoi sekoboltseiluusi blasebon lailla.
[/quote]

Minulle masennus oli pahimmillaan sitä, että en tunnistanut omia lapsiani.

Taustalla oli toki voimakas tunne siitä, että kaikki ongelmat ratkeaa, jos minä kuolen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:36"]Onnea. Itse meinasin kuolla sappirakon poistossa. Se laukaisi pahan paniikkihäiriön. Nykyään olen kyvytön tekemään yhtään mitään.

[/quote]

Taustalla oli toki voimakas tunne siitä, että kaikki ongelmat ratkeaa, jos minä kuolen.

AP
[/quote]

Vuosia jatkuneen fyysisen pahoinvoinnin loppuminen auttaa minua jaksamaan. :)

Vierailija
4/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:36"]Onnea. Itse meinasin kuolla sappirakon poistossa. Se laukaisi pahan paniikkihäiriön. Nykyään olen kyvytön tekemään yhtään mitään.

[/quote]

AP
[/quote]

Vuosia jatkuneen fyysisen pahoinvoinnin loppuminen auttaa minua jaksamaan. :)
[/quote]

Edellinen siis AP.

Vierailija
5/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
6/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti elämä helpottuu kun saa fyysisen puolen kuntoon :) onnea sinulle ap. Muista ylläpitää hyvää mielialaa liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla.

Vierailija
7/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:33"]Varmasti elämä helpottuu kun saa fyysisen puolen kuntoon :) onnea sinulle ap. Muista ylläpitää hyvää mielialaa liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla.
[/quote]
v
Kiitos. Elämäni muuttui. Aiemmin en edes halunnut herätä, koska vatsassa oli aina painava kipeä tunne. Tuo tunne liitettiin masennukseen.

Tosin kuka tahansa masentuu, jos herää ja elää painavan ja oksettavan vatsakivun kanssa vuosia.

Nyt olen niin iloinen. Olen saanut elämäni takaisin. :)

AP

Vierailija
8/8 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan