Mies, mitä mieltä 45v naisesta josta huomaa että on ollut nuorempana kaunotar?
Kommentit (31)
Takaa kuin lyseo, edestä kuin museo. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yli 45, mutta edelleen ikäiseni miehet lakoaa edessäni kuten ennen.
En ihan tajua aloittajan pointtia.
Epäilen. Äärimmäisen harvinaista. Ei juuri kukaan pysy hottina 45+
Mutta usein kauniit kasvonpiirteet säilyy. tämä oli kysymykseni pointti
Jos itse tuon ikäisenä naisena ajattelen joitain kahdeksankymppisiä naisia, niin kyllä he voivat olla edelleen kauniita kasvoistaan, vaikka ovatkin ryppyisiä ja vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yli 45, mutta edelleen ikäiseni miehet lakoaa edessäni kuten ennen.
En ihan tajua aloittajan pointtia.
Epäilen. Äärimmäisen harvinaista. Ei juuri kukaan pysy hottina 45+
No mun kehokin on yhä mallia tiimalasi. Varmasti ei ole iho yhtä rypytön kuin nuorena, mutta miksi pitäisi olla?
Luonnonkaunis varmasti edelleen kaunis jopa 60v. Eli käypä peli sen ikäisistä pitäville. Ja ei kaunotar tarkoita sitä että on pakkelilla peitetty ja pyntätty.
Pahinta on että vielä luulee iän olevan sama. Pukeutuminen,meikkaus jne. paukkuvat yli. Liikunnan puute ja siitä johtuva kaikien osien löystyminen ja lihominen iskee. Se on pahinta. Pitäsi saada sama kohtelu kuin ennen ja komeat miehet. Lopettaisi jakamisen ja ottaisi kunnollisen miehen mutta eihän se enään ole mahdollista. Siis ruiskutus ja taas uusi. Voe voe
Todellinen kaunotar on kaunotar vielä 45-vuotiaanakin.
Vaimoni on 47 v. Painoa on inan tullut lisää. Vrt 20 v. Mutta rinnat ovat edelleen todella isot. Samanlaiset kuin olivat 20 v. Ja kasvoissa ei ole rypynryppyä. Eli kaunotar edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on että vielä luulee iän olevan sama. Pukeutuminen,meikkaus jne. paukkuvat yli. Liikunnan puute ja siitä johtuva kaikien osien löystyminen ja lihominen iskee. Se on pahinta. Pitäsi saada sama kohtelu kuin ennen ja komeat miehet. Lopettaisi jakamisen ja ottaisi kunnollisen miehen mutta eihän se enään ole mahdollista. Siis ruiskutus ja taas uusi. Voe voe
Kyllä entiselle kaunottarelle löytyy tinderistä jono nuoria komeita kolleja panemaan, miksi ottaa katkeroitunut ja löystynyt ikäisensä "kunnon mies", jos nauttii irtoseksistä?
Kyllä oikeat rotunaiset on tosi harvinaisia Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos huomaa, niin hyvä. Usein ei kyllä huomaa, jos ei tiedä.
Todella luonnonkauniit naiset usein kyllä pysyvät kauniina myös vanhetessaan.
Mutta ei ne silti sitten enää nuoria ole. Eikä näytä siltä.
Et vastannut kysymykseen selvästi
No minäpä vastaan selkeästi:
Kiva.