Upouusi ja tehokas diesel
Olen kyllä sijoitusmielessä täysi tyhmeliini, mutta kun haluan ostaa uuden kolmilitraisen dieselillä kulkevan menopelin. Sillä tuskin on hyvät myyntimarkkiat 10v päästä, mutta autokuume on niin hurja, että ihan pakko törsätä ja nauttia pehmeistä kyydeistä.
Kommentit (6)
:D
Pakko olla provo, mutta hyvin tehty. Seuraan
Sähkökuskilta yläpeukku. Mennään oman maun mukaan!
Itseki entinen dieselmies, nykyään sähkö. Mutta seuraillaan tässä punaviinilasin kanssa että lähteekö lentoon
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä sijoitusmielessä täysi tyhmeliini, mutta kun haluan ostaa uuden kolmilitraisen dieselillä kulkevan menopelin. Sillä tuskin on hyvät myyntimarkkiat 10v päästä, mutta autokuume on niin hurja, että ihan pakko törsätä ja nauttia pehmeistä kyydeistä.
Eipä taida sähköautokaan enää kymmenen vuoden päästä kovin kovaa valuuttaa olla.
Minä ostin myös, ison ja komean, mutta bensavehkeen, maasturiksi kai tuota sanotaan, hinta oli ihan kiva ja pääasiassa ajan vain muutamaa kilsaa viikossa. Kuskaan lapsenlapsia, halusin tilavan, turvallisen ja varman pelin.
Poika sanoi, että olisit saanut yksiön tuon hinnalla, mutta en nyt tarvitse yksiötä.
Olen nainen ja ikää 66 v. Ai niin, käteisellä ostin ettei kenenkään tarvitse itkeä. .
Diesel on varma valinta vielä pitkään, kenties jopa lopulta syrjäyttää sähkön ja vedyn (jos nyt ehtivät edes yleistyä syrjäytettäviksi).