Nainen pidätkö tupakalle haisevaa miestä kiihottavana ;)?
Kommentit (33)
En, vaan oksettavana. Tupakointi on dealbreaker, vaikka mies olisi muuten fiksu ja mukava.
En, sellainen mies haisee tuhkakupilta. En deittailisi tupakoijaa.
Myönnän silti, että noin 16-vuotiaana pidin tupakantuoksua kuumana juttuna. Siitä on kauan.
En todellakaan, kaikkea muuta. Partavesi voi olla parhaimmillaan jopa ”kiihottavaa”, mutta ei röökin kasku.
En todellakaan. Vain juntit tupakoivat nykyään.
En ole itse polttanut 20 vuoteen enkä aio koskaan enää polttaa yhtäkään savullista.
No jos mies on oikea, niin ei mitään väliä. Toki jos on pinttynyt haju, niin ehkäpä ei. Tuore savu ei haittaa mitään. Kuuma mies on kuuma mies ihan röökistä riippumatta.
Oksettava. Myös tupakalta haisevat vaatteet ovat oksettavat.
En todellakaan. Tupakointi on turn-off: Haisee pahalle, en halua, että matkoja tai mitä tahansa miehen kanssa rytmittäisi tupakkatauot ja joutuisin odottelemaan sen takia, tykkään itse elää terveellisesti.
Vaikka mies olisi muuten täydellinen ihannemieheni, niin tupakointi estäisi suhteen. En kerta kaikkiaan pystyisi suutelemaan tupakalta haisevaa miestä.
Vastapesty miehen iho, jotain hyvää partavettä ja tuore pikkusikarin tuoksu hänen polttaessaan seksikkäästi hämärtyvässä illassa. Ahh <3
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Vain juntit tupakoivat nykyään.
En ole itse polttanut 20 vuoteen enkä aio koskaan enää polttaa yhtäkään savullista.
Vieläkö joku polttaa? Se on niin so last season jo.
Jännä juttu, haistan muuten tupakoivat ihmiset, mutta en haista puolisoani. Ja siis hänen toinen nimensä on Korsteeni. En vaan jotenkin tunnista sitä pinttyneen röökin hajua.
Mietin voisiko johtua siitä, että lapsuudenkodissani kaikki about neuvolantädistä kirkkoherraan sauhuttelivat 90-luvulla ja sisätiloissa tietenkin, että se rööki haisisi nyt jotenkin liian tutulta ja kotoisalta? Tiedä häntä. Haistan kuitenkin jos vaikkapa naapurin setä on tuprutellut.
Mieheni on kyllä tosi seksikäs ja näyttää aina hyvältä, rööki huulessa ja ilman.
Kyllä, tupakan haju miehellä on kiihottavaa vaikka en tupakoinnista tykkääkään. Enkä puhu pinttyneestä hajusta.
En. En myöskään kelpuuta tupakoijaa minkäänlaiseen intiimiin suhteeseen kanssani.
En