Halvin ehkäisy?
Haluaisin mahdollisimman halvan ehkäisyn, mikä se mahtaisi olla? Kuparikierukkaa en runsaiden kuukautisten takia voi ottaa. Hormonikierukkaa en halua, koska raskaus suunnitelmissa lähivuosina.
Kommentit (17)
Selibaatti, on myös ainut täysin varma ehkäisykeino!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:21"]
Selibaatti, on myös ainut täysin varma ehkäisykeino!
[/quote]
Toinen ääni selibaatille, ei maksa mitään ja on 100% varma.
Riippuu paljonko harrastat seksiä. Kondomit on halvin jos harvakseltaan :) Toinen vaihtoehto sitten joku halpa pillerimerkki (uudet vähähormoniset merkit on kalliimpia, esim yasmin/yaz/zoely kaikki noin 40 e/3 kk).
Anna peppuun, ikivanha ehkäisykeino.
Kondomin sijasta voi kokeilla laittaa kaksinkerroin hedelmäpusseja peniksen päälel jotka kiristää kuminauhalla - halpaa ja ekologista.
Sitä hormonikierukkaa saa kuulemma nykyisin myös 3 vuoden ehkäisyteholla (normaalisti 5v)
Jos pitää hinnan perusteella valita, niin selibaatti. Ei ne e-pillerit mitään vitaminitabletteja ole, ehkäisyistä pitää valita sopivin. Tuskin jaksat vuotaa 3 kk sen takia, että ainakin on halpaa...
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:19"]
E-pillerit? Mulla ne maksaa kympin 3KK
[/quote]
Riippuu pillereistä. Käytin joskus Mercilonia, joka maksoi hieman alle kolmekymppiä kolme kuukautta. Nyt zoelyt, jotka reilu kolmekymppiä kolme kuukautta.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:19"]
[/quote]
Riippuu pillereistä. Käytin joskus Mercilonia, joka maksoi hieman alle kolmekymppiä kolme kuukautta. Nyt zoelyt, jotka reilu kolmekymppiä kolme kuukautta.
ole nussimatta. se on halpaa.ostat joskus euron pussin porkkanoita ja lykit itseäsi niillä.
Miehen orgasmikontrolli. Look it up.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]
Mul on mercilon ja tammikuussa makso 26e ja risat/3kk. Muistan kun alotin ne niin maksoin n. 20e. Tuntuu et joka kerta ku hakee, nii hinta on noussu 50snt :D
Lääkäri taitaa määrätä pillerit sulle sen mukaan, mikä on sopivin, eikä hinnan mukaan.
Kortsut varmaan tulee halvimmiksi jos harvakseltaan seksiä harrastaa, minkä hintasia on ehkäisykapselit ja -renkaat?