Salkkarit-Monican näyttelijä järkyttävän huono
Monican näyttelijän Irina Vartian näyttelijäntaito on todella surkea. Mitään tunnetta tai eleitä ei ole puheessa, koskaan. Korkeintaan äänenvoimakkuus vaihtelee.
Kommentit (30)
Onko Antero Vartian serkku? Molemmat syntyneet 1980, Irina maalis- ja Antero elokuussa.
Salkkarit on niin surkea sarja, etten ymmärrä miten kukaan viitsii sitä katsoa. Juuri viime viikolla katsoin yhden jakson piiitkän tauon jälkeen ja myötähäpeä näyttelijöiden puolesta oli valtava. VMP.
salkkarit on menny pelkällä seksillä ratsastamiseksi. Millo homoilla, millo on transuja millo mitäkin.
Ei siinä mitään, mutta onko 19.30 alkamisaika enää ok.
tota touhua kattoo 7-10 vuotiaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkääs mulle hyvä Salkkari näyttelijä. Kiitos.
Ullan, Sepon ja Ismon näyttelijät
Vierailija kirjoitti:
salkkarit on menny pelkällä seksillä ratsastamiseksi. Millo homoilla, millo on transuja millo mitäkin.
Ei siinä mitään, mutta onko 19.30 alkamisaika enää ok.
tota touhua kattoo 7-10 vuotiaatkin.
Se taas on ihan vanhempien syytä jos kattoo. Salkkarit ei oo ikinä ollu mikään kakaroille suunnattu sarja.
Nytten Irina koittaa päästä kuuluisaksi Hollywoodissa...
Vierailija kirjoitti:
Se Camillan näyttelijä on ihan paras, samoin Ullan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ullan, Sepon ja Ismon näyttelijät
Dahlia on mainio, ja aarosta tykkään myös. Mutta mun mielestä Ulla ylinäyttelee liikaa. Ismo..., Ismokin on siinä rajalla.
Sarja on täynnä huonoja näyttelijöitä. Toivottavasti sarja loppuu pian ja kolmonen näyttäisi jotain järkevää ohjelmaa parhaimpaan katseluaikaan.
Samanlainen sössö se on irl:kin. Ehkä enemmän tyrkympi vaan kuin Eva.