Salkkarit-Monican näyttelijä järkyttävän huono
Monican näyttelijän Irina Vartian näyttelijäntaito on todella surkea. Mitään tunnetta tai eleitä ei ole puheessa, koskaan. Korkeintaan äänenvoimakkuus vaihtelee.
Kommentit (30)
Ei sun ole pakko sitä katsoa uuvatti!
Naitavan näköinen muija se on.
Isotissinen ja nättinaamainen blondi. Miksi sen pitäisi osata näytellä? Ketä kiinnostaa?
Ihan nätti on, mutta en tykkää kuitenkaan hahmosta ollenkaan. En tiedä miksi, mutta kun mutristelee huuliaan niin suunsa näyttää jostain syystä ihan persreiältä:(.
En tiedä mistä syystä mulla tuollainen mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
suunsa näyttää jostain syystä ihan persreiältä:(.
Olisko mielenvika?
Vierailija kirjoitti:
Mutta helvetin hyvän näköinen
Outo maku sulla.
Vierailija kirjoitti:
Monican näyttelijän Irina Vartian näyttelijäntaito on todella surkea. Mitään tunnetta tai eleitä ei ole puheessa, koskaan. Korkeintaan äänenvoimakkuus vaihtelee.
Sentään on vallan eloisat ja ilmeikkäät kasvot, aina silloin kun ei ole aggressiivisen näköinen niin näyttää tympiintyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti on, mutta en tykkää kuitenkaan hahmosta ollenkaan. En tiedä miksi, mutta kun mutristelee huuliaan niin suunsa näyttää jostain syystä ihan persreiältä:(.
Ai kamala, mulle on tullut tuo ihan sama mieleen. Miksi se muuten mutristeleekin niin usein?
Siitä on yllättäen tullu mun suosikki hahmo!
Vierailija kirjoitti:
No niin näyttää!! Jes, onneksi en ollut ainoa jolle tuo on tullut mieleen.
Irina on nimenomaan sarjan parhaimpia näyttelijöitä! Taipuu moneen rooliin ja on aito.
No niin näyttää, kuivan reiän näköinen. Naisella hapsuttava ohut, värjätty likaisen näköinen tukka ja tunkkaisen näköinen kyllä muutenkin.Väriä vaihtamalla hiuksiin ja meikkiin, vihreät piilarit, olis ihan hyvännäköinen.
On se onnikin melkoinen mulkoilija ja siomien pyörittäjä, ei osaa yhtään näytellä.
MInusta taas Tiia Elg, joka näyttelee Jirin exää Evaa on surkea ja teennäinen ja ihme pissis-sössöttäjä. Uusinut varmaankin koko purukalustosta, kun ei tunnu väsyvän sitä esittelemään, tulee ihan hymyilevä hevonen mieleen, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
MInusta taas Tiia Elg, joka näyttelee Jirin exää Evaa on surkea ja teennäinen ja ihme pissis-sössöttäjä. Uusinut varmaankin koko purukalustosta, kun ei tunnu väsyvän sitä esittelemään, tulee ihan hymyilevä hevonen mieleen, ei voi mitään.
No jos sen rooli on esittää teennäistä pississössöttäjää? Menee kyllä porukalla taas sekaisin roolihahmot näyttelijän oman persoonan kanssa.
Näyttäkääs mulle hyvä Salkkari näyttelijä. Kiitos.
Up