Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies..

Vierailija
17.02.2015 |

Haukkui pienet lapsemme valehtelijoiksi, koska lapset valitti mulle että isi huutanut heille monta kettaa päivän aikana. Mies ärähti, että pakko korottaa ääntä kun eivät tottele. Sitten menin suihkuun ja sinne tuli toinen lapsista sanomaan, että isi sanoi meitä valehtelijoiksi... menin kysymään mieheltä, ärisi että niinhän ne puhuu paskaa kun hän on parhaansa tehnyt (meinaa että päivän aikana lapsenhoidossa, mies ja lapset siis hiihtolomapäivällä ja mä olin töissä). Sen jälkeen hiilenä mulle selitti että vituttaa kun valitetaan eikä mikään kkinä kelpaa ja mä uskon lapsia (lapsrt leikki-ikäisiä) ja että jos jän tosissaan huutaisi niin siinä hajoaisi ikkunat ja että töissä pitää apinoille huutaa jos eivät muuten ymmärrä.
Apua... tuo tyyli, tuo suhtautuminen pikkulapsiin.. on siis yleensä hellä isä mutta joskus tuollainen kiukku js alatyylinen puhe/käytös mitä en todellakaan käsitä. Sanoi, että hoida sit jatkossa yksinäs lasten vapaapäivät. Meni sohvalle mököttämään eilä lapsille tai mulle enää puhunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäällä onnämä kaksi puolta, paljon hyvää ja huolehtivaa ja sitten tuota kypsymättömyyttä ja vihaa(?) . Mutta oikeassa olet, kannaisi minunkin miettiä tarkemmin eikä oman sitkeyden mennä ohi totuutta. Miten toimisitte tilanteessani? Ap

Vierailija
2/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä ärähtää joskus ja totuus on että lapset ei kaikkea sanomalla usko niin silloin on pakko sitä ääntä korottaa että menee käsky perille. Lapsen en kyllä hyväksy sillä siinä vaiheessa kun aikuinen haukkuu lastaan, opetetaan huonoja käytöstapoja ja lapsi varmasti kokee pahaa oloa siitä että häntä on haukuttu, vieläpä oma isänsä. Ehkä sinun kannattaisi keskustella miehesi kanssa ja jos tilanne toistuu niin myös lapsien kanssa siitä että isääkin täytyy totella, monesti kun on perheessä niin että käsky menee perille helpommin vain toisen vanhemman sanomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varannut näisen asioiden ja huolieni vuoksi perheneuvolan, mutta mies kieltäytyy lähtemästä. Hänellä ei ole mitään ongelmaa eikä lässytyksiä ala kuunnella. Menen siis yksin. Ap

Vierailija
4/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette ja miten äitinä toimisitte? Olen raskaana ja jännitän, miten mies väsymyksessä sitten kestää ja tulee.. Ap

Vierailija
5/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapset käyttää tuollaista hyväkseen, kun huomaavat että sinä otat aina heidän puolensa ja käännyt isää vastaan. Sinun tulisi sanoa lapsille, että isää pitää totella. Tuntuu varmaan kivalta olla "hyvä poliisi", mutta se ei pidemmän päälle kannata.

Vierailija
6/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? Siis tuo mitä vast 3 sanoit, oletteko muut samaa mieltä että isä raivostui syystä ja käytös oli ymmärrettää? Säikähdin vihaa, kielenkäyttöä ja lastensa haukkumista. Mutta ymmärrän tuon pointin, mies kokee että aina arvostellaan.. Ap

Vierailija
7/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:26"]

Niinkö? Siis tuo mitä vast 3 sanoit, oletteko muut samaa mieltä että isä raivostui syystä ja käytös oli ymmärrettää? Säikähdin vihaa, kielenkäyttöä ja lastensa haukkumista. Mutta ymmärrän tuon pointin, mies kokee että aina arvostellaan.. Ap

[/quote]

Jos tilanne ollut pitkään tuo, että äiti on se henkilö, jolle mennään kantelemaan, kun isä ei käyttäydy kuten lapset haluaa, niin en yhtään ihmettele että mieheltäsi paloi pinna. Muut voivat olla mitä mieltä tahansa, mutta usko pois. t.3

Vierailija
8/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tavallaan huojentavaa kuulla mielipiteesi. Koska tosi paljon huolettaa ja säikäyttää miehen järjettömän raivoisa käytös ja törkeä kielenkäyttö. Ap

Vierailija
9/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuulosta kovin hellältä isältä.

Vierailija
10/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset perustanut perhettä normaalin kunnollisen miehen kanssa. Miten se kehtaa mököttää lapsilleenkin.

Vierailija
11/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikäteen niin hyvä sanoa... 10v sitten parikymppisenä ajatteli, näki ja koki -minä ainakin hyvin epävarmana -eri tavalla kuin nyt kypsyneenä aikuisena. Ahdistaa mkettiä tenntulisi toimia ja mikä paras lapsille. Ap

Vierailija
12/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä sama mies on myös todella hellä, jopa pehmoa niin että sekin mua ärsyttää. Lässyttää lapsille, käyttää "nassu-massu-kieltä" ja paljon suukottelee, halailee, sylittelee ja laulaa lapsille. Hänellä alkoholisti-isä, joka oli aggressiivinen ja kova, ilmeisesti jättänyt tunnepuolta vajaaksi miehelleni. Eikä mies kykenevä kasvamaan. Ap

Vierailija
13/13 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys yllätys, ollaan raskaana kusipäälle ja monta lasta ennestään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan