Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri lassukkamiehet eivät saa naista?

Vierailija
17.02.2015 |

Tämä tuntuu olevan kovin monen palstalaisen kuva siitä, kenellä miehellä on vaikeuksia.

Kerron tässä yhden esimerkin miehestä, joka ei saa naista:

- 26 v.

- Valtiotieteiden maisteri

- Opiskellut sivuaineena mm. sukupuolen tutkimusta. Voisin lyödä koko omaisuuteni vetoa, ettei hän arvosta Laasasen kirjoituksia.

- Älykäs kaveri, menestynyt opinnoissaan

- Työskentelee tutkijana

- Hoikka, ei ylimääräistä rasvaa missään

- Hieman keskipituutta lyhyempi, mutta kuitenkin päälle 170 cm

- Pukeutuu siististi ja asiallisesti, tukka hyvin ja parta on siisti ja ei rehota jne.

- Uskoo että naiset haluavat miehen, joka on: huomaavainen, kiltti, kohtelias, kuuntelee naista jne. Tämä siis oli lista jota hän alkoi luetella kun kysyin millaisen miehen luulet naisten haluavan.

- Hän oli opiskeluaikanaan jonkinlainen sylkykuppi, jota narsistit ja jotkut ressukat jotka tarvitsevat jonkun johon purkaa pahaa oloa, jallittivat mielensä mukaan. En ole koskaan nähnyt hänen puolustautuvan vaan hän lähtee mukaan kaikenlaiseen läpänheittoon jota häneen kohdistetaan. Hän on itsekin myöntänyt ettei osaa puolustaa itseään.

No niin. Onko hän lassukka vai yksi niistä kunnon miehistä joiden pitäisi löytää nainen helposti? Kaikenlaista kuulee siitä, miten mies on muka ajatuksiltaan mätä jos ei saa naista, mutta todellisuus on ihan muuta. Se on vaan eri asia että osaako pitää silmät auki ja katsoa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:36"]

Juoko mies alkoholia? raittius karkoittaa naiset tehokkaasti.

[/quote]Onko näin?

[/quote]

Ainakin Sipe Santapukilla käy flaksi. Ei juo tippaakaan.

[/quote]

Koska olet nähnyt miljonääri rokkitähden ilman naista?    :D 

[/quote]

Onhan näitä esim. Rob Halford, Elton John tai Michael Stipe.

Vierailija
2/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan nuo häntä kiusaavat narsistit tietysti saavat naisia. Mutta kunnon mieshän saa naisia, häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo maailman miehiä niin ilman pillua vasten tahtoaan ovat vain nöösit. 

Vierailija
4/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö mies mitään saadakseen naisen? Naisethan harvemmin tarhan jälkeen tekevät aloitteita muuten kuin katseella :D

Vierailija
5/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän montakin, jotka eivät halua. Viisaita miehiä. Eivät ole homoja. 

Vierailija
6/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:30"]

Kun katsoo maailman miehiä niin ilman pillua vasten tahtoaan ovat vain nöösit. 

[/quote]

Juuri näin. Kuulisitte miten negatiivisesti jotkut oikeat pelimiehet puhuvat naisista. Siinä jää Laasanen ja suurin osa näistä "lassukoista" kakkoseksi. Oikeassa maailmassa itsevarmat miehet saavat naista, ihan sama millaisia sikoja, naisvihaajia, mulkkuja tms. he ovat ja epävarmimmat miehet jäävät ilman vaikka olisivat kuinka mukavia ja sympaattisia. Kun sanotaan miehelle, ettei hän saa naista jos suhtautuu naisiin noin negatiivisesti, lienee siinä kyse vain siitä, että miehille yritetään vittuilla iskemällä arimpaan paikkaan.

Vierailija
7/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekeekö mies mitään saadakseen naisen? Naisethan harvemmin tarhan jälkeen tekevät aloitteita muuten kuin katseella :D" - Hyvä kysymys. Lieneekö kysymyksesi, myös vallalla olevasta tasa-arvoisesta yhteiskunnastamme ja kulttuuristamme. Nainen on kyllä mieheen suhteen tasa-arvoinen kun mies ensin ns. iskee hänet ja vie  ja tämän jälkeen on perheessä se, joka tienaa enemmän ja... no antaa olla.   

Vierailija
8/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla siinä, että hän ei osaa puolustaa itseään. Juuri niitä henkilöitä kiusaajat juuri saalistavat. Miten on oliko hänellä omia mielipiteitä vai olivatko ne pakon edestä samanlaiset kuin muiden? 

Vierailija
9/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaan olen sen huomannut, että se itsevarmuus on se juttu. Eikä se koske pelkästään parisuhteita vaan ihan ylipäätänsä ihmissuhteita. Ihminen joka on alistuvaa sorttia ja mukautuu toisiin, ei kykene tuntemaan itseään tasavertaiseksi toisten ihmisten seurassa.

Sun pitää olla oma itsesi ja sinut itsesi kanssa (omata jonkinlainen identiteetti), ei niin että rupeat muokkaamaan itseäsi sen mukaan että kelpaat jollekin toiselle. Se vaan valitettavasti menee elämässä näin.

Vierailija
10/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien sukupuolien arat ja vaatimattomasti käyttäyvät ovat aina altavastaajina. Kusipäämiehet ja hutsahtavat naiset keräävät aina potin..

Vierailija
11/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi sellainen ihminen on varmaan sitä itse ymmärtämättään aivan mielettömän itsekeskeinen, joka ajattelee että kun "minä oon näin mahdottoman kiva ja ihana, niin et voi olla tykkäämättä minusta". Sitten jos ei joku tykkääkään, niin vika on siinä naisessa ja niissä kusipäisissä narsistimiehissä.

Tällainen ihminen väittää rakastavansa sitä naista enemmän, kuin kukaan muu, mutta todellisuudessa se rakkaus on vain omistamisenhalua. Ei rakkautta.

Vierailija
12/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapauksesta ei voi tehdä mitään suuria johtopäätöksiä yleisistä totuuksista. Monet suomalaiset parisuhteet ovat syntyneet naisen aloitteesta. 

Vierailija
13/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:41"]Ongelma taitaa olla siinä, että hän ei osaa puolustaa itseään. Juuri niitä henkilöitä kiusaajat juuri saalistavat. Miten on oliko hänellä omia mielipiteitä vai olivatko ne pakon edestä samanlaiset kuin muiden? 
[/quote]

On hänellä omia mielipiteitä tietyissä asioissa (erityisesti politiikka) mutta monissa hän mielistelee myös tarpeettomasti.

Ap

Vierailija
14/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mielistely on sellainen selviytymiskeino, jonka ainakin itse nyt olen tajunnut niin lapsuudessa olen oppinut. Silloin lapsena kun oli kaikenlaisia ongelmaa siinä, niin se on ollut semmoinen omaksuttu rooli millä on suojellut itseään ja omaa pahaa oloaan. Pelkää tulla näkyväksi ja haavoittuvaksi omana itsenään, niin tapa jottei toiset näkisi sitä mitä minussa itsessäni oikeasti tapahtuu on ollut mielistellä kaikkia. Helvetin kuluttava tapa elää. Sehän on siis yksi muoto läheisriippuvuudesta.

Vierailija
15/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina muutuin kiltistä kohteliaasta kundista avoimesti sovinistiseksi pelimieheksi.

Mitä pidemmälle tuo "ura" syveni, niin sitä enemmän oli naista tarjolla, minua suorastaan hämmästytti että viileä käytössä Täydellisen Panon jälkeen sai naiset soittamaan/tekstaamaan "koskas nähdään seuraavan kerran".

Nykyään töissä joskus kaffipöydässä "väläytän" tuota pelimiesovinismiani - sitten saa kuulla olevansa pikkujouluissa "sä oot sovinisti mutta niiiiiiiiiin mielenkiintoisen itsevarmalla tavalla..." ja kauhee flirtti päällä. Voi helvettiläinen sanon minä, ei tuosta kukaan tervejärkinen mies ota selvää mitä ne naiset haluaa.

Meillä miehillä sentäs on vain yksi tavoite ja sen kyllä kaikki rehellisesti tietääkin :)

Vierailija
16/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:54"]Sitä paitsi sellainen ihminen on varmaan sitä itse ymmärtämättään aivan mielettömän itsekeskeinen, joka ajattelee että kun "minä oon näin mahdottoman kiva ja ihana, niin et voi olla tykkäämättä minusta". Sitten jos ei joku tykkääkään, niin vika on siinä naisessa ja niissä kusipäisissä narsistimiehissä.

Tällainen ihminen väittää rakastavansa sitä naista enemmän, kuin kukaan muu, mutta todellisuudessa se rakkaus on vain omistamisenhalua. Ei rakkautta.
[/quote]

Totta tämäkin, mutta ns. itsekästä kiltteyttä harjoittava ei tarkoituksella satuta ketään. Ja fakta on että kaikki me tarvitsemme ainakin vähän toisten hyväksyntää ja kaikki me ainakin välillä mielistelemme muita saadaksemme sympatiaa. Nämä ihmiset jotka jatkuvasri mielistelevät ovat myös yleensä kiusattuja ym.

Ap

Vierailija
17/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:41"]Ongelma taitaa olla siinä, että hän ei osaa puolustaa itseään. Juuri niitä henkilöitä kiusaajat juuri saalistavat. Miten on oliko hänellä omia mielipiteitä vai olivatko ne pakon edestä samanlaiset kuin muiden?  [/quote] On hänellä omia mielipiteitä tietyissä asioissa (erityisesti politiikka) mutta monissa hän mielistelee myös tarpeettomasti. Ap

[/quote]

Ok. Mielistely ei tee henkilöstä mielenkiintoisen, joten toivotaan, että hän tulevaisuudessa uskaltaa olla oma itsensä ja löytää naisen,

Vierailija
18/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:54"]Sitä paitsi sellainen ihminen on varmaan sitä itse ymmärtämättään aivan mielettömän itsekeskeinen, joka ajattelee että kun "minä oon näin mahdottoman kiva ja ihana, niin et voi olla tykkäämättä minusta". Sitten jos ei joku tykkääkään, niin vika on siinä naisessa ja niissä kusipäisissä narsistimiehissä. Tällainen ihminen väittää rakastavansa sitä naista enemmän, kuin kukaan muu, mutta todellisuudessa se rakkaus on vain omistamisenhalua. Ei rakkautta. [/quote] Totta tämäkin, mutta ns. itsekästä kiltteyttä harjoittava ei tarkoituksella satuta ketään. Ja fakta on että kaikki me tarvitsemme ainakin vähän toisten hyväksyntää ja kaikki me ainakin välillä mielistelemme muita saadaksemme sympatiaa. Nämä ihmiset jotka jatkuvasri mielistelevät ovat myös yleensä kiusattuja ym. Ap

[/quote]Kyllä kyllä. Kirjoitin tässä siis lähinnä itsestäni. Olen ollut juuri semmoinen liian kiltti ja sieltä kiltteyden takaa löytyy ne käsittelemättömät asiat, jotka minun on itselleni tarvinnut selvittää. Sen myötä on sitten sitä tervettä itsetuntoa ruvennut tulemaan. Se ylikiltteys on semmoinen haavoitetun ihmisen selviytymiskeino.

Vierailija
19/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko mies alkoholia? raittius karkoittaa naiset tehokkaasti.

Vierailija
20/28 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa naisen jos vaihtaa ympäristöä. Tuolla hän on leimautunut sylkykupiksi joka ei pidä edes omia puoliaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi