Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä kavereita, jotka eivät osaa meikata?

Vierailija
17.02.2015 |

Tai oletteko sellaisia itse? Mulla on yksi kaveri, tai kaverin kaveri oikeastaan, jonka tyyli meikata on jotain ihan käsittämätöntä. Sinistä luomiväriä kasarityylillä ja vaaleanpunaista helmiäishuulipunaa vähän yli huulten rajojen on sen bilelook ja nainen on kuitenkin vasta kolmikymppinen eikä nuoruuteensa jämähtäbyt viisikymppinen...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ovat sellaiset tekoripset, jotka saavat käyttäjänsä silmät näyttämään puoloavonaisilta ja roikkuvilta. Kamalan näköisiä. Edestä nainen voi olla viehättävä ja kaunis mutta mistä tahansa muusta kuvakulmasta näyttävät joltain buldogin ja villakoiran sekoitukselta.

Vierailija
2/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taplaa tyylillään. Tykkään itse meikata ym mutta minulle ei tee tuskaa kulkea laittamattomana ihmisten ilmoilla. Minulla on kavereita jotka ei osaa ollenkaan meikata, eivätkä ole koskaan kokeilleet. En koe sitä mitenkään kummallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitte työkaverini kulmakarvat :)

Vierailija
4/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kans ap:n kuvaileman lookin omaavan naisen. Ainut vain, että tämä on 25-vuotias ja tuo on ihan hänen arkimeikkinsä. Kaupan kassalla istuu ja näyttää ihan klovnilta..

Vierailija
5/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa meikata ollenkaan. Esim. luomivärin ja rajausten laitto on ihan hepreaa. Arkimeikkini on musta ripsiväri. Juhliin sitten ripsivärin lisäksi hieman poskipunaa ja huulipunaa/-kiiltoa. Viikonloppuisin olen yleensä ilman meikkiä kokonaan.
Yksi mun kaveri hieman samanlainen.

Vierailija
6/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:38"]Itse en osaa meikata ollenkaan. Esim. luomivärin ja rajausten laitto on ihan hepreaa. Arkimeikkini on musta ripsiväri. Juhliin sitten ripsivärin lisäksi hieman poskipunaa ja huulipunaa/-kiiltoa. Viikonloppuisin olen yleensä ilman meikkiä kokonaan.
Yksi mun kaveri hieman samanlainen.

[/quote]
Niin ja ikää mulla ja kaverilla 40v.

Vierailija
7/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen nainen.En meikkaa ,koska se ei kiinnosta minua.

Vierailija
8/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes yrittänyt meikata. Minulla on myös muutamia kavereita, jotka eivät ole koskaan meikanneet.

T: 19v teinityttö

Vierailija
9/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysytään sellaisia, jotka eivät osaa eikä ketkä eivät halua meikata. Niillä on vissi ero.

Vierailija
10/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja mun työkaveri myös laittaa hiuksensa niin että lyhyehkö tukka on kammattu taakse ja sinne taakse on suihkutettu joko aivan törkeästi lakkaa tai sitä lakkaa on suihkutettu liian läheltä, joten se on sellainen koppura ja lakkainen sieltä takaa..eteen on vedetty pari hiussuortuvaa.. voih tekisi niin mieli joskus näyttää miten hiukset voisi muotoilla,en sano että itse olen joku guru,en seuraa edes muotia mutta tuo on aika kamalaa..sinnkkukin on. mutta sanoppa toiselle,ehei sehän loukkaantuu :/

Vierailija
11/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni luulee, etten mä osaa meikata, koska en arkena meikkaa ikinä. Ihmettelevät sitten kuka mut on meikannut, jos vknloppuna on meikit naamassa. Eivät meinaa uskoa, että itse meikkaan. :D

Vierailija
12/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu osaa kyllä selvästi levittää luomivärit hyvän näköisesti mutta ei ilmeisesti ymmärrä pohjustuksen tärkeyttä, koska puolen päivän aikaan luomivärit karanneet luomivakoon ja luomet kiiltelee rasvaisuuttaan :/ Nelikymppinen henkilö hän.

Yhdellä taas aivan väärän tai siis omaan naamaan sopimattoman malliseksi piirretyt kulmakarvat joka päivä.

Vierailija
13/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. En oikein tiedä mikä minulle sopii.

Vierailija
14/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan jonkun kauhu kulmakarvojeni kanssa. En tosiaankaan tee niitä suositusten mukaan, vaan selvästi hiusväriä tummemmiksi  eikä ole siipimallisetkaan. Tykkään kulmistani näin ja rikon ohjeistuksianne tahallani. Deal with it.

Vierailija
15/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en osaa meikata mitään "erikoisempaa", siis luomivärit ja poskipunat ja muut eivät todellakaan kuulu mun osaamisalueelleni :D meikkivoide naamaan ja rajaukset ja ripsivärit, siinä se. enempää en osaa, enkä kyllä tiedä miksi pitäisikään

Vierailija
16/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:21"]

Yksi tuttu osaa kyllä selvästi levittää luomivärit hyvän näköisesti mutta ei ilmeisesti ymmärrä pohjustuksen tärkeyttä, koska puolen päivän aikaan luomivärit karanneet luomivakoon ja luomet kiiltelee rasvaisuuttaan :/ Nelikymppinen henkilö hän.

Yhdellä taas aivan väärän tai siis omaan naamaan sopimattoman malliseksi piirretyt kulmakarvat joka päivä.

[/quote]

Mulle käy luomivärin kanssa noin pohjustuksesta huolimatta. Luomet rasvoittuu vaan niin paljon ettei auta. En oo siis tuo henkilö koska oon kolmekymppinen, mutta meitä on näköjään muitakin.

Vierailija
17/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenekään tarvitse meikata, tai osata meikata.

Mutta onhan sekin jo älyä, että tekee hillityn ja varovaisen meikin, kun ei luota taitoihinsa. AP taisi tarkoittaa näitä, jotka tekevät rajuja maalauksia, mutta ei niin taidolla...

Vierailija
18/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri vetää meikit naamaan noin minuutissa niiden ulkonäöstä päätellen. Muuten hän on ihan tyylikäs, mutta ne meikit... Varsinkin jos mennään ulos, niin tummat läntit luomiväriä aivan väärissä kohdissa, eikä ole ilmeisesti koskaan kuullut häivyttämisestä. Toisella, johon olen aika vastikään tutustunut, on ihmeelliset sutturajaukset ympäri silmän. Näyttää siltä, että nukkuu meikkien kanssa ja vain hiukan korjaa niitä aamuisin. :D

Vierailija
19/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkulaiva tv-ohjelmassa näkyy aika paljon näitä, jotka eivät osaa meikata.. :D

Vierailija
20/41 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:46"]Tässä kysytään sellaisia, jotka eivät osaa eikä ketkä eivät halua meikata. Niillä on vissi ero.
[/quote]

En osaa meikata, joten siksi en meikkaa. Koskiko kysymys siis minua vai ei? Ap:n kysymyksessä ei rajattu ihmisiin, jotka meikkaavat huonosti, vaan niihin, jotka eivät osaa meikata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä