Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma teini-ikäinen lapseni ahdistaa,

Vierailija
17.02.2015 |

Olen koko ajan jännittynyt hänen kanssaan ja helpottunut jos hän on useamman päivän pois. Hänen kanssaan ollut vaikeaa, hermostuu ja huutaa herkästi, ei ole tyytyväinen eikä kiitollinen mistään, vaatii vaan. Uhkaa tekevänsä itselleen jotain jos tiukempi"kuri" ja rajat. En jaksa tällaista. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala rakastamaan lasta, se helpottaa aika paljon.

Vierailija
2/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näytä epävarmuuttasi lapselle. Uskalla olla aikuinen ja asettaa rajat. Valitettavasti oma äitini taisi myöskin jännittää minua, kun olin hankala teini. Tuo epävarmuus sai minut ärsyyntymään entisestään. Olen pian neljäkymmentä, mutta välimme eivät vieläkään ole mutkattomat. Äiti on kuitenkin rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, et jaksa pitkään ja todennäköisesti pahenee. Itse olen tänään siivonnut (taas jälleen kerran) ruuat pitkin seiniä, kaappeja, lattioita.. täysi-ikäinen, siksipä avunhakeminen ei enää onnistu. Tänään ei huonekaluja hajonnut, mutta lohdutukseksi ajattelen, että eipä niitä enää ehjiä hajotettavia montaa olisikaan.

Eli, hae ulkopuolista apua.

Vierailija
4/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä.

Vierailija
5/5 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaa lastasi ja sano että rakastat häntä ja puristat niin kovaa että hänen henkensä ei kulje. Sanot sitten lisäksi että tältä sinusta tuntuu kun hän riehuu ja uhkailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan