Eroan kohta, ja odotan kovasti joitakin asioita
Mies on todella nirso ruoan suhteen, itse tykkään kokeilla kaikkea ja tykkään kaikenlaisista erikoisemmista ruoista. Eron jälkeen ei tarvitse syödä aina samaa tylsää ruokaa ja voin useammin kokeilla kaikkea ilman, että täytyy neuvotella asiasta miehen kanssa tai odottaa, ettei se ole kotona.
Ei tarvitse kestää nalkutusta. Ei ole katastrofi, jos kaikki ei heti ole siististi.
Voin juoda kaljaa rauhassa.
Voin kuunnella omaa musiikkia.
Jatkuva seura on aika rasittavaa. Saan olla rauhassa aina halutessani.
Mies ei ole naputtamassa levinneistä maalaustarvikkeista.
Ero surettaa, mutta on näitä positiivisiakin puolia. :) Onneksi ollaan myös ihan sovussa ja varmaan pysytään kavereina.
Kommentit (23)
Voit maata töistä tullessa eteisen/olkkarin lattialla kaikessa rauhassa eikä kukaan soita ambulanssia :)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:40"]
Voit maata töistä tullessa eteisen/olkkarin lattialla kaikessa rauhassa eikä kukaan soita ambulanssia :)
[/quote]
Mäkin makaan joskus lattialla. :D Mulla on jotain paniikkihäiriön tapaista ja jos huomaan, että se meinaa iskeä, menen lattialle makaamaan, joskus menen muuten vain. Sänky tai sohva ei ole yhtä hyviä. Lattialla makaamisessa on jotain rauhoittavaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 16:29"]
Aloittajan listaan lisään
- voi edetä vapaasti urallaan, kun ei ole tilivelvollinen menemisistään kenellekään
- voi ottaa vastaan työn, joka sisältää paljon matkustelua (sama perustelu kuin edellisessä)
- voi muuttaa mihin päin maapalloa tahansa
[/quote]
Kyllä. :D
Tuo asuinpaikan valinta on tärkeä juttu. Mies viihtyy ihan eri puolella Suomea kuin mä. Mä en pidä tästä paikasta ollenkaan. Mies ei missään nimessä koskaan voinut edes kuvitella muuttavansa sinne, minne mä haluan. Nyt mä olen vapaa menemään, minne tahdon. Olenkin jo lähdössä vihdoinkin sinne, minne olen jo vuosia halunnut. :)
AP