Kuinka yleistä on seksinostaminen?
Tämä aihe kun tuntuu olevan niin esillä, minua on alkanut kiinnostaa millainen ihminen tai paremminkin millaisessa elämäntilanteessa oleba ihminen käyttää seksipalveluja? Onko se seksielämään kyllästynyt perheenisä? Vai ujo peräkammarinpoika? Myönnetään, että minulla on hyvin sterotypiset käsitykset asiasta, mutta johtuu varmaan siitä, että en tiedä siitä asiasta mitään, siksi se onkin varmaan niin helppo tuomita.
Jos jollakin on kokemusta asiasta, haluaisin ehkä eniten tieää että miksi?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:54"]Seksinostaminen on nykyään suosittu kuntoilumuoto ylävartalon ja käsivarsien lihasvoiman lisäämiseksi.
[/quote] haha! Minäkin luulin, että tämä seksi_nostaminen on jokin uus juttu :D
Oma veikkaus: mies, jonka mielestä vieraan tai vaihtuvan partnerin kanssa on jännittävämpää kuin yksiavioisena. Jos kyseessä on sinkku, saattaa kokea vaikeaksi yhden yön seuran etsimisen muualta. Joko haluaa välttyä draamalta, kun naisille ei yksi yö riitä, tai sitten ei ole kovin karismaattinen tapaus, ja naiset antavat vasta ajan myötä luonteeseen ihastuessaan. Tai ei halua, että tutut näkevät, kun liehittelee eri naisia. Varatuilla varmaan syyt samankaltaisia: prostituoidun kanssa ei tarvitse pelätä, että se ihastuu, alkaa soitella perään tai uhkaa kertoa vaimolle. Eikä tarvitse pelätä, että joku tuttu näkee, kun lämmittelee vierasta naista taksijonossa. Eli petollisen kiinnijäämisen riski on pienempi.
Minun mieheni joskus takaapäin lykkiessään nostaa minua lantiosta niin että jalkani eivät edes kosketa maata!
Jep, nylppynostot on hyvin yleisiä nykyään.
Ei näytä olevan tabu, mutta ei palstalaisista ole kyllä selkeästi vastaamaankaan kysymykseen. Sen verran yksinkertaisen oloista porukkaa.
No jep, olisi ollut kiva ihan mielenkiinnosta kuulla, jos jollain olisi rohkeutta kertoa ihan kokemuksesta, tuo arvailu ja veikkailu, kun ei vastaa kysymyksiin millään tapaa.
Vai onko aihe silti edelleen tabu?
Aina kauppareissulla käyn myös persettä ostamassa. En vaineskaan. Peräkammarin poika olen ja muuten en saa naisilta seksiä, joten käyn huorissa. Tsekkiläiset ovat kauneimpia.
Minä ainakin olen tullut siihen päätelmään että nämä ihmiset ovat niin erilaisia aivotoiminnaltaan joten ehkä sitä ei edes pysty ymmärtämään vaikka syyn selittäisivätkin. Mutta olen ymmärtänyt että jotkut miehet (ja varmaan myös naiset jotka harrastavat näitä juttuja) voivat kokea läheisyyttä ilman "psyykkistä läheisyyttä". Tai siis se ihminen ei ole sisäisesti merkitsevä vaan tuo toisen läsnäolo koetaan jotenkin ruumiin ja alapään kautta. Siksi monelle on ok hakea avioliiton ulkopuolista seksiä koska ne tunteet toimivat vain fyysisessä kontaktissa...? Tällaista analyysiä keittiöpsykalta.
Seksinostaminen on nykyään suosittu kuntoilumuoto ylävartalon ja käsivarsien lihasvoiman lisäämiseksi.