Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko heteroperhe osallistua Pride-kulkueeseen?

Vierailija
17.02.2015 |

Voiko heteroperhe osallistua Pride-kulkueeseen? Onko kulkue vain seksuaalivähemmistöille, vai myös heidän oikeuksien kannattajille? Pilaanko idean, jos lähtisin tueksi marssimaan vauvan vaunuja työnnellen? Ehkä vaunuihi voisi ripustaa joitain iskulauseita...?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menis?

Vierailija
2/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:58"]Miksi menis?
[/quote]

Melko epäselvä ...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän siellä eroteltaisi ketkä on homoja ja ketkä heteroja?

Vierailija
4/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:36"]Miksi pakotat lapsesi osallistumaan kulkueeseen? Hän ei osaa vielä itse sanoa, kannattaako hän homoseksuaalisuutta vai ei. Tulkoon kulkueeseen vasta teini-ikäisenä tai aikuisena. Vrt. kirkkoon liittäminen. Ja toiseksi, menet sinne kulkueeseen vauvanvaunujen kanssa, sehän on suoraa vittuilua niille homoille ja lesboille, jotka kaipaavat omaa lasta elämäänsä. [/quote] Onko kaikki ok?

[/quote]

On kaikki ok. Onko näissä homokeskusteluissa vain kiihkoilijoita, jotka eivät ymmärrä leikkiä? Saako lapsen ajatusmaailmaa ja elämänkatsomusta muokata vain, jos kyse ei ole uskonnosta?

Tuosta vittuiluosiosta olin kyllä ihan tosissani. Menette sinne vääntämään veistä haavassa. Kaikki homot eivät ole jani toivoloita, jotka löytävät etä-äitiehdokkaan.

[/quote]

Vanhemmat muokkaavat lapsensa ajattelua ja elämänkatsomusta aivan väkisinkin, ihan jokainen vanhempi. Muulla tavalla ei ole mahdollista lasta kasvattaa, vaikka kuinka haluaisikin. Kaikki eivät silti sitten aikuisina (tai vaikka teineinä) ole enää samaa mieltä vanhempiensa kanssa. 

Enkä tiedä tuosta toisestakaan pointista. Itsekin olen kärsinyt pitkään lapsettomuudesta, ja kyllä minun lähelleni sai tulla lapsen kanssa, erityisesti jos tarkoitus oli minua kohtaan hyvä. Eikö olisi aavemaista ja vähintäänkin holhoavaa, jos kaikki joilla on lapsi, karttaisivat homoseksuaaleja jotta eivät vain vahingossa loukkaisi. 

Vierailija
5/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi osallistua.

Vierailija
6/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride kulkueeseen voi osallistua ihan kaikki :) Paljon siellä heteroitakin on, itsekin oon ollut.

Vierailija
7/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi osallistua. Itse olen hetero ja osallistun joka vuosi. 

Vierailija
8/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pakotat lapsesi osallistumaan kulkueeseen? Hän ei osaa vielä itse sanoa, kannattaako hän homoseksuaalisuutta vai ei. Tulkoon kulkueeseen vasta teini-ikäisenä tai aikuisena. Vrt. kirkkoon liittäminen. Ja toiseksi, menet sinne kulkueeseen vauvanvaunujen kanssa, sehän on suoraa vittuilua niille homoille ja lesboille, jotka kaipaavat omaa lasta elämäänsä.

Vierailija
9/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei varmaan pitäisi puolivuotiasta viedä mihinkään, kun ei kerran osaa sanoa haluaako mennä ruokakauppaan vai ei. Pakko vain ottaa mukaan, jos itse meinaan osallistua. Ja miten niin vittuilua, monilla lesboilla ja homoilla on lapsia. Eikö esim. Jani Toivasesta vastikään tullut isä? Ajattelin, että vaunuihin voisi vielä laittaa jonkin sloganin kannattamaan seksuaalivähemmistöjen oikeuksia vanhemmuuteen.

Vierailija
10/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:36"]Miksi pakotat lapsesi osallistumaan kulkueeseen? Hän ei osaa vielä itse sanoa, kannattaako hän homoseksuaalisuutta vai ei. Tulkoon kulkueeseen vasta teini-ikäisenä tai aikuisena. Vrt. kirkkoon liittäminen. Ja toiseksi, menet sinne kulkueeseen vauvanvaunujen kanssa, sehän on suoraa vittuilua niille homoille ja lesboille, jotka kaipaavat omaa lasta elämäänsä.
[/quote]

Onko kaikki ok?

Vierailija
11/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä joutuis kiven sisään, jos ottaisi lapset homokulkueeseen.

Vierailija
12/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:47"]Venäjällä joutuis kiven sisään, jos ottaisi lapset homokulkueeseen.
[/quote]

No onneksi me ei olla Venäjällä :)

Vierailija
13/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:36"]Miksi pakotat lapsesi osallistumaan kulkueeseen? Hän ei osaa vielä itse sanoa, kannattaako hän homoseksuaalisuutta vai ei. Tulkoon kulkueeseen vasta teini-ikäisenä tai aikuisena. Vrt. kirkkoon liittäminen. Ja toiseksi, menet sinne kulkueeseen vauvanvaunujen kanssa, sehän on suoraa vittuilua niille homoille ja lesboille, jotka kaipaavat omaa lasta elämäänsä. [/quote] Onko kaikki ok?

[/quote]

On kaikki ok. Onko näissä homokeskusteluissa vain kiihkoilijoita, jotka eivät ymmärrä leikkiä? Saako lapsen ajatusmaailmaa ja elämänkatsomusta muokata vain, jos kyse ei ole uskonnosta?

Tuosta vittuiluosiosta olin kyllä ihan tosissani. Menette sinne vääntämään veistä haavassa. Kaikki homot eivät ole jani toivoloita, jotka löytävät etä-äitiehdokkaan.

Vierailija
14/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:30"]

Voi osallistua. Itse olen hetero ja osallistun joka vuosi. 

[/quote]

Nostan sinulle hattua!

Yliopistolla yksi ope (hetero) osallistui myös joka vuosi ja sanoi, että kokee sen velvollisuudekseen osallistua. Lisäksi sanoi, että heteroiden pitäisi osallistua siihen enemmänkin.

Vierailija
15/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako lapsen ajatusmaailmaa ja elämänkatsomusta muokata vain, jos kyse ei ole uskonnosta?

[/quote]

Saa ja pitääkin kun se tapahtuu parempaan ja hyväksyvämpään suuntaan.

Vierailija
16/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eli ottaisit loukkauksena jos joku hetero tulisi SINUN kulkueeseesi? Oletko varma että kaikki muutkin LGBT ihmiset ovat samaa mieltä?

Vierailija
17/24 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osallistui ja olen hetero. Menin kannustamaan ystäväni oikeuksia ja hänen tuekseen. Ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
18/24 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:47"]Venäjällä joutuis kiven sisään, jos ottaisi lapset homokulkueeseen.

No onneksi me ei olla Venäjällä :)

Ja toivottavasti ei jouduta? Tää tilanne näyttää pahemmalta kun turvapaikanhakijat ja pelottavaa miten kansa ei reagoi yhtä voimakkaasti! 

Vierailija
19/24 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ette pakota yli vauvaikäisiä lapsia mukaan. Minulla on pelkästään paskoja kokemuksia siitä, että vanhemmat pakottavat minut osallistumaan tiettyjä arvoja kannattaviin asioihin.

Vierailija
20/24 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa osallistujista on heteroita, jotka haluavat jotenkin päteä homojen puolustajina. Kaikki homoystäväni vihaavat pride-kulkuetta ja gay-kulttuuria sateenkaarilippuineen ja transuesiintyjineen, sillä tämä kulttuuri esittää homot sirkusfriikkeinä. Että sinne vaan mukaan pilaamaan homojen mainetta muiden heteroiden sekaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi